globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
Je to téma co už tu bylo, ale je to déle. Nemam zkušenosti s offroadem (zatím jen pár výletů). Nicméně moje pneu co aktuálně mám jsou naprosto nevhodné, jelikož jsou silniční, takže jsem párkrát měl neskutečnej problém se od někud dostat.

Nyní se rozhoduju mezi Mitas E09 a E10 a zajimal by mě kilometrový nájezd, protože se udajně nějak měnily směsi a někde najdu, že někdo ujede na E10 10000km někdo 1000km a tyhle rozdíly se mi zdaj strašně velký. Popřípadě jiný gumy od jiný značky v podobný kvalitě z apodobný prachy.

Co jsem vyčetl:
E09 - lepší do terénu, menší nájezd, přední na prd.
E10 - horší do terénu o něco, o něco vyšší nájezd.

Moto cca 200kg + 30kg bagáž + 90 kg já.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 10:13 | Nahoru | #91
Nemam stovnani s jinejma offroad gumama, rychle taky nejezdim, ale cca 140 mi prislo OK, kdyz jsem to zkousel na dalnici. Zadnej rozdil proti silnicnim. Na suchu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 10:44 | Nahoru | #92
klondajk> To bude motorkou, C21 ve 160km/h stabilní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 10:53 | Nahoru | #93
Tech> tak na c21 bych fakt 160 jezdit stabilne nechtel. (tedy mysleno tak ze na zadny chlupaty gume)

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 11:00 | Nahoru | #94
gugo> Nic to nedělá. Teda když už je zajetá a má trochu obroušený špunty. Samo tak nemůžeš jet furt, to jsem zkoušel jen tak co to dá.

Naposledy editováno 16.05.2016 11:01:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 11:37 | Nahoru | #95
Tech> Potvrzuji, C21 ve 150 po polní cestě stabilní, ale doporučuji spíš nesjeté špunty Na silnici bych to ale nezkoušel.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 11:51 | Nahoru | #96

_zdenda_ píše: Tech> Potvrzuji, C21 ve 150 po polní cestě stabilní, ale doporučuji spíš nesjeté špunty Na silnici bych to ale nezkoušel.


... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 11:55 | Nahoru | #97
OldDog> To bylo asi někde na Dakaru :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 11:56 | Nahoru | #98

OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!



jsem si zrovna rikal ze se tady pohybuju mezi samejma strelcema.. Jako je fakt ze kdyz jedu s nekym OFF tak vetsina borcu jezdi tak o 10-15 kmh rychleji nez bych to jel ja sam....ale 150 po polnacce to uz je tedy foooofr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 12:03 | Nahoru | #99
gugo> Jsem normálně šnek-turista co po pěkných cestách jede tak do 60-80 (v lese/těžším terénu jezdím o dost pomaleji). Mám krásný rovný úsek kousek od Kolína, kde se to dá. Na té cestě normálně jezdím kilo, ale jednou jsem si tu maximálku chtěl zkusit

edit: jinak jsem fakt za šneka - nechci se někde rozštípat a rád se kochám. Vůbec se nestydím za to jet pomalu, s celodenním průměrem třeba 30km/h.

Naposledy editováno 16.05.2016 12:10:01

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 13:04 | Nahoru | #100
_zdenda_> Mám to podobně, v offu mám rekord něco kolem 120ti po poli...pak už se bojím. Navíc TA nemá výkonu nazbyt ani na silnici natož v terénu, kde to jde tíž.

Naposledy editováno 16.05.2016 13:04:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 15:31 | Nahoru | #101

Tech píše: klondajk> To bude motorkou, C21 ve 160km/h stabilní.


S c21 ve 160 stabilní ? Tak to myslíme každej asi jinou stabilitu a ne motorkou to není všechny jiný gumy v pohodě po prezuti na e09 se prostě ve vyšší rychlosti rozvlni tak jen jestli někdo nemá srovnání s tou e10

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 15:49 | Nahoru | #102
klondajk> Stabilitou myslím že to jede rovně, můžu pustit řidítka, atp. Motorka je gumovější (hlavně v náklonu), ale to je prostě dané tím jak se špunty ohýbají...Na to jsem si zvyknul... Jinak můžeš klopit jako na hladkých, ono to neustřelí.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 17:12 | Nahoru | #103
Takže sis na to prostě zvyknul, to ale není nic vypovídajícího já si na těch 09 taky zvyknul a neměl jsem s nima jinak problém v zatáčkách držela až neuveritelne pěkně zkoušel jsem je v Sosnové a docela pecka až bych tomu ani nevěřil co si nechají líbit ale prostě nad 120 to nebylo ono (s transalpem bych 160 nechtěl jet ani na vysloveně silničních gumach )

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

18.5.2016 v 20:22 | Nahoru | #104
Zdarec, dal bych 07. Jezdím na nich a spokojenost. Jezdíme dost mimo asfalta jak už tu někde zaznělo, nestalo se že bych měl nějakej problém...
Teď jedeme Albošku, ale tam beru 09 ;)

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.5.2016 v 22:47 | Nahoru | #105
na kle 500 jezdím 09 mám přes 2000km a ubyly asi 4 mm, na polnackách za to celkem beru a na asfaltu sem tam dám i 150km/h ale to už je docela hoňka :D na předku mám 07 a nic moc, je to sice stará guma ale na vodě je to bída a i na suchý polňačce občas nečekaně ujede na přišti sezonu asi dam e 10 předek a 09 zadek

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.5.2016 v 00:56 | Nahoru | #106
Ja uz s tim mam asi 2000km a prijde mi to OK. No jako neni to silnicni guma, ale ty e10 drzej hodne slusne, kdyz si clovek zbyknul na to takovy jakoby podjizdeni. Jsem z toho nadsenej celkem. Je to lepsi, nez jsem cekal, ted uz jenom nejakej rozumnej najezd.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

18.7.2018 v 13:00 | Nahoru | #107
Možná někomu pomůže.
Na přední E09 jsem najel 5,5tkm po prašnejch cestách plus 2 tkm po asfaltu a ještě byla použitelná, ale měním radějí dříve než později. Naložená motorka vážila i se mnou 370 kilo. Ale žádné zbytečné hrabání, agresivní jízda apod.

Známý na E09 najel asi 6 tisíc většinou asfalt ve dvou na africe twin a jetě tam něco zbylo.

Naposledy editováno 18.07.2018 13:01:15

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

19.7.2018 v 10:11 | Nahoru | #108
Mam E09 na předku a E10 na zadku. Obě dakar se žlutým pruhem. Mam najeto cca 2000. Dobrých 80% po silnici a ty gumy už na mokré louce nedrží "jako za mlada".

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

19.7.2018 v 11:19 | Nahoru | #109
Asfalt je evidentně rychle sežere. Mě docela potěšilo,jak se pomalu sjížděly na polňačkách.
Ale na mokrý trávě mi připadlo, že nedrží ani nový. Myslím tím trávu na tvrdým podkladu, kde se to neboří.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

19.7.2018 v 11:23 | Nahoru | #110

OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!



Jenže každej si představuje pod pojmem polní cesta něco jinýho. Je to od dokonale rovnýho povrchu se zaválcovanými kamínky až po vyjety koleje plný vody a bahna
Chtělo by to přikládat foto, nebo bližší popis.
To je jak asfalt. Po některejch asfaltech jedete na dvojku třicítkou a je to adrenalín

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

7.1.2019 v 21:47 | Nahoru | #111
Mitaska E 10 Dakarka udělala dobrou službu i v Rumunsku a že tam bylo bláto. Jezdil jsem výjezdy, co jeli kluci na C 02. Výhoda Dakarky je, že se dá jet i s defektem (HQ 630). Záleží na váze motorky. Přezouvám na E 9 D.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

4.5.2019 v 19:17 | Nahoru | #112
A hlavně ta výdrž oproti C02, to je nebe a dudy.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

5.5.2019 v 17:52 | Nahoru | #113
Takže E10 vepředu a E09 vzadu mi vydržela celkem 10 tisíc km a zůstalo tam asi tak 3 milimetry vzorku. Z toho jsem najel tak 3 tisíce mimo asfalt, po šterkovejch a kamenitejch cestách, bláto defakto žádný. Ty 3 tisíce jsem jezdil od novoty, pak už jen asfalt domů.
Samozřejmě jsem nehrabal, jezdil opatrně a vůbec. A překvapilo mě, že se i na ostrým kamení se netrhaly a neseřezávaly špunty.

Opět mě výdrž příjemně překvapila. Vůbec jsem nedoufal, že s ní dojedu až domů Takže už nic jinýho než shinko 804-805, nebo mitas 10 09 nebudu používat vzhledem k ceně, výdrži a užitnejm vlastnostem.

Naposledy editováno 05.05.2019 17:54:27

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

19.8.2019 v 10:02 | Nahoru | #114
E10 Dakar jsem teď nazul na KTM 1290 Superenduro R. V terénu slušný. Tráva, kamení v pohodě. Když se odfouknou, tak na 0,8 jezdí slušně i na písku a ujde to i v bahně. Potud spokojenost. Ale na silnici je to tragédie... Jasně, je to guma primárně do terénu, tak jsem nepočítal, že to bude na silnici zázrak. Ale vzorek je poskládanej tak, že to hrozně padá dovnitř do zatáčky. I prázdnou motorku je potřeba v oblouku neustále korigovat a jízda na tom je vyloženě nepříjemná, pro méně zkušeného jezdce asi i nebezpečná. Nedovedu si představit, že bych jel s naloženou motorkou po ose někam dál po silnici (což se u velkýho cestovního endura tak nějak předpokládá). Dodrbu je v terénu a dám tam něco jinýho.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

19.8.2019 v 10:09 | Nahoru | #115

OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!



Reakce o pár let později, ale přece... Záleží na jaké motorce jedeš. 150kmh po polní cestě nemusí být žádné drama (když tam nejsou půlmetrové díry). Na konci tohodle videa tam mám na polňačce okolo 200 (na hladkých gumách) a bylo to naprosto OK >>

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

19.9.2019 v 00:13 | Nahoru | #116
Souhlasím s Mimouchem, 150 po polňačce není problém, když je rovná a ani to není žádný umění se po ní řítit. Horší je to když se najednou objeví díra, nebo kámen a proto je to lepší nedělat, nebo si ten úsek nejdřív projet pomalu.

A k E09 na asfaltu. Najel jsem po asfaltu na těchhle gumách dohromady tak 30 tisíc (samozřejmě, že né na jedněch, to dá rozum, že) s dvěma pytlema na nosiči, dokoce i v dešti, něco i po lehkým zasněžení, něco i ve dvou a nepřijde mi to nijak tragický. Ale je fakt, že lítám nízko a pomalu a v dešti se docela bojím a tfu tfu tfu ani jsem na silnici nespadl. Ale E09 v bahně je mizérie, co si budem nalhávat, ale to je taky daný těžkou motorkou. Tam nepomůže ani svěcená voda.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

19.9.2019 v 07:47 | Nahoru | #117
Zdenda >> Já jsem psal o zkušenosti s E-10, nevím, jak velký je rozdíl oproti E-09. Nicméně je pravda, že jsem si za pár stovek km zvyknul i na to "kácení se" do zatáček. Nicméně, když jsem teď na větší silniční výlet přezul zpět na hladké gumy, je to úplně jiná motorka... A na mokru se taky bojím a jezdím jako s hnojem A na Mitas E-10 je k tomu i důvod, fakt docela kloužou. Nicméně už je zase nazouvám zpět a chystám se ještě na Ukrajinu, tam budou jako doma.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

25.9.2019 v 09:47 | Nahoru | #118
A nebylo by lepší vzít na těžkou motorku do bláta něco špuntovatějšího než 10 ku ? Podle mě 9,10 v přímo blátě nic moc a bláto určitě bude

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

29.12.2019 v 13:33 | Nahoru | #119

ZdendaZB píše: A nebylo by lepší vzít na těžkou motorku do bláta něco špuntovatějšího než 10 ku ? Podle mě 9,10 v přímo blátě nic moc a bláto určitě bude



On je problém s tím zadkem, v šířce 150 už ten výběr není nic moc. Takže teď přes zimu jezdím takovej hybrid - vepředu opravdu špuntovatou gumu a vzadu E 09. A docela to jde.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Padací rám BMW F 700 GS BMW F 700 GS firedept 7 22.4.2024 v 19:36 TomasNBK
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chybějící díl na víku ventilů BMW F 700 GS Martasek84 10 14.1.2023 v 21:10 Fantom250


TOPlist