globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
 
13.5.2016 v 16:06
Ahoj, rád bych letos vyměnil cestovní enduro za cruisera. Může mi někdo porovnat tyhle 2 modely z hlediska jízdních vlastností, komfortu a technických průserů?
Díky.

Naposledy editováno 13.05.2016 17:50:22

Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star

13.5.2016 v 16:58 | Nahoru | #1
http://www.motorkari...1900a-cfd-25603.html
http://www.motorkari...0-classic-14187.html

Tak si tady debatuj sám! Díky!
P.S. Jenom jsem tu dal co jsem našel a jsem pro příště poučenej, že raději držet hubu a krok!
Nevidím Ti do hlavy a nevím co jsi četl!

Naposledy editováno 14.05.2016 19:54:40

Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star

13.5.2016 v 17:48 | Nahoru | #2
Neděkuji za odkazy na články které: a) mám 3x přečtené, b) nejsou ani o typech na které se ptám a c) neříkají nic o srovnání a zkušenostech.

Někdo třeba řešil podobný výběr?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star

13.5.2016 v 18:02 | Nahoru | #3
Pro mně je jasná druhá varianta. Taky na po ní pokukuji. Když ale budeš příliš často využívat krouťák 155, který je snad nejvyšší v této skupině, tak počítej s výměnou zadní gumy po 5 a 6 tisících.

Naposledy editováno 13.05.2016 18:03:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star

13.5.2016 v 19:00 | Nahoru | #4

jezdec68 píše: Pro mně je jasná druhá varianta. Taky na po ní pokukuji. Když ale budeš příliš často využívat krouťák 155, který je snad nejvyšší v této skupině, tak počítej s výměnou zadní gumy po 5 a 6 tisících.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star

13.5.2016 v 19:14 | Nahoru | #5
Omlouvám se že vstupuji do debaty, ale to co píšeš je trochu blábol....jezdím dvoulitra VN2000 - krouťák 177 Nm, tahám za to co to jde, jezdíme ve dvou a zadní pneu mi vydrží tak 12 - 13 000 km.

Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...

mvacky píše:

(reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star

13.5.2016 v 19:59 | Nahoru | #6

Porterfield píše: Omlouvám se že vstupuji do debaty, ale to co píšeš je trochu blábol....jezdím dvoulitra VN2000 - krouťák 177 Nm, tahám za to co to jde, jezdíme ve dvou a zadní pneu mi vydrží tak 12 - 13 000 km.

Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...



To s US a EU verzí jsem netušil. Díky

(reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star

14.5.2016 v 08:04 | Nahoru | #7

Porterfield píše: Omlouvám se že vstupuji do debaty, ale to co píšeš je trochu blábol....jezdím dvoulitra VN2000 - krouťák 177 Nm, tahám za to co to jde, jezdíme ve dvou a zadní pneu mi vydrží tak 12 - 13 000 km.

Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...



Mám verzi USA a mám 73,8kW a krouťák 168, když jsem mašinu koupil tak jsem měnil zadní pneu, teď má najeto cca 4500km a min. to samé ještě ujedu, spíš víc. Jinak s mašinou jsem velmi spokojen

Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star

1.9.2016 v 14:52 | Nahoru | #8
Něco málo jsem na xv1900 najezdil,můžu jen doporučit ,za mě jasná volba.(měl jsem us verzi) jinak poznáš us od evropy velmi snadno (pokud nemají vymeneny vyfuk) a to ze us ma vnitrní rouru koncovky vyfuku podstatně větší .Zbytek se dozvis u me masiny v deniku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist