Díky.
Naposledy editováno 13.05.2016 17:50:22
http://www.motorkari...0-classic-14187.html
Tak si tady debatuj sám! Díky!
P.S. Jenom jsem tu dal co jsem našel a jsem pro příště poučenej, že raději držet hubu a krok!
Nevidím Ti do hlavy a nevím co jsi četl!
Naposledy editováno 14.05.2016 19:54:40
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
Naposledy editováno 13.05.2016 18:03:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
jezdec68 píše: Pro mně je jasná druhá varianta. Taky na po ní pokukuji. Když ale budeš příliš často využívat krouťák 155, který je snad nejvyšší v této skupině, tak počítej s výměnou zadní gumy po 5 a 6 tisících.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...
mvacky píše:
(reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
Porterfield píše: Omlouvám se že vstupuji do debaty, ale to co píšeš je trochu blábol....jezdím dvoulitra VN2000 - krouťák 177 Nm, tahám za to co to jde, jezdíme ve dvou a zadní pneu mi vydrží tak 12 - 13 000 km.
Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...
To s US a EU verzí jsem netušil. Díky
(reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
Porterfield píše: Omlouvám se že vstupuji do debaty, ale to co píšeš je trochu blábol....jezdím dvoulitra VN2000 - krouťák 177 Nm, tahám za to co to jde, jezdíme ve dvou a zadní pneu mi vydrží tak 12 - 13 000 km.
Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...
Mám verzi USA a mám 73,8kW a krouťák 168, když jsem mašinu koupil tak jsem měnil zadní pneu, teď má najeto cca 4500km a min. to samé ještě ujedu, spíš víc. Jinak s mašinou jsem velmi spokojen