1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
JohnnyS08 píše: maspe> U Viraga 535 se zadní kolo při intenzivním použití přední brzdy odlehčí tak, že není schopné přenést téměř žádnou brzdnou sílu. S trochou snahy jde dokonce to zadní kolo dostat do vzduchu. Předpokládám, že u Viraga 250 to bude podobný.
No na žadny vyrážce jsem nejel ....moj vyhraněný nazor na tu hromadku trubiček jsem tu hojne prezentoval ale uz z principu stavby pises hloupost , zkoro mam pocit jako bys na jine , motorce :) nejel. pocitam ze napr na GSR bys psal o tom jak přepadáváš přes přední kolo :)))
Fyziku neohneš -..
Naposledy editováno 04.05.2016 20:54:45
FishX3 píše: No na žadny vyrážce jsem nejel ....moj vyhraněný nazor na tu hromadku trubiček jsem tu hojne prezentoval ale uz z principu stavby pises hloupost , zkoro mam pocit jako bys na jine , motorce :) nejel. pocitam ze napr na GSR bys psal o tom jak přepadáváš přes přední kolo :)))
Fyziku neohneš -..
ja taky ne.. pravda v posledi dobe jsem jel na 2jech trubkach tohoto razeni a myslim ze postavit to na predni nejde ani kdyz clovek chce, natoz nechtene. To se ty vidle driv ohnou