![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
Jen dodávám že se to stalo na rovném asfaltovem úseku v rychlosti cca 40 km/h.
Po kontaktu s asfaltovou silnici se hříbek rozlouskl jako ořech, tak že za ty prachy peknej shit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Navíc už jsem viděl i další případ kdy to dopadlo úplně stejně viz. foto
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Tak že za sebe nikomu nedoporučuji
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/19/350232_dsc0754.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/19/350233_dsc0755.jpg)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rutan padáky nikdy více
ok8 píše: Jak je možné vyrobit "šmejdský silon"? Buď to je silon nebo není. A když to není silon, jakto že to obráběč nepozná?
Další otázka: kde se ty padáky teda obrábí?
Asi zkusím tento test: Z padáku uříznu kousek plastu a ožehnu plamenem. Pokud bude smrdět jinak než kousek silonu o kterým vím natuti, že to silon je, tak padáky reklamuji. Protože slíben byl silon.
Toto by aj mňa zaujímalo, keď Rutan potrvrdil, že bola vyrobená séria z vadného materiálu, v čom bol iný ten materiál, či v zložení, alebo tam boli bublinky....Či je možné, aby zákazník nejako zistil, či ma dobrý, alebo vadný kus. Predišlo by to k veľa škodám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rutan padáky nikdy více
Pheege píše: Toto by aj mňa zaujímalo, keď Rutan potrvrdil, že bola vyrobená séria z vadného materiálu, v čom bol iný ten materiál, či v zložení, alebo tam boli bublinky....Či je možné, aby zákazník nejako zistil, či ma dobrý, alebo vadný kus. Predišlo by to k veľa škodám.
Já z tohoto pochopil, že ani samotný výrobce neumí rozpoznat vadný kus:
#77 jen krátce -jedna série hlavic byla vyrobena z materiálu, který neodpovídal objednanému typu. Byl o dost křehčí než ten, co standartně používáme a to vedlo do tohoto výsledku (možno porovnat se stovkami crashtestů na našem webu). Kromě lepší kontroly kvality materiálu proběhla kompletní změna konstrukce a zesílení stěny hlavic na možné maximum.
#88 bohužel to nejsem schopný stáhnout, jinak bych to dávno udělal. už tak stačí, že se preventivně zlikvidovala velká část zásob . Bohužel nečíslujeme výrobní šarže, navíc je pravděpodobné, že přišly ty vadné silonové tyče společně s normálními , takže se to pomíchalo. Nicméně z té doby, kdy bylo z této šarže vyrobeno spousta hlavic máme dost crastestů a takto dopadly asi dva z desíti. zbytek byl OK. crashtestů máme už skoro 300, blbě jako tento dopadlo za těch deset let možná 10, ale mají jedno společné - vždycky je má někdo chuť rozmáznout veřejně místo toho, aby to řešil se mnou jako normální člověk.
Pheege píše: Toto by aj mňa zaujímalo, keď Rutan potrvrdil, že bola vyrobená séria z vadného materiálu, v čom bol iný ten materiál, či v zložení, alebo tam boli bublinky....Či je možné, aby zákazník nejako zistil, či ma dobrý, alebo vadný kus. Predišlo by to k veľa škodám.
Napadá mě do toho bouchnout palicí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Pheege píše: Toto by aj mňa zaujímalo, keď Rutan potrvrdil, že bola vyrobená séria z vadného materiálu, v čom bol iný ten materiál, či v zložení, alebo tam boli bublinky....Či je možné, aby zákazník nejako zistil, či ma dobrý, alebo vadný kus. Predišlo by to k veľa škodám.
no hele je silon a silon. Kupoval jsem silon na zatky potapecskejch baterek kde jde hovno o pevnost, ale nejaky bubliny ti proste vadej. A bral jsem to v tycich od manika kterej to vyrabel litim do trubky kdesi v Libcicich nad Vltavou. Cena byla polovicni kvalita jako pevnost neposoudim, ale mikrobubliny tam byly.
Kdyz beru silon normalne ze shopu, tak je krasne hladkej cistej a zadna bublina tam neni.