globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
 
6.4.2016 v 21:25
Chci se zeptat jak jsou ted ty nove cviceni u RP na moto na cvicisti tak jel to nekdo? Je to tezke nebo ani ne? A jak to je kdyz jedno cviceni udelam spatne nebo to nedokončím.??

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:42 | Nahoru | #391

M4chy píše: Normální autobus má délku 11 metrů a ty se s ním otočíš na 8 metrech.



Cukrouši, 'autobusem" zvou to na cem jezdim ....

E: nechapu jak to a tomhle serevru muze nekdo pochopit jinak

Naposledy editováno 04.05.2016 22:46:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:45 | Nahoru | #392

dva_hrnce píše: Měl bys to projet bez ubrání plynu a bez brzd.
Plyn nevím jak moc budou hrotit, ale brzdové světlo už bude problém.



tak to mi prijde debilní ....nejak nechapu co to novackovi b provozu pomuze.... mel by umet citlive snizit rychlost a vyhnout se , ne se pomodlit. Myslim ze by vic pomohlo intenzivni brzdeni pred prekakou a nasledny manevr

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:54 | Nahoru | #393
maspe, krejza> nepřesně jsem se vyjádřil, neříkám, že na Viragu jde udělat stoppie, ale pokud tomu jde člověk naproti a hodně přesouvá váhu dopředu, může mu zadní kolo poskakovat pár cm nad asfaltem, pokud je přední na hranici smyku. Samozřejmě, z hlediska maximálního zpomalení je přesování váhy dopředu pitomost.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 23:01 | Nahoru | #394

JohnnyS08 píše: maspe, krejza> nepřesně jsem se vyjádřil, neříkám, že na Viragu jde udělat stoppie, ale pokud tomu jde člověk naproti a hodně přesouvá váhu dopředu, může mu zadní kolo poskakovat pár cm nad asfaltem, pokud je přední na hranici smyku. Samozřejmě, z hlediska maximálního zpomalení je přesování váhy dopředu pitomost.

tohle vlastnost vseho co jede, nicmene ve srovnani s ostatnima motorkama na tom bude virgl asi podstat ne lepe .... takze jsi napsal sice neco co je pravda nicmene v sirsim pohledu je nesmysl pramenici pravdepodobne z neznalosti jinych stroju odlisne konstrukce

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 05:55 | Nahoru | #395

dva_hrnce píše: Dněprák> člověče já mám pocit že stoppie je též bráno jako chyba.
Zas to bude komisař od komisaře, lehké prizvednuti zadku asi nikdo moc hrotit nebude, vysloveně stoppie s prdeli ve vzduchu být na 90% nesmí.


Pokud se komisař bude držet metodiky ke zkouškám ( s kterou ne ve všem souhlasím) tak chybou je : Výrazné zvednutí zadního kola nad úroveň vozovky a postavení motocyklu na přední kolo. Pokud narazíme na komisaře, pro kterého slovíčko "výrazně " znamená třeba 5 cm, potom bude problém.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 06:17 | Nahoru | #396

FishX3 píše: tak to mi prijde debilní ....nejak nechapu co to novackovi b provozu pomuze.... mel by umet citlive snizit rychlost a vyhnout se , ne se pomodlit. Myslim ze by vic pomohlo intenzivni brzdeni pred prekakou a nasledny manevr


Už jsem to sem dával //img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/13/343930_001.jpg
Úkolem vyhýbacího manévru je vyhnutí z přímého směru vlevo od podélné osy dráhy o cca. 90 cm . Což není zrovna málo, když učebnice pro autoškoly na motocykly udává : Na vybočení z přímého směru o 1 m je potřeba při rychlosti 50 km/h zhruba 20 m. Nám dali 7m na cca. 90 cm, takže i když jsou kužely bran od sebe 3m , pořád je to pro začátečníka dost velká rychlost.
Na rozdíl od autoškoly v Německu nesmíme !!! před vyhýbacím manévrem brzdit, pouze vymáčknout spojku. Což si myslím, že je na škodu, protože vždy je dobré rychlost snížit před tímto manévrem. Jinak tomu , že nesmíme brzdit se podivoval i p.Proske, který byl na semináři k výcviku motocyklů. ( přes 20 let učí výcvik motocyklů v Německu)
Za chybu je považováno :- nízká rychlost ( tolerance 10%)
- dřívější, nebo nedostatečné vyhnutí
- brzdění při vyhýbacím manévru
- nevrácení se do původního směru
- opakované převrhnutí kuželu
- sejmutí nohou se stupaček
- nepřiměřená rychlost spojená s nezvládnutím řízení
- pád motocyklu
- nesprávné vedení pohledu

Naposledy editováno 05.05.2016 06:20:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 07:36 | Nahoru | #397
Dněprák> Takže opět úřednický paskvil - tj. zkouška pro skoušku, ne pro využití při řešení krizové situace v reálu na silnici, kdy je třeba nejdřív brzdit a pak zvládnout vyhýbací manévr a ne manévrovat ve vyšší rychlosti bez brždění stylem vyjde to, nebo ne.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 07:40 | Nahoru | #398

charlie.vtx1800 píše: Dněprák> Takže opět úřednický paskvil - tj. zkouška pro skoušku, ne pro využití při řešení krizové situace v reálu na silnici, kdy je třeba nejdřív brzdit a pak zvládnout vyhýbací manévr a ne manévrovat ve vyšší rychlosti bez brždění stylem vyjde to, nebo ne.



Bohužel máš pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 08:15 | Nahoru | #399

charlie.vtx1800 píše: Dněprák> Takže opět úřednický paskvil - tj. zkouška pro skoušku, ne pro využití při řešení krizové situace v reálu na silnici, kdy je třeba nejdřív brzdit a pak zvládnout vyhýbací manévr a ne manévrovat ve vyšší rychlosti bez brždění stylem vyjde to, nebo ne.



Presne toto jsem rikal uz X stran zpet. Co tady ctu tak ze kdyz bude komisat opravdu dusledny a chtit zkousku neudela 10 lidi z 10 i kdyby za totalni picovinku. Ale zase se naucis bezvadne koukat na tachometr a mit tunelove videni. Do provozu opravdu uzitecna vec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 08:19 | Nahoru | #400

cage11 píše: Presne toto jsem rikal uz X stran zpet. Co tady ctu tak ze kdyz bude komisat opravdu dusledny a chtit zkousku neudela 10 lidi z 10 i kdyby za totalni picovinku. Ale zase se naucis bezvadne koukat na tachometr a mit tunelove videni. Do provozu opravdu uzitecna vec.



tak to neni zadna novinka to tak bylo vzdy a pred komisarem tam sedel fizl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 08:26 | Nahoru | #401

gugo píše: tak to neni zadna novinka to tak bylo vzdy a pred komisarem tam sedel fizl.



to máš sice pravdu ale nikdo tě neměřil a neříkal jestli jsi správně zmačkl zadní brzu ano udělal jsi píčovinu vyhazovali i za bezdůvodně pomalou jizdu ale nemyslím si že to vyustilo ve vyslovenou šikanu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 08:57 | Nahoru | #402
cage11> hele vyhazaovalo se za spoustu veci typu nemas obe nohy na zemi... to me prijde vcelku jako sikana, protoze co je komu do toho jak motorku ustojim jestli s jednou nebo dvema nohama na zemi. Vyhazovalo se za brdeni predni brzdou..prece neprehodis fizla pres riditka , vyhazovalo se za zarazeni neutralu na semaforu. A vzdycky to bylo o cloveku kterej tam je jako ten komisar, Ted to bude uplne stejny, Pokud ten clovek bude rozumnej projdou rozumny veci.

To co urednici udelali je moc prisny a treba vyhybaci manevr je uplne spatne, ale vzhledem k tomu ze v posledni dobe vim jak to chodi na jednom ministerstvu (pocitam ze to bude vsude stejne) tak tohle je jeste to nejlepsi co mohli soudruzi vyplodit.
Vy si na tu jejich akci porad divate optikou "normalne uvazujiciho cloveka" , pak to nikdy nepohopis. Aby si pochopil mentalitu a prostredi ve kterem vznikaji vyhlasky a zakony musis na to koukat jinak.
Predstav si ministerstvo, to je barak(obvykle je jich vice) kterej je plnej lidi. Nekteri tam na te zidli sedi uz od komunistu, nekteri jsou tam nove. V zasade je kolektiv tvoren lidmi kteri nejsou moc kreativni a pokud nekdy byli vse je zakryto prachem sedajicim na jejich kdysi kreativni hlavicky. Tito lide delaji co se jim rekne , nikdy nic vic, protoze Lojza z vedlejsiho odboru jednou udelal neco navic a pak ho vyrazili protoze by kazil prumer.
Ten kdo jeste neztratil hlavu a chce neco delat (dejme tomu treba nekdo kdo presel na ministerstvo ze soukromeho sektoru a snazi se hybat veci kupredu, brzy ztrati elan, protoze neco navrhne, odesle email , navrh atd a pak se nic nedeje. Kdyz uz se neco deje a je treba neco na to nakoupit tak se vypise vyberove rizeni, to kdyz to jde dobre trva 3/4 roku, takze nez dobehne ani nevis co jsi chtel delat.
Kazde jedno oddeleni ve statni sprave obvykle ma jednoho clena, kterej je lehce pouzitelnej kdyz se trochu popozene a zbytek jsou jedinci mdleho charakteru, kteri nejsou schopni vlastniho usudku a nejake akce.
No a do toho ta politicka vule, ktera pred volbama hrima jak snizi stavy na ministerstvu, takze vsichni kdoz jsou leta zabetonovani na ministerstvu najednou zacnou mit strach ze je vyhodej, aby se po volbach uklidnili, protoze kazdej novej ministr privede akorat tlupu dalsich takovejch jako jsou oni, sice se zezacatku nesnasi protoze tam ti novi vnaseji nove vlivy , ale za rok je to vsechno stejne , akorat je tech uredniku vic. A jelikoz je jich hodne a je treba vykazovat nejakou cinnost, klazdej dela nejake blbosti, jako treba sledovani vlivu rustu travy na nehodovost sneku nebo nejaka jina hovadina.

No a ted to hlavni, ministr (rozumej obvykle z politicke vule dosazeny velitel toho vseho, obvykle obr kreten) se v parlamentu, ve strane nebo proste nekde v bordelu , bije v prsa ze zatoci s nejakym nesvarem. V nasem pripade s vysokou nehodovosti zacinajicich motorkaru, ale v jinem pripade to muzou byt nizke vybery dani, umrtnost kuraku nebo cokoliv jineho.
Takze v hlave obr kretena se zrodi napad ze se to vyresi zakonem, jelikoz obr kreten se v oboru naprosto neorientuje rekne to svym poradcum, to jsou uplne stejni obr kreteni , ale trochu se orientuji v prostoru a zeptaji se na prislusnem odboru ministerstva kdo ma 4 z peti pohromade a ma co docineni s tim problemem ktery chteji osetrit. Takze cast poradcu se jde ptat na ministerstvo kdo vymysli co stim a druha cast jde zkoumat prostredi komu ze jako se tak ten zakon v komercni sfere muze hodit.
Kdyz uz konecne v 4. odboru 18. oddeleni najdou jednoho ci dva kteri tedy vedi ze na motorce se uci jezdit a ze musis drzet rovnovahu aby to cele nespadlo a ze to je neco jineho nez auto, tak se udela pracovni skupina ktera napise navrh zakona. Takze pracovni skupina (ktera tedy mozna neco vi) napise body ktere je nutne zmenit a hodi to tem mene prubojnym, aby neco delali.Ty sepisou na ty dane body melodrama , to se pak posle pres 5 dalsich odboru aby se navrh zakona opatril takovejma obezlickama co pravo obvykle potrebuje. Nasledne to vemou do ruky poradci a prozenou to pres svoje zajmove skupiny, cestou na ministerstvu si to pak precte samotny obr kreten pripadne jeho namestci a vscihni se modli aby nedostali nejakou myslenku, protoze by ji tam napsali a vse by se odspoda opakovalo..vetsinou je bohuzel neco napadne, takze vsechno opet putuje na 4. odbor 18. te oddeleni a tam ty co maj vsechny 4 pohromade na to uz nekoukaj protoze by byli nasrany jak jim to zezhrora rozjebali, tak to nechaj tem mene prubojnejsim aby to tak nejak domrdali za ne.
Kolobeh se opakuje se zakonem zase nahoru ,,kolecko vynechame a jsme u namestku, ty si to prectou a zjistej ze to co tam vlastne chteli pridelat neni tak uplne dobre, protoze by to nevyhovovalo nejake zajmove skupine nebo je to proste picovina ev. eboje. Asi je jasne ze se budou opakovat kroky na 4. odbor 18.te oddeleni do te doby nez zakon bude mit podobu takovou ktera vyhovuje vsem. Tak je asi jasne z puvodniho navrhu uz tam toho moc nezustalo a nebo to zmenilo smysl.
Pak nastane konecne ten slavny den, kdy to ministr podepise a jde stim na vladu. Kdyz je venku hezky nebo ma obr kreten ministr vahu mezi ostatnima obr kretenama ev. je kamarad se sefem obr, kretenu (rozumej predseda vlady), pak to vlada schvali. V pripade ze je obr, kreten v neprizni tak to vlada neschvali a zakon putuje zpet. Kam je asi zrejme 4 odbor 18 oddeleni kde uz jsou nasrani i ty neprubojni, takze de delaji takove upravy jako skrtani zbytecnych slov apod.
Ale my ted popisujeme Toka to je oblibeny obr, kreten takze ted mame navrh zakona schvaleny vladou a sup snim do parlamentu.

To jak to chodi v parlamentu je verejne zname takze neni treba popisovat. Ve vysledku z toho lezou takovy sracky jaky lezou a zrovna tohle me prijde jako ta nejmensi sracka co mohli vyplodit, protoze staci upravit par cisel, k cemuz stejne do roka dojde, protoze soudruzi nastavili parametry moc prisne.

Naposledy editováno 05.05.2016 09:03:23

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 09:14 | Nahoru | #403

gugo píše: cage11> hele vyhazaovalo se za spoustu veci typu nemas obe nohy na zemi... to me prijde vcelku jako sikana, protoze co je komu do toho jak motorku ustojim jestli s jednou nebo dvema nohama na zemi. Vyhazovalo se za brdeni predni brzdou..prece neprehodis fizla pres riditka , vyhazovalo se za zarazeni neutralu na semaforu. A vzdycky to bylo o cloveku kterej tam je jako ten komisar, Ted to bude uplne stejny, Pokud ten clovek bude rozumnej projdou rozumny veci.

To co urednici udelali je moc prisny a treba vyhybaci manevr je uplne spatne, ale vzhledem k tomu ze v posledni dobe vim jak to chodi na jednom ministerstvu (pocitam ze to bude vsude stejne) tak tohle je jeste to nejlepsi co mohli soudruzi vyplodit.
Vy si na tu jejich akci porad divate optikou "normalne uvazujiciho cloveka" , pak to nikdy nepohopis. Aby si pochopil mentalitu a prostredi ve kterem vznikaji vyhlasky a zakony musis na to koukat jinak.
Predstav si ministerstvo, to je barak(obvykle je jich vice) kterej je plnej lidi. Nekteri tam na te zidli sedi uz od komunistu, nekteri jsou tam nove. V zasade je kolektiv tvoren lidmi kteri nejsou moc kreativni a pokud nekdy byli vse je zakryto prachem sedajicim na jejich kdysi kreativni hlavicky. Tito lide delaji co se jim rekne , nikdy nic vic, protoze Lojza z vedlejsiho odboru jednou udelal neco navic a pak ho vyrazili protoze by kazil prumer.
Ten kdo jeste neztratil hlavu a chce neco delat (dejme tomu treba nekdo kdo presel na ministerstvo ze soukromeho sektoru a snazi se hybat veci kupredu, brzy ztrati elan, protoze neco navrhne, odesle email , navrh atd a pak se nic nedeje. Kdyz uz se neco deje a je treba neco na to nakoupit tak se vypise vyberove rizeni, to kdyz to jde dobre trva 3/4 roku, takze nez dobehne ani nevis co jsi chtel delat.
Kazde jedno oddeleni ve statni sprave obvykle ma jednoho clena, kterej je lehce pouzitelnej kdyz se trochu popozene a zbytek jsou jedinci mdleho charakteru, kteri nejsou schopni vlastniho usudku a nejake akce.
No a do toho ta politicka vule, ktera pred volbama hrima jak snizi stavy na ministerstvu, takze vsichni kdoz jsou leta zabetonovani na ministerstvu najednou zacnou mit strach ze je vyhodej, aby se po volbach uklidnili, protoze kazdej novej ministr privede akorat tlupu dalsich takovejch jako jsou oni, sice se zezacatku nesnasi protoze tam ti novi vnaseji nove vlivy , ale za rok je to vsechno stejne , akorat je tech uredniku vic. A jelikoz je jich hodne a je treba vykazovat nejakou cinnost, klazdej dela nejake blbosti, jako treba sledovani vlivu rustu travy na nehodovost sneku nebo nejaka jina hovadina.

No a ted to hlavni, ministr (rozumej obvykle z politicke vule dosazeny velitel toho vseho, obvykle obr kreten) se v parlamentu, ve strane nebo proste nekde v bordelu , bije v prsa ze zatoci s nejakym nesvarem. V nasem pripade s vysokou nehodovosti zacinajicich motorkaru, ale v jinem pripade to muzou byt nizke vybery dani, umrtnost kuraku nebo cokoliv jineho.
Takze v hlave obr kretena se zrodi napad ze se to vyresi zakonem, jelikoz obr kreten se v oboru naprosto neorientuje rekne to svym poradcum, to jsou uplne stejni obr kreteni , ale trochu se orientuji v prostoru a zeptaji se na prislusnem odboru ministerstva kdo ma 4 z peti pohromade a ma co docineni s tim problemem ktery chteji osetrit. Takze cast poradcu se jde ptat na ministerstvo kdo vymysli co stim a druha cast jde zkoumat prostredi komu ze jako se tak ten zakon v komercni sfere muze hodit.
Kdyz uz konecne v 4. odboru 18. oddeleni najdou jednoho ci dva kteri tedy vedi ze na motorce se uci jezdit a ze musis drzet rovnovahu aby to cele nespadlo a ze to je neco jineho nez auto, tak se udela pracovni skupina ktera napise navrh zakona. Takze pracovni skupina (ktera tedy mozna neco vi) napise body ktere je nutne zmenit a hodi to tem mene prubojnym, aby neco delali.Ty sepisou na ty dane body melodrama , to se pak posle pres 5 dalsich odboru aby se navrh zakona opatril takovejma obezlickama co pravo obvykle potrebuje. Nasledne to vemou do ruky poradci a prozenou to pres svoje zajmove skupiny, cestou na ministerstvu si to pak precte samotny obr kreten pripadne jeho namestci a vscihni se modli aby nedostali nejakou myslenku, protoze by ji tam napsali a vse by se odspoda opakovalo..vetsinou je bohuzel neco napadne, takze vsechno opet putuje na 4. odbor 18. te oddeleni a tam ty co maj vsechny 4 pohromade na to uz nekoukaj protoze by byli nasrany jak jim to zezhrora rozjebali, tak to nechaj tem mene prubojnejsim aby to tak nejak domrdali za ne.
Kolobeh se opakuje se zakonem zase nahoru ,,kolecko vynechame a jsme u namestku, ty si to prectou a zjistej ze to co tam vlastne chteli pridelat neni tak uplne dobre, protoze by to nevyhovovalo nejake zajmove skupine nebo je to proste picovina ev. eboje. Asi je jasne ze se budou opakovat kroky na 4. odbor 18.te oddeleni do te doby nez zakon bude mit podobu takovou ktera vyhovuje vsem. Tak je asi jasne z puvodniho navrhu uz tam toho moc nezustalo a nebo to zmenilo smysl.
Pak nastane konecne ten slavny den, kdy to ministr podepise a jde stim na vladu. Kdyz je venku hezky nebo ma obr kreten ministr vahu mezi ostatnima obr kretenama ev. je kamarad se sefem obr, kretenu (rozumej predseda vlady), pak to vlada schvali. V pripade ze je obr, kreten v neprizni tak to vlada neschvali a zakon putuje zpet. Kam je asi zrejme 4 odbor 18 oddeleni kde uz jsou nasrani i ty neprubojni, takze de delaji takove upravy jako skrtani zbytecnych slov apod.
Ale my ted popisujeme Toka to je oblibeny obr, kreten takze ted mame navrh zakona schvaleny vladou a sup snim do parlamentu.

To jak to chodi v parlamentu je verejne zname takze neni treba popisovat. Ve vysledku z toho lezou takovy sracky jaky lezou a zrovna tohle me prijde jako ta nejmensi sracka co mohli vyplodit, protoze staci upravit par cisel, k cemuz stejne do roka dojde, protoze soudruzi nastavili parametry moc prisne.



hele ale víš co jsem slyšel že od 1 července každá motorka bude muset mít za sebou pojizdý přívěsny hasící přístroj 12 kg. Chtějí to sjednotit když už musí být na raftech. Jo a bude z toho tříkolka potom. Prý to má své výhody můžeš dělat papiry od 20. Jo a jediná změna bude že až sním budeš projíždět slalom musí ten hasičák jezdít po jednom kole.

úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 09:16 | Nahoru | #404
gugo - nejsem si tak jistý, že se podaří nějakým způsobem to změkčit. Jenom, když jsem měl dotaz na situaci, pokud bude mokro. Komisař nesmí zahájit zkoušku zvláštních jízdních úkonů v případě, že nebudou vhodné povětrnostní podmínky (déšť, mrholení apod.) povrch vozovky bude mokrý, kluzký, nebo na něm bude cokoliv, co by mohlo mít vliv na zhoršení adhezních podmínek a co by mohlo ohrozit bezpečnost žadatele, zkušebního komisaře nebo ostatních osob. Pokud by byl stav ke dni konání zkoušek setrvalý, zkušební komisař odloží zkoušky na jiný, vhodný termín.
Když jsem vznesl dotaz co když tento stav bude setrvalý třeba 2 měsíce, nebude se zkoušet ? Potom se může stát, že někdo začne kurs v srpnu a pokud se vždy trefí do špatného počasí, taky může autoškolu dodělat příští rok na jaře. Navrhoval jsem pro tento případ snížení rychlosti na předepsané úkony. Nikdo mi neodpověděl. Konkrétně jsem tento dotaz směřoval na Asociaci autoškol, která by mohla něco ovlivnit. Nic. Takže si nedělám nějaké iluze.

úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 11:19 | Nahoru | #405
Gugo, mas ve sve uvaze jednu zasadni neshodu. Zadny znaly se na okrsku nenajde. Jen se najde aktivni blb, ktery nicemu nerozumi, ale jelikoz chce karierne rust, jako treba Mgr.Strnadova, tak rekne ze rozuimi a ze to da dohromady. V nasledujicich dnech googluje, jak o zivot a nasledne vyplodi to, podle ceho se dnes zkousi...:(

úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 11:49 | Nahoru | #406
Dcera měla jít na zkoušky, ale protože ten den pršelo přeložily se zkoušky na neurčito a teď jen čekáme a nevíme jak dlouho. Ještě, že můžeme neustálým trénováním udržovat umění zvládnout tyto manévry. Mimochodem vše dobře zvládá dle původních parametrů, jen s pomalou osmičkou a slalomem je trochu problém díky silniční motorce s malým rejdem. Rychlé manévry jsou bez problémů. Při brzdění musí na zadní brzdu jen decentně položit nohu aby se zadní kolo nezablokovalo a komisař byl spokojen, že byly použity obě brzdy.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 14:52 | Nahoru | #407
Dněprák> souhlas

2 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 20:34 | Nahoru | #408
Ahoj všem diskutujícím. Než tu psát na tisíc stran stížnost na nesmyslnost nových zkoušek, mohl by někdo prosím napsat krátce správnou techniku provedení alespoň těch problematických cviků, jako je osmička, rychlý slalom, vyhýbací manévr a brzdění?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 20:57 | Nahoru | #409
Dalaz> Ahoj, sedět uvolněně, být v klidu. Velice s citem si hrát se spojkou a plynem. Nesmíš se cukat, to při jízdě krokem. Osmička to samé, musíš pořád trénovat a trénovat. Důležitá je plynulost. v té rychlosti je to trochu problém, ale jde to zvládnout. O vyhýbacím manévru asi není co dodat. prostě uhneš a jedeš dál. Já vymačkávám spojku před uhnutím, ale jiní to projeli i bez spojky. Krizové brzdění, tam jsem vyletěl, ale našel jsem dobré video.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 21:10 | Nahoru | #410
Dalaz> pokud ti to motorka dovoli je optimalni jezdit bez spojky, ale pocitam ze tu rychlost chuze ti vetsina motorek neumozni, takze spojkovat.
U slalomu jako takoveho , ale i u ostatnich disciplin co se tady delaj , brzdenim vyhybani atd je dulezite KAM KOUKAS. Zkus so projet jakoukoliv zatacku, kdyz koukas pred svoje predni kolo, je zatacka takova uskubana protoze nevis kam jedes nevis jak mas klopit atd. Pak si projed zatacku a koukej daleko pred motorku, pokud jedes 8cku tak v okemziku kdy mas kuzel v urovni sveho boku tocis hlavu na dalsi kuzel, To je alfa a omega vseho,. Nezajima te nic jinyho ze pohled na dalsi kuzel. POkud koukas do dalky mas lepsi rovnovahu, a nemusis upravovat protoze jedes primo rovnou tam kam mas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 21:11 | Nahoru | #411
Tea108> hele nepletu se ze jsi tady prd par dny plakal, ze si neuspel u zkousky a dneska uz radis how to ?

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 21:16 | Nahoru | #412
pokud chcete s pomalou jizdou vyjebat, sikne se vyse nastaveny volnobeh, jet na volnobeh s jen pribrzdovat ....coz si muzete dovolit leda na sve moto a nevim zdy bych byl takovy ero abych to aplikoval pri testu - no zkusit si to muzete

jinak jak psal Gugo - NEJDULEZITEJSI JE KAM KOUKATE ...stejne jako na silnici

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 21:20 | Nahoru | #413
gugo> Vůbec nevadí, že Tea108 i přes neúspěch radí. Svým si prošel a bohužel to nevyšlo. Myslím, že mnoho letitých motorkářů by se u zkoušky zapotilo, nebo možná i neuspělo a přesto i jejich rada bude vítána. Můj problém je neohrabaná motorka (subjektivně) Yamaha Diversion s dvojitým řízením a osmička. S Kawou ER-5 pohoda.

Naposledy editováno 05.05.2016 21:25:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 21:28 | Nahoru | #414
gugo> Máš tam chybu, uprostřed jsi zapoměl jedno připomínkovací a schvalovací kolečko!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 22:14 | Nahoru | #415

FishX3 píše: pokud chcete s pomalou jizdou vyjebat, sikne se vyse nastaveny volnobeh, jet na volnobeh s jen pribrzdovat ....coz si muzete dovolit leda na sve moto a nevim zdy bych byl takovy ero abych to aplikoval pri testu - no zkusit si to muzete

jinak jak psal Gugo - NEJDULEZITEJSI JE KAM KOUKATE ...stejne jako na silnici



o vyssim volnobehu sniiim jeste bych pridala uvolnenost - nejen rukou, zadna krec.... to taky dokaze divy

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 22:19 | Nahoru | #416
nedma> proc o nem snis ? si ho nastav ne ?

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 22:20 | Nahoru | #417

_zdenda_ píše: gugo> Máš tam chybu, uprostřed jsi zapoměl jedno připomínkovací a schvalovací kolečko!



no ja jsem se vtom sam ztratil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 22:47 | Nahoru | #418

nedma píše: o vyssim volnobehu sniiim jeste bych pridala uvolnenost - nejen rukou, zadna krec.... to taky dokaze divy



To nezer a normálně nastav....

E:' kolečkem u motoru jako my ostatní

Naposledy editováno 05.05.2016 22:49:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 23:02 | Nahoru | #419

FishX3 píše: To nezer a normálně nastav....

E:' kolečkem u motoru jako my ostatní


Ja tam potrebuju jen jasne dany polohy...jinak si to rozbiju

Naposledy editováno 05.05.2016 23:03:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

5.5.2016 v 23:19 | Nahoru | #420
nedma> mám pocit, že tam ani kolečko nemáš, že se to nastavuje pres diagnostiku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist