globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nestartuje při zahřátí motoru.
19.4.2016 v 16:17
Zdravim Potřeboval bych poradit, mam problem s nastartováním Hondu CRF 450 R při ohřátem motoru. Motorku nasartuju přiblizne až po 20x šlápnuti a to sotva. Za studena chytne skoro hned. diky za radu :)

nestartuje při zahřátí motoru.

19.4.2016 v 16:31 | Nahoru | #1
Vůle ventilů...

nestartuje při zahřátí motoru.

19.4.2016 v 16:40 | Nahoru | #2
máš tam na karbci 2 čudly sytič a ochuzovač. sytič používej při studeném a ochuzovač při ohřátém motoru

1 reakcí na tento příspěvek nestartuje při zahřátí motoru.

19.4.2016 v 17:02 | Nahoru | #3
Rancher i ja1 můžou mít pravdu... to co popisuješ je většinou zanedbaným servisem = malou ventilovou vůlí na sání, ale pokud CRF "dotáhneš" do tohoto stádia, už většinou nemusíš řešit ventilové vůle, ale chystej se na výměnu "zaklepaných" sacích ventilů...
A pokud máš starší karbecovou verzi, tak ano na karbecu je čudl sytiče a na levé straně řídítek máš páčku ochuzovače a tu, při startování horkého motoru trvale drž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje při zahřátí motoru.

20.4.2016 v 13:21 | Nahoru | #4

PETARDAK píše: Rancher i ja1 můžou mít pravdu... to co popisuješ je většinou zanedbaným servisem = malou ventilovou vůlí na sání, ale pokud CRF "dotáhneš" do tohoto stádia, už většinou nemusíš řešit ventilové vůle, ale chystej se na výměnu "zaklepaných" sacích ventilů...
A pokud máš starší karbecovou verzi, tak ano na karbecu je čudl sytiče a na levé straně řídítek máš páčku ochuzovače a tu, při startování horkého motoru trvale drž



Malá ventilová vůle (nedovíraj ventily při horkém motoru) způsobí zaklepání ventilů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje při zahřátí motoru.

20.4.2016 v 14:30 | Nahoru | #5

bromep píše: Malá ventilová vůle (nedovíraj ventily při horkém motoru) způsobí zaklepání ventilů?



Pokud, byť krátký čas, provozuješ CRF s malou vůlí ve stádiu "už to teplé nestartuje" jsou titanové ventily s extrémně tenkým talířkem natolik vyhřáté = tepelně poškozená povrchová vrstva, že po seřízení se "okamžitě" zaklepou znova... v této fázi musíš ventily vyměnit a hlavně DOKONALE přerovnat ventilové sedla...
Proto je v manuálu předepsána kontrola/seřízení vůlí co 15hod s tolerancí 0,03mm a je radno se ho držet, zmenšující se vůli tak včas podchytíš, seřídíš a je šance že ventily budou dál "žít"...

(reakce na) nestartuje při zahřátí motoru.

21.4.2016 v 08:52 | Nahoru | #6
PETARDAK> Jo, takhle popsané to dává smysl. Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 Včera v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R tomikovic 3 4.1.2024 v 20:29 tomikovic


TOPlist