bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka, Spojkové lamely
 
30.3.2016 v 08:39
Čaute.
Mám ZX-9R Rok 2000, Začla mi na 45tisících klouzat spojka, tákže zásadní otázka - Jaký lamely? jaký je rozdíl mezi karbonovým obložením a kalsickým s korkovým základem? jsou ještě nějáký jiný? Budou potřeba vyměnit i třecí plechy? Máte s nějákou sadou zkušenosti? se značkou?

Dík.

Naposledy editováno 30.03.2016 14:26:04
Anketa: Korek x Karbon
Korkové obložení
0%
0
Karbonové obložení
0%
0
Kevlarové obložení
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 09:48 | Nahoru | #1
No bych se dost divil ze bys sehnal na ninju korkovy lamely, leda si je nechal udelat.
Kup origo pokud nejsou nejak extremne drahy ev. nejakou lepsi druhovyrobu.
Ohledne plechu ti to nikdo bez vestecky koule nerekne, musis tu spojku vyndat a podivat se/ zmerit, pruziny dtto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 12:02 | Nahoru | #2

gugo píše: No bych se dost divil ze bys sehnal na ninju korkovy lamely, leda si je nechal udelat.
Kup origo pokud nejsou nejak extremne drahy ev. nejakou lepsi druhovyrobu.
Ohledne plechu ti to nikdo bez vestecky koule nerekne, musis tu spojku vyndat a podivat se/ zmerit, pruziny dtto.



Osobne s druhovyrobou nemam moc dobry zkusenosti.Na Sradovi mam myslim TRW nebo co to tam je a dela to neplechu.Asi je vyhodim a dam jak rikas zpatky origosku.

1 reakcí na tento příspěvek Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 13:30 | Nahoru | #3
Takže nejde říct, že ten plech vydrží jedno, dvě, tři originalní obložení lamel? Neměla by tam být nějáká úměra?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 13:35 | Nahoru | #4
StiefTomas> ja tu druhovyrobu taky moc nedavam, ale rijde me ze u stroju s malym kroutakem to vcelku jde, nebo alespon nikdo se nevraci stim ze mu to klouze.
Ale treba vloni jsem resil se speedym nejakou desnou lokomotivu , myslim ze vn1800 a tam ebc lamely vydrzely asi jednu vyjizdku .

(reakce na) Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 13:38 | Nahoru | #5
barbaronan> tak s tema plechama muzes mit hlavne problem , ze budou zvlneny, voklouzany apod. Obvykle by plechy mely prezit dyl nez lamely , ale..... poznas az otevres dopredu to nema cenui resit.
Jsem treba vloni rozebiral z hruzou spojku u svy ad950, protoze tam spojka vydrzi cca 35tkm a pomerne s hruzou protoze to zaclo klouzat strasne narychlo, a zjistil jem ze lamely vypadaj jak novy, plechy taky akorat nejakej kreten ve fabrice zapomel zalepit nebo utahnout tu matku co je na kosi, takze se proste celej kos posunul ven.

Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 13:49 | Nahoru | #6
Dobře, kašlu na to,vemu to z celý nový, nebudu pak měsíc čekat než to dojde. Jen něják nemůžu najít obchod, kde by to prodávali celý jako set. Nechápu, proč k těm lamelám, plechům a pružinám čeští dodavatelé nedávají bližší technickej popis. Koeficient tření, přítlačnou sílu pružin, a material obložení bych fakt uvítal :D takhle abych doufal, že mi nedojde šit...

Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 13:51 | Nahoru | #7
Ja nejak nerozumim tvemu rozhodovani, ale cin jak rozumis. Takovy lamely jsou pekny jako dekorace na zdi.

Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 13:54 | Nahoru | #8
lamely se dají koupit za 900 i 4 tisíce nikde ale není popis specifikací. To se mám spoléhat na to, že dražší musí být lepší?

1 reakcí na tento příspěvek Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 14:09 | Nahoru | #9
tak si objednej origo ne ? 416 kc za lamelu.
A uprav si rok nevim z jakyho tu vrazdu mas.

Spojka, Spojkové lamely

30.3.2016 v 14:10 | Nahoru | #10
výborně, výborně díky

(reakce na) Spojka, Spojkové lamely

31.3.2016 v 07:02 | Nahoru | #11

gugo píše: tak si objednej origo ne ? 416 kc za lamelu.
A uprav si rok nevim z jakyho tu vrazdu mas.



Moc hezky napsany

(reakce na) Spojka, Spojkové lamely

31.3.2016 v 07:07 | Nahoru | #12

gugo píše: StiefTomas> ja tu druhovyrobu taky moc nedavam, ale rijde me ze u stroju s malym kroutakem to vcelku jde, nebo alespon nikdo se nevraci stim ze mu to klouze.
Ale treba vloni jsem resil se speedym nejakou desnou lokomotivu , myslim ze vn1800 a tam ebc lamely vydrzely asi jednu vyjizdku .



Hele verim tomu.Ja jednou manikovi daval lamely na VTR SP1 s tim, ze manik si doda svoje. Taky to byla nejaka druhovyroba.Tak jsem mu je tam dal, plechy chtel nechat, slozil jsem to, manik si motorku vyzvedl a po tydnu byl zpet, ze mu spojka zacala klouzat, ze jsem to spatne slozil. Hele rozhodil jsem to a plechy byly uplne vyzihany.Dva vypadaly o.k., ale zbytek uplne fialovej. Tak nakonec jsme dali origo i s novyma plechama a od ty doby ma klid.

1 reakcí na tento příspěvek Spojka, Spojkové lamely

2.11.2018 v 13:10 | Nahoru | #13
Ahoj trochu bych oživil tohle téma, protože začalo být u mě hodně aktuální. Mám starou babču Honda XR 400 rok výroby 1996 ve všech ohledech jsem s ni spokojený tak jak je (snad jen elektrika by mohla byt míň záhadná) a pak samozřejmě ta spojka. Už mám třetí první ktera v ni byla to měla za sebou už ve chvíli kdy jsem motorku kupoval (nejspíš originál) pak jsem koupil tu nejlevnější na ebay a samozřejmě šla vzápětí ven a místo ní jsem koupil predrazenej originál za cca 8000,- a ani ten úplně neuspokojil moje potřeby. Fungoval dobře na silnici i na sotoline, ale v terenu na vyjezdech bylo znát, že se při přehřátí motoru hodně trápí. No a teď začala zase klouzat sice zatim jen na 5ku pod plným plynem, ale to bude zacatek konce.
A teď by mě zajímalo, originál je obložení na bázi korku mate někdo osobni zkušenost z přechodu z korkove na jiny materiál (karbon nebo kevlar)?

(reakce na) Spojka, Spojkové lamely

2.11.2018 v 14:00 | Nahoru | #14
Rajko> Pár spojek po terénních radovánkách (AT i TA) jsem již měnil, ale kromě jedné to byly vždy jen teplem zvlněné plechy. Lamely s obložením byly v pořádku a bylo je zbytečné měnit. Daly se jen jiné plechy a spojka drandila spousty km dál.

Naposledy editováno 02.11.2018 14:01:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist