Nenašel jsem podobné porovnání (možná porovnávám neporovnatelné), rád si přečtu i názory obecné a nejen "zamilované" - já mám rád tuhle značku, tak do ní běž....
Takže tedy...rozhoduju se o koupi první motorky....období, kdy jsem koukal po CBR Repsolu, R1 apod už je pryč...třicítka na krku, takže snad i krapet víc rozumu a zkušenosti z auta, že člověk může být sebopatrnější a něco se stejně zvorat...mě přivedli k myšlence naháče, cesťáku....
Použití: výlety (zatím asi ne na druhou stranu Evropy, ale spíš v rámci ČR, okolí), "pravidelné" dojíždění na pár míst - cca 100-150km tam a zpět (cestou jsou okresky a právě i dálnice), příležitostně baťůžek ve formě přítelkyně:)
Cena: měl jsem nejdřív v plánu méně, ale když jsem dostal tip na BMW, tak poskočila až někde k max. 100 000 - samozřejmě, ale rád ušetřím
Požadavky: použití viz výše, "poslušná" moto, spolehlivost - ne, že bych byl úplné tele, ale samozřejmě budu rád, když budu víc jezdit než trávit čas na foru hledáním řešení tech. problémů, design - to je asi dost subjektivní věc
BMW R850R, R1100R, R1150R
+ srdeční záležitost a vztah ke značce, informace o spolehlivosti, kvalitě, zajimavé info o spotřebě (4-5,5l / 100km)
- vyšší cena, obava o "starší technologie", relativně vyšší nájezdy
Hornet, Bandit a další
+ zajímavá cena, počítám, že jsou rozšířenější a s tím související - menší problém při náhradních dílech
- obava o horší kvalitu, výdrž (ovlivněno asi vztahem k BMW)
Takže dotaz zní vybrat něco z výše uvedených, nebo koukat i jinam? Když to shrnu...tak chopper mi zatím příliš neříká (připadám si na něj docela "mladý" :) není myšleno zle;) ), enduro a crossurčitě ne...supersport - je to hezké, to ne že ne:) ale jak jsem psal, chtěl bych to i jako cestovní a představa zajet si na jižní moravu 250km shrbený na Ninje mě úplně neláká, navíc nejsem z těch, co by si chtěli něco dokazovat....takže mi z toho vychází jako kompromis naked...líbí se mi stylem, univerzálností možná i "přístupem" - motodžíny, bunda, helma a je to OK, nemusí být člověk v kombinéze....vím, že píšu o litrových motorkách a názor spousty lidí je koupit si slabší, pak silnější atd....ale věřím, že nejsu pako, co by zkoušelo, co to dá (vůbec neřeším maximálky, zrychlení apod...)
děkuju za reakce a postřehy a omlouvám se těm, co tenhle "dotaz" rozčílí a otráví
e.: omlouvám se - pravděpodobně špatný výběr tématu a prosím o přesunutí, kam patří (v editaci se mi nepodařilo)
Naposledy editováno 19.04.2016 13:04:44
1 reakcí na tento příspěvek BMW R850R, R1150R, Honda CBF600F, Suzuki Bandit, ...
No a třetí co jsem si koupil je R 1150 gs, je těžká a veliká. Že občas mi upadne při otáčení je holt tak, ale to se mi stalo u každé motorky. Mám padáky a ty to poberou, moc se to řeší a endura padají furt.
Já bych se R moc nebál, po zkušenostech za těch pár let, bych si dovolil tvrdit že rozumný začátek na téhle motorce není problém. Na gs co mám doma v pohodě sedne můj táta s 175 cm, tak to jen pro info. (mám 185 cm)