globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada při šméčku
23.5.2016 v 08:15
Lidi poraďte ikdyž je to mimo mísu. Koupený auto z bazaru focus 2009 rok, auto v cajku, prohlídlé v servisu před koupí. Najetý 124 tis doložených. Spotřeba oleje cca 2 litry na 500 km. Jezdí parádně ale tohle je průser. Uspěju se skrytou vadou u prodejce (bazar) a jak postupovat? Dík za rady...
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:21 | Nahoru | #1
Myslím, že základ bude co je v kupní smlouvě. Většina bazarů ti tam napíše, že kupuješ totální šrot.

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:24 | Nahoru | #2
nech opravit turbo....j.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:26 | Nahoru | #3
Benda1> nemá turbo

Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:28 | Nahoru | #4
A co kdyz to nema turbo?

Co to je za motor? 2l na 500km je dost pruser, ale jak pise Anacorn, vetsinou mas v kupni smlouve uvedeno to, ze kupujes skoro vrak, nebo ze stav odpovida najezdu, ale toto uz podle me neni nic co by dopovidalo najezdu.
Zkusit to muzes, do te doby ale do motoru v zadnem pripade nesahej.

No a kdyz to teda nema turbo tak je to echt pruser

Naposledy editováno 23.05.2016 08:28:54

Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:29 | Nahoru | #5
tohle je na právníka,takhle od stolu to nejde i při té nejlepší vůli-je to o slovíčkaření......
asi bych nejdříve vyzkoušel domluvit se po dobrém,asi by i nebylo špatné nechat si v servisu zjistit kde je vlastně problém a kolik by stála případná oprava a podle toho postupovat dál.

pokud to dobře chytá,dobře jede,tak by to mohlo být snad "jen" turbem.

edit.teď čtu,že to nemá turbo-jsi si jistý?dej sem nějaké podrobnosti o motoru-obsah,výkon,kod motoru-máš to ve velkém TP

Naposledy editováno 23.05.2016 08:30:50

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:29 | Nahoru | #6
Anacron> smlouva no klasika asi tak jak píšeš. Stav a opotřebení je přiměřené stáří. Běžný spotřební věci bych nikdy neřešil nekupujem funglovku

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:33 | Nahoru | #7
pravděpodobně to není TDCI - tj největší průser co kdy frantíci vyrobili. Jen totální blázen si tohle auto koupí, stačí se podívat na cen, která je o 30% níže než benzín.
Bude to ta yamaha nebo mazda.

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:34 | Nahoru | #8
motor 2,0 duratec flexifuel (benzín). Turbo to opravdu nemá. Jezdí startuje všechno v cajku... Techničák u sebe nemám kupoval to synovec.

Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:34 | Nahoru | #9
Kdyz pise, ze to nema turbo, tak to bude jedine benzin, to ze by koupil STcko nepredpokladam

1.4 59kw
1.6 74kw
1.6 85kw
1.8 92kw
2.0 107kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:50 | Nahoru | #10

Jurawood píše: pravděpodobně to není TDCI - tj největší průser co kdy frantíci vyrobili. Jen totální blázen si tohle auto koupí, stačí se podívat na cen, která je o 30% níže než benzín.
Bude to ta yamaha nebo mazda.



ja mel ve sluzebnim fordu 2.0tdci a i pri 400tis bezel jako novej....

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:51 | Nahoru | #11

assassin píše: ja mel ve sluzebnim fordu 2.0tdci a i pri 400tis bezel jako novej....


Ja mel taky 2,0TDCi, ale on asi mysli 1,6TDCi

Rada při šméčku

23.5.2016 v 09:10 | Nahoru | #12
jj 1,6

Rada při šméčku

23.5.2016 v 09:11 | Nahoru | #13
to by sežralo katík,pokud není nahrazen rourou a dávno by svítila kontrolka... to teče simeringama ..kruhy poznáš na emisích a dělal bys řádnou mlhu

Rada při šméčku

23.5.2016 v 09:17 | Nahoru | #14
Lambda bz sla do haje jako prvni, pak teda ten katik

Rada při šméčku

23.5.2016 v 09:24 | Nahoru | #15
STK a emisiami to urcite preslo legalne. tvl chce sa mi blit, ked vidim co u nas jazdi. Ked sme kupovali auto pre rodicov zeny v ESA (tvl nikdy viac), tak protokol obsahoval vlastne ze vsetko je uplne nahovno (a pritom auto bolo a stale je vo velmi slusnom stave, tiez Ford zhodou okolnosti) - podla mna neuhadas nic. Treba to dat do servisu a zistit co tomu je. Pocitam, ze pred kupou do toho nasypali kafe alebo nieco podobne aby to vydrzalo skusobnu jazdu. Mas relativne luck ak je to benal, tak niet moc miest kde by to ten olej mohlo brat

Rada při šméčku

23.5.2016 v 10:07 | Nahoru | #16
no, asi bych začal v servisu, třeba to je jenom píčovinka a někde to kape (asi nejlepší možnost) hned bych netvrdil že tě autobazar schválně chtěl napálit, jestli říkáš že 2l na 500km tak kolik myslíš že s tím autem na tom svém plácku najeli? Teď nechci stát za bazaristama (v podstatě nechápu proč někdo chodí do bazaru a nehledá raději na přímo třeba na bazosi) ale vem si jak to oni měli zjistit?

Rada při šméčku

23.5.2016 v 10:24 | Nahoru | #17
Tak vzhledem k tomu ze na tu o Karkulce jsme snad dost stary a benzinak bez problemu startuje, neblika zluta kontrolka jedna se nejspis o UFO!
Nekdo keca - bud protokoly a to by bylo fajn, to bys mozna uhral, nebo TY a musi byt za tebou kourova clona vetsi nez za mejma veteranskejma 2T!

Naposledy editováno 23.05.2016 10:25:25

Rada při šméčku

23.5.2016 v 10:44 | Nahoru | #18
proč by měla svítit ECU error? Leda, že by fakt nefungovala lambda..

Jen pro ukázku, takto vypadá spotřba přes kroužky 500 ml / 1000 km!!!!

4 000 ml / 1000 km bych tady chtěl vidět

podotýkám, že v tomto stavu to jezdilo více jak rok a lambda sonda funguje naprosto perfektně do dneška..


Naposledy editováno 23.05.2016 10:45:25

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:07 | Nahoru | #19

alien83 píše: motor 2,0 duratec flexifuel (benzín). Turbo to opravdu nemá. Jezdí startuje všechno v cajku... Techničák u sebe nemám kupoval to synovec.

ono to je benzín??no to si taky mohl napsat hned na začátku !

no tak tím se to samořejmě všechno mění.

jsou dvě možnosti-buď to bere olej přes hlavu(vovítka ventilů),nebo přes písty.(předpokládám,že na zem neteče)
2litry na 500km je tak brutálně moc,že tohle kolem vodítek neprojde,tím to nebude.
takže kolem pístů.běžné opotřebení je nesmysl,ten motor se musí vejít do litru na 1000km i když bude mít najeto půl milionu.
takže v motoru je nějaký průser.už jsem se několikrát setkal s podobným scénářem,kdy se nejdříve motor uvařil,fouklo těsnění pod hlavou,natekla voda do válců,auto se odstavilo a neopravilo hned-což je průser(čekalo na překupníčka,co ho koupí za pár korun s motorek KO).pak se sundala hlava,těsnění se vyměnilo,ale mezitím vyrezly válce,po startu po okamžitě popraví pístní kroužky,ale stejně tak i válce mívají vyrezlý povrch.

je to trošku odvážná teorie takhle od stolu,ale přesně tohle jsem řešil už několikrát.

Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:19 | Nahoru | #20
Informaci poskromnu a jeste pres nekolik lidi. Nejdriv bych se zameril na presne mereni spotreby, pak az podnikat nejake kroky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:25 | Nahoru | #21
Dolph-cz> divny je ze pise ze bez problemu natoci a ze to nehuli -. prroste zeleny muzickove s antenkama!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:34 | Nahoru | #22
sered: Právě - pokud to nehulí, netratí se to přes spalovací prostor ale prostě to někudy teče ven. Což znamená, že musí být spodek mastný. Zajímalo by mě spíš, co za servis to prohlížel, že si toho nevšimli.

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:42 | Nahoru | #23
Dolph-cz> mě kdysi ropák bral 3l/1000 s tím že tam byla díra v těsnění pod hlavou mezi válcem a tlakovým olejem. Ale u benzína by to monimálně svíčka vzdávala. Taková spotřeba oleje je fakt peklo. Leda by to mizelo někam ven, když to nekouří. Ale kam?
Pod autem by byla louže, nebo by to vzdávala spojka, ve vodě by na to brzy přišel.

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:43 | Nahoru | #24
1100Virago> takhle by to mohlo ukazovat třeba na špatně namontovaný filtr.

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:45 | Nahoru | #25
1100Virago> to je ta zahada: benzinak a nehuli, netece, startuje [kdyby byl na srot motor = komprese skoro nula, mastny svice, nenatoci???]. Navic fordovska RJ se nada nic moc vocurat a po druhym, tretim startu hlasi a hlasi! Asi uz jsem starej a blbej ale nejak tomu nerozumim: mozna nas tu nekdo z dlouhy chvile testuje!

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:47 | Nahoru | #26
kdo a kdy tu hladinu měřil? tj divný... nehulí,nekape,jede a žere olej... chyba měření,podle mě.

Naposledy editováno 23.05.2016 11:50:19

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:54 | Nahoru | #27
Hygienik> 2 litry na 500km: to mu musela 2x rvat RJ na tema nizka hladina oleje!!! divny, divny!

Naposledy editováno 23.05.2016 11:54:27

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 12:09 | Nahoru | #28
Koukni na vodu jestli tam máš olej, pokud ano tak je těsnění v prcně, pokud ne, tak vyměn stírací kroužky, a gufera na ventilech, teda za předpokladu, že to neteče někde jinde bokem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 12:45 | Nahoru | #29
Sonicek> víš jak by to hulilo 2L/500km?
Mě si vezme turbobenzin 2L na 7-8tkm a když tomu dám napít,tak to hulí jako kráva

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 13:11 | Nahoru | #30
Nemůže začít olej unikat až při vyšších točkách = za jízdy? Na místě louže nebude a za jízdy to někudy pochčije. Ale minimálně by musel bejt zachlístanej spodek, nebo motor.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist