globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Komplikace na evidenční kontrole.
 
27.4.2016 v 11:39
Zdar, koupil jsem si Ducati M900, na evidenčce mě vyrazili s tím že v papírech mám zapsanou žlutou barvu a tudíž neodpovídá reálnému stavu motocyklu. Motorka má žlutý rám, žlutý kola, karbonové blatníky i karbonový podsedlák, nádrž je ale černá. (vizuelně je tam tý černý barvy víc - černé sedlo, řídítka, budíky atd. - ale to by je přece nemělo zajímat ne?) Technik, vypadal, že se dva dny nevyspal a tak mě poj*bal za každou hloupost (VINko bylo překryto kabeláží a nemohl se na to dostat foťákem atd.)

Jde mi o jednu věc, napadlo mě, že bych si přes nádrž natáhl žlutou izolepu (nebo nějakej igelit to je fuk) aby byl technik spokojen že je motorka CELÁ žlutá. Pak bych si to samozřejmě sundal.

Řeší se, jestli ta barva je lak nebo to může být třeba ta zmíněná izolepa? Vím že je to pro mašinu prasárna, ale chtěl bych vidět ten jeho xicht až uvidí tu polepenou žlutou mašinu


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.

27.4.2016 v 19:14 | Nahoru | #1

Radus2gti píše: Opět tady pár idiotů řeší sračky a pak se divte, že když si to někdo přečte tak vás vyrazí za cokoliv. Kdyby jste drželi hubu a nehonili si tady ego tak vše fungovalo postaru. Nejsou tím myšlení všichni zde, ale je to veřejné přístupné fórum a to co se kolikrát řeší je na ránu přes držku. Všichni jsou tu mistři a skutek utek. Zkuste si procit ostatní fóra o stk a technicich a pak se divte, že Vás sejmout.

Jinak pokud ti na evidenční kontrole byla zapsána jiná barva, tak v rámci přepisu se dopíše doplňková barva černá. Takže klidek a hurá na úřad. Není důležité projít, ale dořešit nesrovnalosti. Budeš mít motorku v pohodě a nebudou to pak řešit na silnici za pokutu.



jsi drsnej jak 40ka šmirgl čoveče

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.

27.4.2016 v 22:28 | Nahoru | #2

gio9 píše: jsi drsnej jak 40ka šmirgl čoveče



Jo jsem, protože takhle tito d..bilové dělají problémy nám všem. řeší se veřejně věci, který jsou jen v hodnotě hospodských keců. Pak si to někdo nahoře, nebo nějakej aktivista přečte, dá podnět nahoru a zase se přitvrdí. Pak na STK to bude ještě horší.
Jinak jsu-li blbej a chci si dát laďák na motorku, pak jsou dvě možnosti homologovanej pak OK, nebo nehomologovanej, to udělá jen magor, kterej chce být slyšet, nebo ještě bude tvrdit jak mu to zvedlo výkon - o to hůř, to je normální blbost. No a když jedu na stk dám motorku do stavu jak má být, pak nemůžu mít přece problém. A nejaký nalady technika nemusím řešit. A pokud z toho udělám zrůdu a chci na STK projít, tak jsu prostě magor, kterej asi neumí myslet.

Takže shrnutí- dám motorku do normálního stavu, oni si to nafotí a je vše tak jak má být, na silnici pak je to každýho odvaha a boj, ale na STK jsou asi karty rozdány.
A můžou za to tito skvlí lidé, co neumějí držet hubu na veřejných fórech

HOW - domluvil jsem a klidně mě kamenujte, ale je to stejně tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist