paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW R850R, R1150R, Honda CBF600F, Suzuki Bandit, ...
 
19.4.2016 v 13:02
Ahoj, vím, že podobných příspěvků je tady asi kopa a chápu, že někteří už budou pravděpodobně otrávení odpovídáním, ale přesto jsem se rozhodl to zkusit z několika důvodů:
Nenašel jsem podobné porovnání (možná porovnávám neporovnatelné), rád si přečtu i názory obecné a nejen "zamilované" - já mám rád tuhle značku, tak do ní běž....

Takže tedy...rozhoduju se o koupi první motorky....období, kdy jsem koukal po CBR Repsolu, R1 apod už je pryč...třicítka na krku, takže snad i krapet víc rozumu a zkušenosti z auta, že člověk může být sebopatrnější a něco se stejně zvorat...mě přivedli k myšlence naháče, cesťáku....

Použití: výlety (zatím asi ne na druhou stranu Evropy, ale spíš v rámci ČR, okolí), "pravidelné" dojíždění na pár míst - cca 100-150km tam a zpět (cestou jsou okresky a právě i dálnice), příležitostně baťůžek ve formě přítelkyně:)

Cena: měl jsem nejdřív v plánu méně, ale když jsem dostal tip na BMW, tak poskočila až někde k max. 100 000 - samozřejmě, ale rád ušetřím

Požadavky: použití viz výše, "poslušná" moto, spolehlivost - ne, že bych byl úplné tele, ale samozřejmě budu rád, když budu víc jezdit než trávit čas na foru hledáním řešení tech. problémů, design - to je asi dost subjektivní věc

BMW R850R, R1100R, R1150R
+ srdeční záležitost a vztah ke značce, informace o spolehlivosti, kvalitě, zajimavé info o spotřebě (4-5,5l / 100km)
- vyšší cena, obava o "starší technologie", relativně vyšší nájezdy

Hornet, Bandit a další
+ zajímavá cena, počítám, že jsou rozšířenější a s tím související - menší problém při náhradních dílech
- obava o horší kvalitu, výdrž (ovlivněno asi vztahem k BMW)

Takže dotaz zní vybrat něco z výše uvedených, nebo koukat i jinam? Když to shrnu...tak chopper mi zatím příliš neříká (připadám si na něj docela "mladý" :) není myšleno zle;) ), enduro a crossurčitě ne...supersport - je to hezké, to ne že ne:) ale jak jsem psal, chtěl bych to i jako cestovní a představa zajet si na jižní moravu 250km shrbený na Ninje mě úplně neláká, navíc nejsem z těch, co by si chtěli něco dokazovat....takže mi z toho vychází jako kompromis naked...líbí se mi stylem, univerzálností možná i "přístupem" - motodžíny, bunda, helma a je to OK, nemusí být člověk v kombinéze....vím, že píšu o litrových motorkách a názor spousty lidí je koupit si slabší, pak silnější atd....ale věřím, že nejsu pako, co by zkoušelo, co to dá (vůbec neřeším maximálky, zrychlení apod...)

děkuju za reakce a postřehy a omlouvám se těm, co tenhle "dotaz" rozčílí a otráví

e.: omlouvám se - pravděpodobně špatný výběr tématu a prosím o přesunutí, kam patří (v editaci se mi nepodařilo)

Naposledy editováno 19.04.2016 13:04:44

1 reakcí na tento příspěvek BMW R850R, R1150R, Honda CBF600F, Suzuki Bandit, ...

20.4.2016 v 11:41 | Nahoru | #1
No já jezdím od roku 2013 a jezdím už na 3 moto. Začal jsem na jednobuchu xtz 660 a po roce přešel na 750. Ta druhá se srala doslova pod rukama, holt spatnej kup. Naučil jsem se většinu věcí s opravami co jde a už mi zůstane na furt. Dal jsem do ní tolik práce a času, že prodat už nejde.
No a třetí co jsem si koupil je R 1150 gs, je těžká a veliká. Že občas mi upadne při otáčení je holt tak, ale to se mi stalo u každé motorky. Mám padáky a ty to poberou, moc se to řeší a endura padají furt.
Já bych se R moc nebál, po zkušenostech za těch pár let, bych si dovolil tvrdit že rozumný začátek na téhle motorce není problém. Na gs co mám doma v pohodě sedne můj táta s 175 cm, tak to jen pro info. (mám 185 cm)

(reakce na) BMW R850R, R1150R, Honda CBF600F, Suzuki Bandit, ...

20.4.2016 v 12:57 | Nahoru | #2
georgeCZ> Takze treti motorka a stejne ti to bawo upadne. Jak jsem rikal, tohle se proste stane.

Ja bych tu motorku taky doporucil kde komu, jan asi ne jako uplne prvni moto. Ovsem, nerikam, ze to neni mozny. Kdyz do toho pujdes, asi to nejak zvladnes. Jen u toho budes trochu trpet. A motorka taky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist