globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm
 
20.4.2016 v 11:56
zdar lidi, uvažuji zakoupení klasické retro motorky Honda o obsahu 500 - 750 ccm, výkon aspoň 40 kW ... spolehlivost jaksi předpokládám podle své auto Hondy jako vyřešenou na věky a tak potřebuji spíše typy na konkrétní modely z let cca 1984 - 1995. Podmínkou je , ale doporučení pro vyšší jezdce - nad 180 cm , ať není únavná - protože to má být mašina určená na dlouhé cesty - 1200 - 2400 km - při odhadu 250 - 400 km denně se solidní spotřebou a výkonem na Alpy , která nás většinou dělí od toho krásného modrého moře dole na jihu .-).

díky předem za info, pak už to nějak dořeším , motorek je milion, peněz méně .-)


Naposledy editováno 20.04.2016 12:05:44

doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 17:41 | Nahoru | #31
Taky se klonim k CX 500

doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 17:41 | Nahoru | #32
já bych šel do VF1000R,když už starou hondu,tak jedině tohle

doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 18:01 | Nahoru | #33
CBR1000F

1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 19:15 | Nahoru | #34
VF750F zlatá kola a červeno modro bílá trikolora pumelenice největší,ikdyž ta pověst

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 19:34 | Nahoru | #35

PajdaXJR píše: VF750F zlatá kola a červeno modro bílá trikolora pumelenice největší,ikdyž ta pověst



nádherná motorka, dokonce jsem jí měl, ale tento model měl problémy s vačkami, proto bych šel do VF 1000 F, kterého se tento problém netýkal

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 20:05 | Nahoru | #36
Humusus> Nádherné stroje

1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 20:44 | Nahoru | #37
jak tak koukám na ty inzeráty tak bajky z 80tých let, které ještě nedávno nikdo nechtěl skoro ani zadarmo, jdou dnes v pěkném stavu i hodně přes 50tis.

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 21:02 | Nahoru | #38
Koukni na CBX 650E a pokud tě jen trochu osloví vzhledem,získáš nenáročnou motorku,na kterou se i s 180ti cm slušně poskládáš.Ale vyzkoušet by to chtělo.
Denní nájezd docela v pohodě,výkon moto dostačující.Nic extra neodchází.

Naposledy editováno 20.04.2016 21:02:45

doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 21:04 | Nahoru | #39






Cb 400 Four...??

doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

20.4.2016 v 21:43 | Nahoru | #40
Co třeba VT500¿

doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

21.4.2016 v 02:13 | Nahoru | #41
Jsem noční jezdec ) takže si to tady v klidu čtu ....díky za typy, pomalu to projedu přes fotky a informace z netu .
Klidně sem nahoďte ještě i jiné typy, věřím, že i v tomto ohledu je Honda velmoc .-)

Naposledy editováno 21.04.2016 02:14:07

2 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

21.4.2016 v 12:03 | Nahoru | #42
Já bych to viděl na Bol d'Or, úžasnej stroj!




1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

21.4.2016 v 20:43 | Nahoru | #43
Použití veterána na dlouhý streky neni úplně nejvhodnější no asi bych šel do toho Bol d' ora...

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 01:51 | Nahoru | #44
Dante> no je to krásný stroj, zapisuji do top 5 - díky za tip !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 01:54 | Nahoru | #45
lopata75> díky za názor, nicméně jak znám dnešní výrobu a materiály, tak právě veterán může vydržet víc než ty moderní strojky ....

příklad - auta beru jen do roku výroby 1997, pak sbohem a šáteček- typicky spojení Daimler Chrysler a finito, bylo po obou značkách .....Volvo a nový majitel z Indie .... labutí píseň ....atd. Které dnešní auto vydrží nájezd aspoň 600000 km? asi žádné, že ?

Naposledy editováno 22.04.2016 01:56:29

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 01:59 | Nahoru | #46
a dotaz do davu - je lepší si pro mašinu sjet do Německa nebo Itálie anebo je to už dneska jedno a dá se koupit solidní i tady u nás ?

1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 03:46 | Nahoru | #47
pokud zachovalou osmdesátkovou klasiku tak bych volil jednoznačně německo z důvodu většího výběru a možnosti že narazíš na pěknej kousek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 04:32 | Nahoru | #48
Dante> Bol d'Orka je fakt krásná, ale v nahé verzi. Ta maska mi na to vůbec nesedí. Já měl kdysi toto.












Omluvte dobovou kvalitu foto, to bylo někdy po vojně, kolem roku 92.

Teď na to zírám, jaké to mělo monstrózní blinkry .

2 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 07:35 | Nahoru | #49
Na stary Hodně i jiných strojich může byt už problém s dodáním nahr.dilu pak třeba zakladni údržba může byt horor. Da se improvizovat ,ale někdy je to otravný. Treba se jen koukni co stoji membrany do karbecu... Na 4hrnku vše 4x... Hrozný palby pokud se vůbec daji sehnat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 07:44 | Nahoru | #50

lopata75 píše: Na stary Hodně i jiných strojich může byt už problém s dodáním nahr.dilu pak třeba zakladni údržba může byt horor. Da se improvizovat ,ale někdy je to otravný. Treba se jen koukni co stoji membrany do karbecu... Na 4hrnku vše 4x... Hrozný palby pokud se vůbec daji sehnat...



Na starý Hondy seženeš jakýkoliv díl, ovšem za větší cenu. Loni jsem opravoval GL 1000 z roku 1975 a seženeš úplně vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 09:01 | Nahoru | #51
Vladaz> Já jsem taky spíš na naháče, ale v téhle verzi to má taky takový zvláštní "půvab" . Navíc Matrixxx2016 psal, že by to chtěl na cestování a taková kapotáž by byla asi k nezaplacení. Je fakt obří, za ní se asi půjde schovat

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 13:41 | Nahoru | #52
Dante> Absolutně správný postřeh, kapotáž je v dešti neskutečný pomocník , beru jen mašinu s kapotáží .....v dešti už nemám šanci cokoliv dořešit ....a většinou se dojet musí, i kdyby hromy divoce bily - i nad Alpama

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 13:43 | Nahoru | #53
lopata75> moje vlastní delší zkušenost mi potvrzuje minimálně dvě informace - na Hondy- auto i moto a na US cars cca od roku 1960 seženeš dosud skoro všechny originál díly ...cena je v Evropě nesmyslně vysoko, z tohoto pohledu je Amerika skutečný ráj pro náhradní díly ......pokud tedy umíme dořešit poštovné nebo kontejner přes moře. A to umím

Naposledy editováno 22.04.2016 13:45:09

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 13:46 | Nahoru | #54
PEPAFJR> Potvrzuji ....a pokud máš možnost vyřešit dovoz dílů z USA , tak je to za úplně jiné ceny .....samozřejmě nižší

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 13:47 | Nahoru | #55
Humusus> OK - díky za další info, nyní budou zcela jistě i v Německu ceny na vrcholu, že ? .....mění se to třeba v průběhu prázdnin - myslím nějak významně ? asi ne, že , krásný kousek je krásný kousek vždycky, že ?

1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 15:04 | Nahoru | #56
Asi ti nic nedoporučím, ale třeba ti trochu pomůžu - píšeš, že chceš starou motorku pro cesty k moři. Taky se na ní chceš pořádně svézt. Nu což, třeba doporučovaná CX 500 toto v pohodě zvládala, za mlada. Teď je potřeba si uvědomit, že nejmladší kusy mají 30 let. A objetou zeměkouli. Hondy byly vždycky hodně kvalitní, to, ale neznamená, že mají nekonečnou životnost. Třeba u těch CX je mraky zadřených klik - prostě proto, že v motoru je několik o-kroužků, který po 20-30 letech jsou na padrť. Podobně na tom budou další gumový díly. Stárnutí se týká samozřejmě i řady ocelových dílů, ale především hliníkových. Člověk musí být připraven na takový věci, že vytočí šroub i se závitem.
Samozřejmě díly se dají vyměnit, ale to znamená v podstatě generálku motoru. Jinými slovy, chtěl bys provozovat veterána, jako novou motorku. Jde to, ale je to hodně drahý a vždycky s rizikem. A především pro člověka, kterej tomu rozumí.
Taky jízdní vlastnosti těch starých strojů jsou jiný než u moderních mašin, z tohohle hlediska bych ti rozmluvil Bol d´ora - je to pěkná motorka, ale docela mrcha. Doporučovaný Magny, nebo starý VF750 měly potíže s vačkama, i když byly opravovaný, stejně to nebyl etalon spolehlivosti. CX Turbo pak byl přímo etalon nespolehlivosti. Ale to jsou dneska stejně vzácný stroje.
Takže na běžný ježdění - leda tak CB 500 - 750, Goldwinga po generálce (GL1000) nebo NTV 650 Revere - u nás nedoceněná, ale jedna z nejpovedenějších Hond, jen nevypadá moc retro. XBR 500 je krásná, ale asi ti nebude stačit výkonem - otevřená měla 44 koní, dneska po 30 letech, bude většina dochovaných kusů ráda, když bude mít nějakou kompresi. Osobně se mi tyhle motorky 70-80tých let taky líbí, ale pořídil jsem si raději na běžné a dálkové ježdění moderní stroj, a "na neděli" retro. Jinak doporučuji nákup v SRN. Němci jsou pořádnější, a tyhle motorky se dají najít u zestárlých moto nadšenců, často v parádním stavu (což nic nemění na jejich stárnutí - myslím těch motorek).
Z tvý poznámky o kapotáži soudím, že bereš déšť, jako problém pohodlí. Ale na těchto motorkách je déšť problém, jako nebezpečná meteorologická situace. Chytíš-li déšť v Alpách na Bol d´oru, pojedeš tak pomalu, že ti kapotáž stejně nijak nepomůže. Protože k retro motorkám patřej i retro gumy a taky nemaj ABS.

Závěrem - jezdit běžně na starejch motorkách lze, ale člověk jim musí hodně rozumět a musí být schopen si je v podstatě sám generálkovat. Taky proto je jich vidět už tak málo.

2 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 16:04 | Nahoru | #57
ja ako majiteľ CBčky, som samozrejme jednoznačne za CBX750, keď už musí byť kapotáž, motor to má identický ako CBčka, takže pohoda, jednoduchá technika. Len neviem či to pre teba nie je už príliš nové:


ale inak ani klasická CB750 F1, alebo CB750 Four nebude zlá. Kapoty to síce nemá, ale zato spoľahlivosť motora je legendárna, akurát po kúpe to bude chcieť generálku všetkého. Nie len motor, ale aj nápravy, brzdy, ložiská všetky a podobne. Keď chceš na tom jazdiť štreky, nespoliehal by som sa, že to bude po 40 rokoch a X-majiteľoch v pohode.

Čo sa týka jazdných vlastností, veľa môžeš spraviť s hrčou peňazí - predné teleskopy vymeniť, zadné tlmiče nahodiť moderné Ohlinse, brzdy prehodiť napr. z Horneta a podobne. To je už len na vkuse a možnostiach.

Naposledy editováno 22.04.2016 16:09:53

1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 16:55 | Nahoru | #58
No jo,jenže CX nejela nic velkýho ani nová,CB je nemastná, neslaná řada.Když Hondu,tak jejich frajeřinku VF ,litrů se žádný extra problémy netýkali a Rka v trikoloře jsou prostě nádherný podvozek,brzdy naprd jako téměř všechny Japka tý doby,ale ten MOTOR mi příjde projevem i zvukem zajímavej i dneska. A hlavně nebude srát peníze do žumpy,kterou má kdejakej(sprominutím) vocas,Rko v origu bude zajímavý i jako investice.

(reakce na) doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 19:31 | Nahoru | #59
kilix> povedené CBX

1 reakcí na tento příspěvek doporučte Honda retro mašinu - 500 - 750 ccm

22.4.2016 v 20:25 | Nahoru | #60
Dnes my po dvou tydnech stani nechytla dost podobna Boldorka co sem daval Vladaz.
Co sem podelal? Zacinam s moto a zatim tomu prd rozumim... Je po servisu, svicky maj najeto 10km..
Kdyz sem nechal otevrenej privod paliva - vadi to? Starter toci, ale proste sem to nenadlabl se syticem i bez. Dik za mudry, vratte mi vitr do plachet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist