paolo_novy Přidat reklamu

Téma: nestartuje při zahřátí motoru.
19.4.2016 v 16:17
Zdravim Potřeboval bych poradit, mam problem s nastartováním Hondu CRF 450 R při ohřátem motoru. Motorku nasartuju přiblizne až po 20x šlápnuti a to sotva. Za studena chytne skoro hned. diky za radu :)

nestartuje při zahřátí motoru.

19.4.2016 v 16:31 | Nahoru | #1
Vůle ventilů...

nestartuje při zahřátí motoru.

19.4.2016 v 16:40 | Nahoru | #2
máš tam na karbci 2 čudly sytič a ochuzovač. sytič používej při studeném a ochuzovač při ohřátém motoru

1 reakcí na tento příspěvek nestartuje při zahřátí motoru.

19.4.2016 v 17:02 | Nahoru | #3
Rancher i ja1 můžou mít pravdu... to co popisuješ je většinou zanedbaným servisem = malou ventilovou vůlí na sání, ale pokud CRF "dotáhneš" do tohoto stádia, už většinou nemusíš řešit ventilové vůle, ale chystej se na výměnu "zaklepaných" sacích ventilů...
A pokud máš starší karbecovou verzi, tak ano na karbecu je čudl sytiče a na levé straně řídítek máš páčku ochuzovače a tu, při startování horkého motoru trvale drž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje při zahřátí motoru.

20.4.2016 v 13:21 | Nahoru | #4

PETARDAK píše: Rancher i ja1 můžou mít pravdu... to co popisuješ je většinou zanedbaným servisem = malou ventilovou vůlí na sání, ale pokud CRF "dotáhneš" do tohoto stádia, už většinou nemusíš řešit ventilové vůle, ale chystej se na výměnu "zaklepaných" sacích ventilů...
A pokud máš starší karbecovou verzi, tak ano na karbecu je čudl sytiče a na levé straně řídítek máš páčku ochuzovače a tu, při startování horkého motoru trvale drž



Malá ventilová vůle (nedovíraj ventily při horkém motoru) způsobí zaklepání ventilů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje při zahřátí motoru.

20.4.2016 v 14:30 | Nahoru | #5

bromep píše: Malá ventilová vůle (nedovíraj ventily při horkém motoru) způsobí zaklepání ventilů?



Pokud, byť krátký čas, provozuješ CRF s malou vůlí ve stádiu "už to teplé nestartuje" jsou titanové ventily s extrémně tenkým talířkem natolik vyhřáté = tepelně poškozená povrchová vrstva, že po seřízení se "okamžitě" zaklepou znova... v této fázi musíš ventily vyměnit a hlavně DOKONALE přerovnat ventilové sedla...
Proto je v manuálu předepsána kontrola/seřízení vůlí co 15hod s tolerancí 0,03mm a je radno se ho držet, zmenšující se vůli tak včas podchytíš, seřídíš a je šance že ventily budou dál "žít"...

(reakce na) nestartuje při zahřátí motoru.

21.4.2016 v 08:52 | Nahoru | #6
PETARDAK> Jo, takhle popsané to dává smysl. Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days ZdendaZB 24 16.9.2024 v 15:33 ZdendaZB
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R Anti 2 11.7.2024 v 22:18 Anti
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 13.5.2024 v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin


TOPlist