Díky.
Naposledy editováno 13.05.2016 17:50:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...
mvacky píše:
(reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
Porterfield píše: Omlouvám se že vstupuji do debaty, ale to co píšeš je trochu blábol....jezdím dvoulitra VN2000 - krouťák 177 Nm, tahám za to co to jde, jezdíme ve dvou a zadní pneu mi vydrží tak 12 - 13 000 km.
Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...
To s US a EU verzí jsem netušil. Díky
(reakce na) Kawasaki VN1700 Classic Tourer vs Yamaha XV 1900 Midnight Star
Porterfield píše: Omlouvám se že vstupuji do debaty, ale to co píšeš je trochu blábol....jezdím dvoulitra VN2000 - krouťák 177 Nm, tahám za to co to jde, jezdíme ve dvou a zadní pneu mi vydrží tak 12 - 13 000 km.
Jinak k dané otázce ... 1900 Mignight star má velký krouťák pouze v provedení pro USA, ve verzích pro EU je výkon a krouťák upraven na nížší hodnoty, proto je potřeba se při koupi pořádně informovat o dané verzi .... VN 1700 je klasika, tuším 54 kW, tak že žádný trhač asfaltu, ale kamarád ji jezdil a v pohodě ...
Mám verzi USA a mám 73,8kW a krouťák 168, když jsem mašinu koupil tak jsem měnil zadní pneu, teď má najeto cca 4500km a min. to samé ještě ujedu, spíš víc. Jinak s mašinou jsem velmi spokojen