globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
26.5.2016 v 10:38
Zdravím, mam dotaz, koupil jsem VTR 1000F a zdá se mi že je nějaká hodná. Známý co ji ma tak mu jede o poznání lépe. Jde mi o maximalku, jemu stejný rocnik jede 240km/h a já se nějak nemůžu dostat kloudně přes 190. Koukal jsem do vTP a mám tam psaných 72kw. Co jsem četl tak motory by měly být stejné (sc36) jen ta moje bude nejspíš škrcená. Koukl jsem do sání a byly tam restrikce, ty jsem vytahl a když jsem měl dole karbece tak jsem zkontroloval trysky. Trysky jsou podle manualu 175. Čím by jeste mohla byt škrcená, jednotkou nebo sacimi vačkami? Dik za odpovědi. D.


Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:48 | Nahoru | #121
SirIndy> Tak o nejaky skrtani stupackou muzu zapomenout to ja tam mam jeste slusnou rezervicku. Mam strach ze se to v zatacce utrhne a ja si s ni lehn, asi bych se rozbrecel kdyby se mi ta moje kocenda podrela a taky mam doma malou dcerku tak musim myslet i na to aby se mi nic nestalo jelikoz z ni nechchi udelat sirotka. Jak poznam kam az muzu bez toho abych se vyvalel? Jezdil jsem dost ale to uz je nejakeych 9 let a loni jsem si doma dupl a zacal jsem znova ale uz nemam takovou odvahu jako kdyz jsem byl malej soplak

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:51 | Nahoru | #122
SirIndy> já měl babičku ZZR 600..ale na tu dobu super máša.Conti jsem na ní dal taky a byla to hrůza...guma odskakovala..a předek na 50% vzorku oskákanej...Na Gsxr jsem měl Micheliny a ani nevím jak a dostal jsem ji 2x do highsideru(naštěstí bez pádu)....potom jsem ji raději prodal a řekl si že se sklidním na Versysu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:53 | Nahoru | #123
Drabos> v podobné situaci jsem teď taky...Doma 3 děti ..rodinka....a to pubertální ježdění je už asi zamnou Ale taky pořád přemýšlím kde je v zatáčce ten limit náklonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:55 | Nahoru | #124

Drabos píše: SirIndy> Tak o nejaky skrtani stupackou muzu zapomenout to ja tam mam jeste slusnou rezervicku. Mam strach ze se to v zatacce utrhne a ja si s ni lehn, asi bych se rozbrecel kdyby se mi ta moje kocenda podrela a taky mam doma malou dcerku tak musim myslet i na to aby se mi nic nestalo jelikoz z ni nechchi udelat sirotka. Jak poznam kam az muzu bez toho abych se vyvalel? Jezdil jsem dost ale to uz je nejakeych 9 let a loni jsem si doma dupl a zacal jsem znova ale uz nemam takovou odvahu jako kdyz jsem byl malej soplak



Na vetsine mist s nekvalitnim asfaltem a hrbolama se taky bojim, dovolim si to jenom v zatackach s dobrym povrchem, ktere znam. Kdyz je dobra zatacka a mas dobre gumy tak muzes v klidu az na tu stupacku - ta te varuje ze uz radsi dost

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:56 | Nahoru | #125
honza511> No pubertalni jezdeni Obcas mne chytne rapl a jezdim jak lojza jen bych rad vedel kam az muzu zajit abych to ustal, kdyz si predstavim nejakej nepeknej driftik ve 200km/h tak nic moc predstava, bych pak asi musel davat kombinu do cistirny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:59 | Nahoru | #126
SirIndy> Takovych silnic tady u nas moc neni strasne jsem se smal kdyz mi mlada ukazovala na FB fotku a na ni silnica s flekama ale jeden na druhy a pod tim napis: 50 ODSTINU SEDIi sem mysle ze se smichy neudrzim, to proste sedi





Naposledy editováno 05.06.2016 21:03:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 21:09 | Nahoru | #127

Drabos píše: SirIndy> Takovych silnic tady u nas moc neni strasne jsem se smal kdyz mi mlada ukazovala na FB fotku a na ni silnica s flekama ale jeden na druhy a pod tim napis: 50 ODSTINU SEDIi sem mysle ze se smichy neudrzim, to proste sedi





Jo moc jich neni, proto se kazdy rok tesim do Alp Tady v okoli to mam takove, ze vsechna podobna mista jsou dost daleko, musim jezdit projizdky tak 300km a vice abych se na ne dostal - dnes jsem jel serpentiny u Tisemu a Slapy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 21:13 | Nahoru | #128

Drabos píše: honza511> zkusim vymebit ten olej ve vidlich a uvidim. Jinak na r6 jsem mel dunlop sportmax a muzu tict ze vzorek mizel pred ocima coz pozom tady na tom kladivu



Minimum funkcniho podvozku je u me jinej zadni tlumic a novy pruziny na predku. Pak je to dobry. Jeste se da trochu pohrat s vyskou zadku (az 5 mm).
Vtr ma dobrej podvozek, ale spatny komponenty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 21:15 | Nahoru | #129
SirIndy> To mas poradny projizdky ja na ni dal cca 150 km v tahu a bolela me prdel si nak nedokazu opredstavit tech 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 21:19 | Nahoru | #130

Drabos píše: SirIndy> To mas poradny projizdky ja na ni dal cca 150 km v tahu a bolela me prdel si nak nedokazu opredstavit tech 300



Po 300 slezu a jsem uplne v pohode. V Alpach davam 500 za den

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 21:20 | Nahoru | #131
Stev> Zkusim se po necem podivat, Ja bych bral spis par cm dolu, jsem totiz prcek ( 170cm) a mam problem dosahnout obema nohama na zem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 21:21 | Nahoru | #132
SirIndy> Je to asi o zvyku no

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

6.6.2016 v 08:44 | Nahoru | #133
Pokud ti to střílí tak, jak popisuješ, tak potřebuješ, aby volnoběžná směs byla bohatší. Buď to zařiď tryskami nebo nastavením, ale každopádně to udělej, protože tou chudou směsí, co máš, taky jednou můžeš podpálit ventily.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

6.6.2016 v 18:32 | Nahoru | #134
Drabos> Včera jsem dal přes 200km ve dvou, úplně hravě Minulej rok, jsem standartně jezdil 3 denní výlety s nájezdem 500/den všechno mimo dálnice a státní VTR je jedna z nej universálnějších motorek co znám, dokáže polikat kiláčky, skákat do práce a zárověň " brousit výfuky". A jsem moc rád, že pro "střelce" je to tuctová, nudná Honda, nikdy nepoznají o čem je jeho kouzlo. Jsem ve druhé sezóně a blížím se pomalu k 10 000km a po 15letech v sedle mi nic nechybí a nepřekáží.hmm divné

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

6.6.2016 v 20:26 | Nahoru | #135
..Roko..> Zatim nemam moc co porovnavat mam ji chvilku, ale muzu rict ze me bavi vic jak supersport jak jsem psal, ten prubeh motoru je uplne super oproti 4v ten jede az nahore tohle je pekne odspod a pila jeste budu muset poladit tu volnobeznou smes a trochu asi ten krk rizeni nebo celkove vidle a podvozek ale jinak za me zatim VTR vede. Jezdim teda druhym rokem a tohle je moje 2. silna masina jinak jsem mel samy 125, 175 a 250 stary jawicky. Poradite kde najdu stelovani volnobezne smesy? uz bych to chtel vyresit abych neplasil lidi kolem nichz projizdim. No a kdyz o tom tak premyslim, sousedi asi taky nebudou nadseni kdyz jim kolem baraku o pul 5 budu strilet jak za valky,

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

6.6.2016 v 21:21 | Nahoru | #136
Tam moc nevymyslíš,Buď točíš šroubem nebo tryskuješ.

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

6.6.2016 v 21:25 | Nahoru | #137
Anti> cuzz, a kterym? tim ci jsme pridavalymdile na karbecu_ nebo je tam jeste jinej? zitra ti dovalim tu vyrovnanou kliku beru ji do prace , snad se to stihne

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

7.6.2016 v 01:53 | Nahoru | #138
Není 4V jako 4V, některé táhnout pěkně odspodu

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

7.6.2016 v 06:09 | Nahoru | #139
To je jediný šroub kterým se dá něco regulovat.Pokud rozsah nestačí,mění se trysky.Schůdná ale ne úplně levná varianta je dynojet. .Nějaké info zde.

Pedl:Nevím jak je na to Banďour,ale moc jsem se tešil na GSX1400 co jsem tu servisoval.Nicméně ten průběh mi nic neříkal.Dokázalo se to sice sbírat od volnoběhu,ale ta nějak vlažně.Možná to bylo tím že tam byl problém,nejspíš starý benzín.Jelo to jen do pěti tisíc,,,,

Naposledy editováno 07.06.2016 06:16:13

Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

7.6.2016 v 08:22 | Nahoru | #140
To je přesně ono , ikdyž Řaďáky stejných objemů, jedou i dole v podstatě stejně, mají dělší kvalty ,ale tak či tak nemají prostě tu výbušnost od 4-5tisíc otáček a nikdy ji mít nebudou. Když jezdím okresky, jezdím 4-6 (max 7) tisíc otáček a jen řadím nahoru a dolu a full gas od 2-5ku (vyjímečně 6). Se 4válem jedu celou dobu podle zatáček 2-3 nebo 3-4 klidněji. Ale řadím minimálně a jízda je taková plynulejší ikdyž třeba jedu rychleji. No a mě teď prostě baví si na motorce hrát a nemít zábavu rychlostí, ale tím, že s motorkou pracuju a je mi v podstatě jedno kolik mám na tachu, proto mi klidný 110koní silný Véčko stačí úplně bohatě

Šroubky jsou ze spodu karbíku směrem k hrdlům. Pokud nemáš spešl 90 stupňovej šroubovák, tak se k nim nedostaneš (já si jej nechal poslat z USA za tuším 600,- ). Takže další možnost je, karbíky aspon z přírub, otočit vzhrůru nohama, bo co tě pustí a šroubky nastavit a karbíky hodit z5. Neboj, pokud nemáš problém (nejsi někde přicpanej) 2.25 a 2,5 (P/Z) ti bude fungovat v poho. Já rozdíl mezi 2,25 a 2,5 vs. 2,5 a 2,75 nepoznal tak jsem nastavil 2,25 + 1/8 a 2,5 + 1/8 nechal tak. Teplý/studený starty na brnk, žádná prodleva při prudkým přidání plynu a při konstatní jízdě (nejlíp se určuje) 4tisíce otáček na dvojku, trošku mi pohopsává, ale mám vymačkaný silenbloky v rozetě a horší řetěz. sadu, takže si myslím ,že chyba bude tu. Navíc to asi nikdy u karbíku a velkýho twinu nikdy na totální jemnost nenaladíš.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist