globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Komplikace na evidenční kontrole.
 
27.4.2016 v 11:39
Zdar, koupil jsem si Ducati M900, na evidenčce mě vyrazili s tím že v papírech mám zapsanou žlutou barvu a tudíž neodpovídá reálnému stavu motocyklu. Motorka má žlutý rám, žlutý kola, karbonové blatníky i karbonový podsedlák, nádrž je ale černá. (vizuelně je tam tý černý barvy víc - černé sedlo, řídítka, budíky atd. - ale to by je přece nemělo zajímat ne?) Technik, vypadal, že se dva dny nevyspal a tak mě poj*bal za každou hloupost (VINko bylo překryto kabeláží a nemohl se na to dostat foťákem atd.)

Jde mi o jednu věc, napadlo mě, že bych si přes nádrž natáhl žlutou izolepu (nebo nějakej igelit to je fuk) aby byl technik spokojen že je motorka CELÁ žlutá. Pak bych si to samozřejmě sundal.

Řeší se, jestli ta barva je lak nebo to může být třeba ta zmíněná izolepa? Vím že je to pro mašinu prasárna, ale chtěl bych vidět ten jeho xicht až uvidí tu polepenou žlutou mašinu


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.

30.4.2016 v 08:05 | Nahoru | #1
Radus2gti> Kolego, ty si opravdu myslíš, že se STK přitvrzuje kvůli tomu, že se nějakej "aktivista" prohrabuje na fórech těmahle občas sračkama? Já myslím, že je to na základě úplně jiných podnětů, i když někdy fakt nesmyslných. Holt nejsme v Americe, kde nic takovýho jako STK na motorce nikdo nevyžadeje. A takovej dobře udělanej ladák motorce neublíží a nikoho neobtěžuje, naopak zvyšuje bezpečnost, protože jsi slyšet. Ale samozřejmě neměli by to být jen roury přidělaný k motoru.
A to, že se na fórech řeší občas sračky? Říká se "papír snese všechno" a s klávesnicí je to stejné. Je to všechno o lidech... tak se nerozčiluj, nebo ti praskne cévka a budeš tahat nohu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.

30.4.2016 v 08:50 | Nahoru | #2

MotoJajda píše: A takovej dobře udělanej ladák motorce neublíží a nikoho neobtěžuje, naopak zvyšuje bezpečnost, protože jsi slyšet.


Pokud je laďák "slyšet", tak obtěžuje. Navíc v provozu je většinou slyšet až když je pozdě.. Když jsi v autě a motorku s laďákem máš za zády, jde to při běžném hluku v kabině (spolujezdci, rádio) sotva postřehnout a projeví se to až když motorka předjede.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist