globalmoto_kveten





Téma: rutan padáky nikdy více
 
10.5.2016 v 19:15
Jaké máte po pádu zkušenosti vy?Neříkám že musí za každou cenu zachránit celou motorku, ale tohle?
Jen dodávám že se to stalo na rovném asfaltovem úseku v rychlosti cca 40 km/h.
Po kontaktu s asfaltovou silnici se hříbek rozlouskl jako ořech, tak že za ty prachy peknej shit
Navíc už jsem viděl i další případ kdy to dopadlo úplně stejně viz. foto
Tak že za sebe nikomu nedoporučuji










1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rutan padáky nikdy více

25.10.2016 v 09:52 | Nahoru | #1

Bludevil píše: Jak myslíš Jen mi pořád uniká smysl obhajování obchodníka, co dodává na trh mizerný výrobek a ví o tom. To už je pak ale záležitost morálního vkusu každého soudruha.



na zaklade toho, co tu zaznelo, mi porad neprijde, ze by nejdrive Rutan vedel, ze je problem s materialem a potom to prodaval, tudiz tvuj vyrok imho neplati. Nebo mas pro sve tvrzeni nejake relevantni data? Obecne Rutanovy padaky nekdy pomuzou, zaznelo to tady od dost lidi a neco jsem videl i na vlastni oci.

soudruha si strc do mist, kde zada prestavaji mit slusny nazev

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rutan padáky nikdy více

25.10.2016 v 09:58 | Nahoru | #2

Veverčák píše: na zaklade toho, co tu zaznelo, mi porad neprijde, ze by nejdrive Rutan vedel, ze je problem s materialem a potom to prodaval, tudiz tvuj vyrok imho neplati. Nebo mas pro sve tvrzeni nejake relevantni data? Obecne Rutanovy padaky nekdy pomuzou, zaznelo to tady od dost lidi a neco jsem videl i na vlastni oci.

soudruha si strc do mist, kde zada prestavaji mit slusny nazev


Já se do toho nechtěl míchat, ale teď už mi to nedá. Klidně připustím, že o problému se dozvěděl zpětně (po první reklamaci). A to i přesto, že už na obrábění by problém s materiálem mohl být patrný. A vůbec by neškodilo u materiálu pro takové díly provádět vlastní materiálovou zkoušku při příjmu.
Takže ve chvíli, kdy se to zjistí by podle mě ten kdo to uvedl na trh měl maximálně aktivně vzít situaci do svých rukou, oslovit alespoň přes web svoje zákazníky, dát jim tu informaci a navrhnout způsob řešení, nebo čekat na reklamace???

Naposledy editováno 25.10.2016 09:59:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist