Nyní se rozhoduju mezi Mitas E09 a E10 a zajimal by mě kilometrový nájezd, protože se udajně nějak měnily směsi a někde najdu, že někdo ujede na E10 10000km někdo 1000km a tyhle rozdíly se mi zdaj strašně velký. Popřípadě jiný gumy od jiný značky v podobný kvalitě z apodobný prachy.
Co jsem vyčetl:
E09 - lepší do terénu, menší nájezd, přední na prd.
E10 - horší do terénu o něco, o něco vyšší nájezd.
Moto cca 200kg + 30kg bagáž + 90 kg já.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
_zdenda_ píše: Tech> Potvrzuji, C21 ve 150 po polní cestě stabilní, ale doporučuji spíš nesjeté špunty Na silnici bych to ale nezkoušel.
... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!
jsem si zrovna rikal ze se tady pohybuju mezi samejma strelcema.. Jako je fakt ze kdyz jedu s nekym OFF tak vetsina borcu jezdi tak o 10-15 kmh rychleji nez bych to jel ja sam....ale 150 po polnacce to uz je tedy foooofr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
edit: jinak jsem fakt za šneka - nechci se někde rozštípat a rád se kochám. Vůbec se nestydím za to jet pomalu, s celodenním průměrem třeba 30km/h.
Naposledy editováno 16.05.2016 12:10:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
Tech píše: klondajk> To bude motorkou, C21 ve 160km/h stabilní.
S c21 ve 160 stabilní ? Tak to myslíme každej asi jinou stabilitu a ne motorkou to není všechny jiný gumy v pohodě po prezuti na e09 se prostě ve vyšší rychlosti rozvlni tak jen jestli někdo nemá srovnání s tou e10
Na přední E09 jsem najel 5,5tkm po prašnejch cestách plus 2 tkm po asfaltu a ještě byla použitelná, ale měním radějí dříve než později. Naložená motorka vážila i se mnou 370 kilo. Ale žádné zbytečné hrabání, agresivní jízda apod.
Známý na E09 najel asi 6 tisíc většinou asfalt ve dvou na africe twin a jetě tam něco zbylo.
Naposledy editováno 18.07.2018 13:01:15
OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!
Jenže každej si představuje pod pojmem polní cesta něco jinýho. Je to od dokonale rovnýho povrchu se zaválcovanými kamínky až po vyjety koleje plný vody a bahna
Chtělo by to přikládat foto, nebo bližší popis.
To je jak asfalt. Po některejch asfaltech jedete na dvojku třicítkou a je to adrenalín
Samozřejmě jsem nehrabal, jezdil opatrně a vůbec. A překvapilo mě, že se i na ostrým kamení se netrhaly a neseřezávaly špunty.
Opět mě výdrž příjemně překvapila. Vůbec jsem nedoufal, že s ní dojedu až domů Takže už nic jinýho než shinko 804-805, nebo mitas 10 09 nebudu používat vzhledem k ceně, výdrži a užitnejm vlastnostem.
Naposledy editováno 05.05.2019 17:54:27
OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!
Reakce o pár let později, ale přece... Záleží na jaké motorce jedeš. 150kmh po polní cestě nemusí být žádné drama (když tam nejsou půlmetrové díry). Na konci tohodle videa tam mám na polňačce okolo 200 (na hladkých gumách) a bylo to naprosto OK >>
A k E09 na asfaltu. Najel jsem po asfaltu na těchhle gumách dohromady tak 30 tisíc (samozřejmě, že né na jedněch, to dá rozum, že) s dvěma pytlema na nosiči, dokoce i v dešti, něco i po lehkým zasněžení, něco i ve dvou a nepřijde mi to nijak tragický. Ale je fakt, že lítám nízko a pomalu a v dešti se docela bojím a tfu tfu tfu ani jsem na silnici nespadl. Ale E09 v bahně je mizérie, co si budem nalhávat, ale to je taky daný těžkou motorkou. Tam nepomůže ani svěcená voda.
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
ZdendaZB píše: A nebylo by lepší vzít na těžkou motorku do bláta něco špuntovatějšího než 10 ku ? Podle mě 9,10 v přímo blátě nic moc a bláto určitě bude
On je problém s tím zadkem, v šířce 150 už ten výběr není nic moc. Takže teď přes zimu jezdím takovej hybrid - vepředu opravdu špuntovatou gumu a vzadu E 09. A docela to jde.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Padací rám BMW F 700 GS BMW F 700 GS | firedept | 7 | 22.4.2024 v 19:36 TomasNBK |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Chybějící díl na víku ventilů BMW F 700 GS | Martasek84 | 10 | 14.1.2023 v 21:10 Fantom250 |