globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Optimální otáčky
20.5.2016 v 13:11
Ahoj. Položím asi pro někoho hloupou otázku, ale přesto:
jaké jsou optimální otáčky pro čtyřválec? Konkrétně Suzuki GSR 600, ale ono to bude asi i pro jiné 4V.
Jde mi o to, jestli je pro pohodovou jízdu, ne pilu, pro motor lepší jezdit kolem 3-4k nebo více točit. Děkuji za přínosné odpovědi.

3 reakcí na tento příspěvek Optimální otáčky

20.5.2016 v 13:41 | Nahoru | #1
Na pohodovou jizdu po okreskach sis koupil spatnou motorku. Gsrko se nejlip citi mezi 8 a 12 tisicema otacek. 3000 je vylozene trapeni, 4000 tak dojizdeni bez plynu po meste..
Nechapu proc si nekdo kupuje motorku podle vzhledu a neprihledne k jizdnim vlastnostem..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimální otáčky

20.5.2016 v 13:54 | Nahoru | #2
myty_fakta> OK, podle tebe tedy na okresky a město skútr nebo moped? GSRko je 4 válec, který se určitě cití dobře mezi 8-12k, ale kde jezdíš v tomto režimu? Pokud se považuji za normálního motorkáře a chci mít jednu motorku na všechno, pak na jednu stranu potřebuji jezdit do práce (město, okresky) a na druhou stranu pro zábavu (okresky, občas i dálnice). Motorku si kupuji podle vzhledu, protože se mi líbí (logicky) a nebudu si kupovat co se mi nelíbí, když z toho chci mít radost. GSRko není supersport, ale všestranná silniční motorka, nevidím tedy důvod, proč ji nemít. Pokud bychom se bavili o supersportech na dojíždění do práce, pak je Tvá narážka na místě.

(reakce na) Optimální otáčky

20.5.2016 v 13:57 | Nahoru | #3

myty_fakta píše: Na pohodovou jizdu po okreskach sis koupil spatnou motorku. Gsrko se nejlip citi mezi 8 a 12 tisicema otacek. 3000 je vylozene trapeni, 4000 tak dojizdeni bez plynu po meste..
Nechapu proc si nekdo kupuje motorku podle vzhledu a neprihledne k jizdnim vlastnostem..



To budou taky spíš mýty než fakta, co píšeš.
Proč špatná motorka na pohodovou jízdu?
Já měl Y. FZ6N, to je nejspíš to samé, co tohle GSR 600.
Když byla chuť pohodově se kochat, tak nebyl problém jezdit mezi těmi 3-4 tisíci.
Při pohodovém tempu.
A stačí vytáčet někde k těm 6 tis. - na pohodovou jízdu.
To prostě na kochačku stačí.
Vždycky není důvod to dávit k omezovači.
Jasné, že při sportování se otáčky moc níž než pod 8 tis. pouštět nedají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimální otáčky

20.5.2016 v 18:27 | Nahoru | #4
myty_fakta> blbost, měl jsi tu motorku někdy? Asi ne co, jinak by si tohle nemohl říct.
Vůbec se jí neboj, je to pohodovka. Dokáže tě povozit po okreskách a když chceš něco víc tak jí vezmeš u huby a ona se promění v dost svižnou motorku nad devět se pak dějě "peklo" jasně nemůžeš to srovnávat se supersportem ale dokáže pěkně poškubat nervíky. To by si pak musel mít několik druhů moto v garáži, když chceš kochačku, nebo sport nebo terén atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist