globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada při šméčku
23.5.2016 v 08:15
Lidi poraďte ikdyž je to mimo mísu. Koupený auto z bazaru focus 2009 rok, auto v cajku, prohlídlé v servisu před koupí. Najetý 124 tis doložených. Spotřeba oleje cca 2 litry na 500 km. Jezdí parádně ale tohle je průser. Uspěju se skrytou vadou u prodejce (bazar) a jak postupovat? Dík za rady...

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 08:34 | Nahoru | #1
motor 2,0 duratec flexifuel (benzín). Turbo to opravdu nemá. Jezdí startuje všechno v cajku... Techničák u sebe nemám kupoval to synovec.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 11:07 | Nahoru | #2

alien83 píše: motor 2,0 duratec flexifuel (benzín). Turbo to opravdu nemá. Jezdí startuje všechno v cajku... Techničák u sebe nemám kupoval to synovec.

ono to je benzín??no to si taky mohl napsat hned na začátku !

no tak tím se to samořejmě všechno mění.

jsou dvě možnosti-buď to bere olej přes hlavu(vovítka ventilů),nebo přes písty.(předpokládám,že na zem neteče)
2litry na 500km je tak brutálně moc,že tohle kolem vodítek neprojde,tím to nebude.
takže kolem pístů.běžné opotřebení je nesmysl,ten motor se musí vejít do litru na 1000km i když bude mít najeto půl milionu.
takže v motoru je nějaký průser.už jsem se několikrát setkal s podobným scénářem,kdy se nejdříve motor uvařil,fouklo těsnění pod hlavou,natekla voda do válců,auto se odstavilo a neopravilo hned-což je průser(čekalo na překupníčka,co ho koupí za pár korun s motorek KO).pak se sundala hlava,těsnění se vyměnilo,ale mezitím vyrezly válce,po startu po okamžitě popraví pístní kroužky,ale stejně tak i válce mívají vyrezlý povrch.

je to trošku odvážná teorie takhle od stolu,ale přesně tohle jsem řešil už několikrát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist