Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: SirIndy> Tak o nejaky skrtani stupackou muzu zapomenout to ja tam mam jeste slusnou rezervicku. Mam strach ze se to v zatacce utrhne a ja si s ni lehn, asi bych se rozbrecel kdyby se mi ta moje kocenda podrela a taky mam doma malou dcerku tak musim myslet i na to aby se mi nic nestalo jelikoz z ni nechchi udelat sirotka. Jak poznam kam az muzu bez toho abych se vyvalel? Jezdil jsem dost ale to uz je nejakeych 9 let a loni jsem si doma dupl a zacal jsem znova ale uz nemam takovou odvahu jako kdyz jsem byl malej soplak
Na vetsine mist s nekvalitnim asfaltem a hrbolama se taky bojim, dovolim si to jenom v zatackach s dobrym povrchem, ktere znam. Kdyz je dobra zatacka a mas dobre gumy tak muzes v klidu az na tu stupacku - ta te varuje ze uz radsi dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: SirIndy> Takovych silnic tady u nas moc neni strasne jsem se smal kdyz mi mlada ukazovala na FB fotku a na ni silnica s flekama ale jeden na druhy a pod tim napis: 50 ODSTINU SEDIi sem mysle ze se smichy neudrzim, to proste sedi
Jo moc jich neni, proto se kazdy rok tesim do Alp Tady v okoli to mam takove, ze vsechna podobna mista jsou dost daleko, musim jezdit projizdky tak 300km a vice abych se na ne dostal - dnes jsem jel serpentiny u Tisemu a Slapy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: honza511> zkusim vymebit ten olej ve vidlich a uvidim. Jinak na r6 jsem mel dunlop sportmax a muzu tict ze vzorek mizel pred ocima coz pozom tady na tom kladivu
Minimum funkcniho podvozku je u me jinej zadni tlumic a novy pruziny na predku. Pak je to dobry. Jeste se da trochu pohrat s vyskou zadku (az 5 mm).
Vtr ma dobrej podvozek, ale spatny komponenty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: SirIndy> To mas poradny projizdky ja na ni dal cca 150 km v tahu a bolela me prdel si nak nedokazu opredstavit tech 300
Po 300 slezu a jsem uplne v pohode. V Alpach davam 500 za den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Pedl:Nevím jak je na to Banďour,ale moc jsem se tešil na GSX1400 co jsem tu servisoval.Nicméně ten průběh mi nic neříkal.Dokázalo se to sice sbírat od volnoběhu,ale ta nějak vlažně.Možná to bylo tím že tam byl problém,nejspíš starý benzín.Jelo to jen do pěti tisíc,,,,
Naposledy editováno 07.06.2016 06:16:13
Šroubky jsou ze spodu karbíku směrem k hrdlům. Pokud nemáš spešl 90 stupňovej šroubovák, tak se k nim nedostaneš (já si jej nechal poslat z USA za tuším 600,- ). Takže další možnost je, karbíky aspon z přírub, otočit vzhrůru nohama, bo co tě pustí a šroubky nastavit a karbíky hodit z5. Neboj, pokud nemáš problém (nejsi někde přicpanej) 2.25 a 2,5 (P/Z) ti bude fungovat v poho. Já rozdíl mezi 2,25 a 2,5 vs. 2,5 a 2,75 nepoznal tak jsem nastavil 2,25 + 1/8 a 2,5 + 1/8 nechal tak. Teplý/studený starty na brnk, žádná prodleva při prudkým přidání plynu a při konstatní jízdě (nejlíp se určuje) 4tisíce otáček na dvojku, trošku mi pohopsává, ale mám vymačkaný silenbloky v rozetě a horší řetěz. sadu, takže si myslím ,že chyba bude tu. Navíc to asi nikdy u karbíku a velkýho twinu nikdy na totální jemnost nenaladíš.