bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zablokovany alarm
 
28.3.2016 v 15:52
dobry den loni jsem koupil moto yamaha fjr 1300 rok 2002 a na moto je namontovan alarm s imobilizerem tg2001 .podle internetu jsem zjistil ze je od francouzke firmy .problem mam s tim ze prestal fungovat a ja nemam karticku s kodem pro odblokovani .vede od nej svazek dratu a konci pod sedlem spolujezdce tremi konektory ktere nejsou zapojene nikam jen jeden je spojkou propojeny.nejlepsi by bylo ho odpojit ale nevim jak















Naposledy editováno 28.03.2016 15:56:37

1 reakcí na tento příspěvek zablokovany alarm

30.3.2016 v 02:26 | Nahoru | #1
Jsou to dvě věci spojené....Imo a alarm...na alarmu nezáleží, ten se jen odstraní, ale Imobilizací se obvykle rozumí přerušení některých rfunkčních obvodů, které jsou následně spínány relátkem v krabičce toho imobilizeru...obvykle se přerušuje buď zapalování, nebo vstřikování..tedy konkrétně přívod zapalovacích cívek ( klíčkem spínané +), a u stříkačky se přerušuje obvod čerpadla. Netvrdím, že to tak máš i ty, ale neorigo imobilizery se tak instalují...takže si zjisti, kam ti vedou tyhle rozpínací okruhy, můžeš mít variantu s jednou, nebo s oběma možnostma...bývají tedy jedno, nebo dvou - kanálové....Až to místo najdeš, spoj původní drát zase do origo stavu a pak to pojede....většinou to bývají párové vodiče stejné barvy, jen jeden mívá pruh( např.zelená/zlená s pruhem, šedá/šedá s pruhem)...a až to budeš spojovat, tak pořádně, žádný kroucení drátů, jen čistý, dobře izolovaný spoje.

(reakce na) zablokovany alarm

30.3.2016 v 05:40 | Nahoru | #2

Bandaska píše: Jsou to dvě věci spojené....Imo a alarm...na alarmu nezáleží, ten se jen odstraní, ale Imobilizací se obvykle rozumí přerušení některých rfunkčních obvodů, které jsou následně spínány relátkem v krabičce toho imobilizeru...obvykle se přerušuje buď zapalování, nebo vstřikování..tedy konkrétně přívod zapalovacích cívek ( klíčkem spínané +), a u stříkačky se přerušuje obvod čerpadla. Netvrdím, že to tak máš i ty, ale neorigo imobilizery se tak instalují...takže si zjisti, kam ti vedou tyhle rozpínací okruhy, můžeš mít variantu s jednou, nebo s oběma možnostma...bývají tedy jedno, nebo dvou - kanálové....Až to místo najdeš, spoj původní drát zase do origo stavu a pak to pojede....většinou to bývají párové vodiče stejné barvy, jen jeden mívá pruh( např.zelená/zlená s pruhem, šedá/šedá s pruhem)...a až to budeš spojovat, tak pořádně, žádný kroucení drátů, jen čistý, dobře izolovaný spoje.



Kroucený spoj,nejlepší spoj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist