globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rada pro začátečníka
10.3.2016 v 20:49
Prosím o radu
jsem začátečník, jakou motorku si mám pořídit. Řidičák jsem si dodělala na maximum. Moc silný stroj nechci, jezdila jsem trochu na 350. Chtela bych něco dobře ovladatelneho, nejsem žádný obr, měřim 165 cm. Dekuji za rady předem.

1 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka

12.3.2016 v 00:04 | Nahoru | #61
Kup si pořádnýho robertka a protáhni si anál. A pak přestup na hayabusu v turbu a nebo pioníra Hlavně nebrat moto guči a podobný řecký mrtky, to se sype za pochodu

rada pro začátečníka

12.3.2016 v 14:13 | Nahoru | #62
Nevím co máš teda za řidičák, ale zkus SV650, to ti aspoň pár let vydrží a stojí to stejně jako ty 250/300...

rada pro začátečníka

12.3.2016 v 19:07 | Nahoru | #63
Moje polovička má hodně snížený cb600s a pohoda

(reakce na) rada pro začátečníka

12.3.2016 v 20:38 | Nahoru | #64

MartinNTV píše: Asi se mnou mnozí nebudou souhlasit, ale znám pár holek, co začínaly hned třeba na CB 500 a věděli, že "je to v hlavě" a tak jezděj pomalu a opatrně již třeba 3 roky, a pořád to nemaj v ruce, ani v hlavě. Prostě jezděj na tom jak s hnojem, protože se tý motorky bojej a protože je na ně v podstatě těžká. Přestože máme rovnoprávnost, ženy a muži si nejsou rovni ve fyzické síle a ve velikosti, resp. hmotnosti.
Takže, pokud si chceš opravdu dobře zajezdit, naučit se pořádně a jistě ovládat motocykl - začni na 125. Moderní čtyřtakt je něco o dost jinýho, než Jawa 350. Jede to skoro stejně, žere to míň a hlavně to je lehčí. Ta váha je hodně důležitá, při parkování, při vyndavání motorky z garáže, při zábraně pádu, při zastavování na křižovatkách. A taky při jízdě. Navíc 125 se snadno koupí i prodá. A za rok, dva se můžeš podívat po něčem silnějším. Jakou 125 to je pak na tobě - co se ti bude líbit víc a kolik do toho budeš chtít dát peněz. Já bejt mladej a při penězích, šel bych do KTM DUKE 125, příp. 200. NE 390 - ta už začátečníka snadno vyleká. Ale existuje plno jinejch fajn 125.



souhlas... ... ale stejne to bude na nic.. protoze vede argument "kdyz to mas v hlave srovnany..."

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

12.3.2016 v 22:24 | Nahoru | #65

SuperSic58 píše: Kup si pořádnýho robertka a protáhni si anál. A pak přestup na hayabusu v turbu a nebo pioníra Hlavně nebrat moto guči a podobný řecký mrtky, to se sype za pochodu



Já chápu, že tu každý radí podle sebe, co se mu líbí. Ale mohlo by to zůstat u těch motorek....

rada pro začátečníka

12.3.2016 v 22:27 | Nahoru | #66
Tvůj dotaz je docela strohý, kromě výkonu, ovladatelnosti a 165cm - nic, dneska jsou výkony v tak širokém rozmezí ,ovladatelnost a jízdní vlastnosti jsou už taky jinde než u 350, tak snad jen ta výška sedla. Pro rozumné doporučení by bylo potřeba - finance, roční nájezd, turistika x sport ?, chceš vyčnívat nebo zapadnout ?, co Ti je bližší -kapota,naháč,cenduro,..nebo třásně ? Cheš časem vyzkoušet více motorek nebo zůstat déle u jedné ? Tvé servisní zázemí = jetá x nová ( nová je nová) V této chvíli Ti za sebe můžu jen poradit ( ale nemusí to být rada správná) nebát se silnější motorky, když budeš mít cit v pravé ruce, nevidím problém

(reakce na) rada pro začátečníka

12.3.2016 v 22:52 | Nahoru | #67

SuperSic58 píše: Kup si pořádnýho robertka a protáhni si anál. A pak přestup na hayabusu v turbu a nebo pioníra Hlavně nebrat moto guči a podobný řecký mrtky, to se sype za pochodu


HondaGiRRl píše: Já chápu, že tu každý radí podle sebe, co se mu líbí. Ale mohlo by to zůstat u těch motorek....



To je ale kanec.

(reakce na) rada pro začátečníka

12.3.2016 v 23:18 | Nahoru | #68

SuperSic58 píše: Kup si pořádnýho robertka a protáhni si anál. A pak přestup na hayabusu v turbu a nebo pioníra Hlavně nebrat moto guči a podobný řecký mrtky, to se sype za pochodu



HondaGiRRl píše: Já chápu, že tu každý radí podle sebe, co se mu líbí. Ale mohlo by to zůstat u těch motorek....



Dobrej stěr.

(reakce na) rada pro začátečníka

12.3.2016 v 23:32 | Nahoru | #69
hanac> U každýho dotazu od ženský je to stejný. Nic si z těch keců nedělej, úchyláci jsou holt všude.

rada pro začátečníka

13.3.2016 v 05:35 | Nahoru | #70
Ahoj. Začal bych něčím lehčím a slabším. Až poznáš motorku a zvládneš jízdu přejdi na silnější. Dobrá volba je třeba Honda CBR 250 R. Hezký den.

rada pro začátečníka

13.3.2016 v 10:19 | Nahoru | #71
ER6N popř. MT07

Naposledy editováno 13.03.2016 10:20:12

2 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka

13.3.2016 v 11:23 | Nahoru | #72
Kdyby moje polovicka chtela, coz bohuzel nechce , tak bych ji koupil lehkeho, ovladatelneho nahace.A protoze holky jsou vetsinou opatrnejsi a rozvaznejsi, tak by to bylo sestikilco s min vykonem 75kW, abych to porad nemenil a ona spis jezdila..asi Hornet nebo Monster, atd..Osobne nevidim duvod postupovat po par kW nahoru kazdy rok. Ztracis cas a prachy, je to o hlave a obcas take o stesti, protoze ne vse muzes ovlivnit sama....

rada pro začátečníka

13.3.2016 v 11:34 | Nahoru | #73
Ten dotaz je fak hodne obecnej,ani rozpocet,ani druh moto,styl co se ti zamlouva a jak ji chces vyuzivat,se tu clovek nedocte.
Tak poradim tez hodne obecne....250-500 predpokladam ze s touhle kubaturou aspon z autoskoly zkusenost mas. Na vetsi a silnejsi je casu dost Kapoty,ci nahatou....dle vkusu a taky financi....

Naposledy editováno 13.03.2016 11:36:15

2 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2016 v 11:35 | Nahoru | #74
Ahoj Hanko,
pokusím se to vzít trochu ze široka, protože všichni ti nabízí podle sebe, ale vybrat si musíš podle sebe.

Nejprve je nutné si ujasnit co od toho "motorkaření" očekáváš, kolik máš peněz, jaké máš kolem sebe "parťáky" apod.
Pokud pracuješ a vyděláváš a tvůj přítel je automechanik, je situace jiná než, když studuješ a o motorkách nikdo v okolí nic neví.

Pokud chceš jezdit třeba do práce a jednou za měsíc vyjet za humna na koupání (cca 100-200km), tak ti bude stačit 125ccm - nízká spotřeba, malé náklady, 90km/hod to udělá. Když jednou za rok vyrazíte někam dál, tak skupinka kamarádů motorkářů na tebe případně počká, pokud se jede podle předpisů, tak ani čekat nebudou. Podívej se tady na cestopisy, jsou tam příběhy typu Alpy na 125cmm skútru a taky to dali (i když dost na hraně)

Pokud chceš závodit a lítat 250km/hod tak to bude něco hodně nad 500ccm, ale tdy si připrav ranec nejen na motorku, ale taky na špičkové gumy, oblečení, páteřák, boty , servis atd. celkem počítej tak 200 tisíc. Nedovedu si představit letět 200km/hod na gumách chiagkiong s brzdami Tesco.

Každopádně bych ti doporučil něco aspoň mírně kapotovaného max 650ccm kvůli hmotnosti a výšce sedadla. 50kW pod zadkem stejně neukočíruješ minimálně 2 roky a 200km/hod.....pochybuju že neulítneš.

Pokud chceš jezdit terén tak je to zase jiná kategorie. Tomu ale nerozumím už vůbec.

Každopádně i na malou motorku si nakup dobré oblečení, bundu, kalhoty (aspoň ty rifle), rukavice, integrálku, boty atd. Nejčastější pád je na ruce a kolena. Vyzkoušej si rozběhnout se naplno (15km/hod) a skočit na jedno koleno na beton nebo obrubník - asi to moc příjemné nebude že? takže si připrav tak 10tis Kč (min)
To že nespadneš je blbost. Minulý rok kolegu vytlačilo auto na obrubník ve 20km/hod a byl 2 dny v nemocnici s otřesem mozku - ještě že měl helmu.

Pohodlí:
Ujsani si jak daleko budeš jezdit. Do 100km/den je to celkem jedno, ale několikadenní výlety, to už je jiná a taky bagáž (stan, spacák, prádlo, jídlo...)
Naháč - a pod. je to spíše sportovní stroj, než cestovatelský. Nad 120km/hod se (při tvé postavě) na něm asi neudržíš - odpor vzduchu je fakt hnusnej a od 140km/hod se nedá mluvit o nějakém cestování - musíš zalehnout a držet se. Po půl hodině budeš ráda, že je konec. Úložný prostor nula. Samozřejmě lze dokoupit různé kufry a tašky. Na spolujezdce (baťůžek) zapomeň. Protože jednak je za tebou zlomenej a stejně furt ťukáte helmama a taky to druhý sedátko je prostě nouzovka, max z práce domů. Na spolujezdce u většiny motorek prostě zapomeň, protože nedosáhne na zem a s tvými proporcemi ho asi neudržíš.

Cokoliv kapotovaného ti přinese více pohodlí, jiný posezení (vzpřímenější) úložný prostor atd. Z tohoto hlediska ti asi nejlépe vyjde skútr, takže si zvol svůj kompromis. Já jsem již starší, takže volím spíš to pohodlíčko.

Samozřejmě dle tělesných dispozic musíš volit motorku podle výšky sedadla, takže z naháčů lze zvolit třeba SV650 nebo Horneta nebo tuším CB500 je nízká, apod. Sedadlo, lze malinko snížit, ale ne o 15cm. Pokud chceš pohodlné delší cestování, tak bych se nebál ani silnějšího skútru (300-400ccm). Motorkáři sice tvrdí, že to není motorka, ale dneska se vyrábí i 650ccm nebo sportovní Aprilia, Gilera. Nebudeš muset tolik řešit výšku sedadla - prostě seskočíš, je to plně kapotováno, úložný prostor hromada atd.

Snad ti můj román trochu pomůže a přeji ti šťastnou ruku.
P.S: při nákupu si vem k sobě někoho, kdo tomu aspoň trochu rozumí. ND na motorky nejsou zrovna nejlevnější. Nejdražší opravy nejsou na první pohled vidět!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

13.3.2016 v 12:51 | Nahoru | #75

Žorž. píše: Kdyby moje polovicka chtela, coz bohuzel nechce , tak bych ji koupil lehkeho, ovladatelneho nahace.A protoze holky jsou vetsinou opatrnejsi a rozvaznejsi, tak by to bylo sestikilco s min vykonem 75kW, abych to porad nemenil a ona spis jezdila..asi Hornet nebo Monster, atd..Osobne nevidim duvod postupovat po par kW nahoru kazdy rok.Ztracis cas a prachy, je to o hlave a obcas take o stesti, protoze ne vse muzes ovlivnit sama....



I ty prachy jsou sporny ... ale CAS ztracis rozhodne tak, ze se snazis naucit jezdit na prislis silne a tezke motorce. Pak to totiz trva nasobne dyl. Ale kazdeho vec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

13.3.2016 v 12:58 | Nahoru | #76
Ozzy_> víš to jestli se naucis jezdit na silnější motorce je čistě individuální. Někdo na ní sedne a umí to hned ale znám člověka co jezdí 20 let a stejně to neumí protože je to lempl myslím že obsah 500-600ccm je na začátek v pohodě

(reakce na) rada pro začátečníka

13.3.2016 v 13:02 | Nahoru | #77
zizour> rozepsal ses hezký ale to že motorka je motorka a skútr je skútr to je prostě daný navíc doma mi stojí 2 skútry burgman 125 a @ 125 že by byl skútr pohodlnější než motorka si nemyslím např. Burgman váží 150 kg bez náplní má malý kola a tvrdý podvozek na tom nic pohpdlmyho nevidím

rada pro začátečníka

13.3.2016 v 17:23 | Nahoru | #78
Já se přidám k těm pár co tu říkaj 250/300/390 a modernější motorka. Přítelkyně je jak ty, taky 165cm, taky si prosadila "něco silnějšího" a koupili jsme Kawu ER5. 2 roky se s tím prala, několikrát s tím na místě flakla o zem, protože ji to bylo těžký (ono dosáhnout nohama na zem tak není všechno). Jezdit na tom sice zvládla, ale že by to bylo nějaký terno to teda ne. Loni jsme koupili KTM RC390 (viz můj profil) a je úplně nejvíc spokojená, je to lehounky, má to výkon, skvělou ovladatelnost a velmi dobře brzdí. Najednou se na motorce přestala bát a začala si to užívat. Pokud máš menší rozpočet, tak Ninja250/CBR250/VRT250 případně 300ccm varianty jdou sehnat dobře a protože je o tyhle motorky velký zájem, tak neztrácí tak rychle na hodnotě a když to za rok prodáš, protože ti přestane stačit, tak si můžeš koupit větší.

rada pro začátečníka

13.3.2016 v 18:04 | Nahoru | #79
Spousta dobrých rad .... to zase ano , ale nějaký styl ... kvůli čemu jsi si papíry naplno udělala ... musíš mít . Vyzkoušej pár prodejen, kde mají tvoji představu a tam uvidíš.
Rada kup to a to je k ničemu . Sedneš si na ni a pak se Ti kolo ve výsledku projasní.
Ale je lepší si aspoň na papír shrnout pár věcí, kolik která váží, kolik měří výška sedla, abys dosáhla
co největší plochou chodidla na zem. Není to pro některé podmínka , ale při únavě, dlouhé jízdě,
podle počasí (zima a déšť ubírá sílu), bagáže ... síla prostě odchází . A to je potřeba důkladně promyslet. Nekupuješ ji přece na chvíli. Já mám 164 cm a TT 800 má výšku sedla 810 cm po snížení.
Je to nic moc, ale užší sedlo napomáhá k dobru. Pak váha ... od 600ccm nahoru je vesměs vše kolem + - 200 kg.
To je taky dobré vyzkoušet. Tohle tady v řeči neuvezeš, nepopojedeš a ani nevycouváš .

Naposledy editováno 13.03.2016 18:13:43

rada pro začátečníka

13.3.2016 v 18:24 | Nahoru | #80
Zeptej se raději nějaké holčiny jak se učila jezdit než tyhle sebranky ta ti da lepší informace.
http://www.motorkari...cbr-125r-937477.html
Petra Zubrová prodává a jde do silnější zavolej ji a určitě ti řekne vic.

1 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka

13.3.2016 v 21:20 | Nahoru | #81
nikde tady nevidim kozy tezko radit

rada pro začátečníka

13.3.2016 v 23:08 | Nahoru | #82
Ahoj, dostala jsi spoustu rad hodnotnejsich více i méně :). Taky bych se přikláněl k menší kubature, lehčí motorce atd. Nebylo by spatne vyzkoušet. Nechal bych te svézt na své FZN6 aby jsi mela porovnání s tím co znáš.

rada pro začátečníka

14.3.2016 v 12:24 | Nahoru | #83
Moje prvni vetsi motorka byla honda cb 500...mela ji i moje zena a ta ke hodne drobna,a stacila z ni...je to nezaludna motorka na ktery se clovek nauci a da se na ni ject vsude...navic je za par penez tak az ti nekde spadne ze stojanku tak to ani nebudes moc resit

rada pro začátečníka

14.3.2016 v 15:09 | Nahoru | #84
VTR 250

(reakce na) rada pro začátečníka

14.3.2016 v 16:43 | Nahoru | #85

ZAZAJ píše: Ozzy_> víš to jestli se naucis jezdit na silnější motorce je čistě individuální. Někdo na ní sedne a umí to hned ale znám člověka co jezdí 20 let a stejně to neumí protože je to lempl myslím že obsah 500-600ccm je na začátek v pohodě


ZAZAJ> Individuální je v podstatě všechno,nejsme všichni stejní.......,ale to že je vždy lehčí začít na lehčím a slabším stroji,to platí snad pro všechny. To že to někomu trvá i tak zatím co jinej to zvládne hravě a zvládnul by i víc,to už je o individualitě. Jinak se ovšem nedá nesouhlasit s tím co napsal Ozzy

(reakce na) rada pro začátečníka

14.3.2016 v 19:29 | Nahoru | #86

Žorž. píše: Kdyby moje polovicka chtela, coz bohuzel nechce , tak bych ji koupil lehkeho, ovladatelneho nahace.A protoze holky jsou vetsinou opatrnejsi a rozvaznejsi, tak by to bylo sestikilco s min vykonem 75kW, abych to porad nemenil a ona spis jezdila..asi Hornet nebo Monster, atd..Osobne nevidim duvod postupovat po par kW nahoru kazdy rok. Ztracis cas a prachy, je to o hlave a obcas take o stesti, protoze ne vse muzes ovlivnit sama....



100% souhlas

(reakce na) rada pro začátečníka

14.3.2016 v 19:39 | Nahoru | #87

Bothrops píše: nikde tady nevidim kozy tezko radit







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

14.3.2016 v 22:02 | Nahoru | #88

zizour píše: Ahoj Hanko,
pokusím se to vzít trochu ze široka, protože všichni ti nabízí podle sebe, ale vybrat si musíš podle sebe.

Nejprve je nutné si ujasnit co od toho "motorkaření" očekáváš, kolik máš peněz, jaké máš kolem sebe "parťáky" apod.
Pokud pracuješ a vyděláváš a tvůj přítel je automechanik, je situace jiná než, když studuješ a o motorkách nikdo v okolí nic neví.

Pokud chceš jezdit třeba do práce a jednou za měsíc vyjet za humna na koupání (cca 100-200km), tak ti bude stačit 125ccm - nízká spotřeba, malé náklady, 90km/hod to udělá. Když jednou za rok vyrazíte někam dál, tak skupinka kamarádů motorkářů na tebe případně počká, pokud se jede podle předpisů, tak ani čekat nebudou. Podívej se tady na cestopisy, jsou tam příběhy typu Alpy na 125cmm skútru a taky to dali (i když dost na hraně)

Pokud chceš závodit a lítat 250km/hod tak to bude něco hodně nad 500ccm, ale tdy si připrav ranec nejen na motorku, ale taky na špičkové gumy, oblečení, páteřák, boty , servis atd. celkem počítej tak 200 tisíc. Nedovedu si představit letět 200km/hod na gumách chiagkiong s brzdami Tesco.

Každopádně bych ti doporučil něco aspoň mírně kapotovaného max 650ccm kvůli hmotnosti a výšce sedadla. 50kW pod zadkem stejně neukočíruješ minimálně 2 roky a 200km/hod.....pochybuju že neulítneš.

Pokud chceš jezdit terén tak je to zase jiná kategorie. Tomu ale nerozumím už vůbec.

Každopádně i na malou motorku si nakup dobré oblečení, bundu, kalhoty (aspoň ty rifle), rukavice, integrálku, boty atd. Nejčastější pád je na ruce a kolena. Vyzkoušej si rozběhnout se naplno (15km/hod) a skočit na jedno koleno na beton nebo obrubník - asi to moc příjemné nebude že? takže si připrav tak 10tis Kč (min)
To že nespadneš je blbost. Minulý rok kolegu vytlačilo auto na obrubník ve 20km/hod a byl 2 dny v nemocnici s otřesem mozku - ještě že měl helmu.

Pohodlí:
Ujsani si jak daleko budeš jezdit. Do 100km/den je to celkem jedno, ale několikadenní výlety, to už je jiná a taky bagáž (stan, spacák, prádlo, jídlo...)
Naháč - a pod. je to spíše sportovní stroj, než cestovatelský. Nad 120km/hod se (při tvé postavě) na něm asi neudržíš - odpor vzduchu je fakt hnusnej a od 140km/hod se nedá mluvit o nějakém cestování - musíš zalehnout a držet se. Po půl hodině budeš ráda, že je konec. Úložný prostor nula. Samozřejmě lze dokoupit různé kufry a tašky. Na spolujezdce (baťůžek) zapomeň. Protože jednak je za tebou zlomenej a stejně furt ťukáte helmama a taky to druhý sedátko je prostě nouzovka, max z práce domů. Na spolujezdce u většiny motorek prostě zapomeň, protože nedosáhne na zem a s tvými proporcemi ho asi neudržíš.

Cokoliv kapotovaného ti přinese více pohodlí, jiný posezení (vzpřímenější) úložný prostor atd. Z tohoto hlediska ti asi nejlépe vyjde skútr, takže si zvol svůj kompromis. Já jsem již starší, takže volím spíš to pohodlíčko.

Samozřejmě dle tělesných dispozic musíš volit motorku podle výšky sedadla, takže z naháčů lze zvolit třeba SV650 nebo Horneta nebo tuším CB500 je nízká, apod. Sedadlo, lze malinko snížit, ale ne o 15cm. Pokud chceš pohodlné delší cestování, tak bych se nebál ani silnějšího skútru (300-400ccm). Motorkáři sice tvrdí, že to není motorka, ale dneska se vyrábí i 650ccm nebo sportovní Aprilia, Gilera. Nebudeš muset tolik řešit výšku sedadla - prostě seskočíš, je to plně kapotováno, úložný prostor hromada atd.

Snad ti můj román trochu pomůže a přeji ti šťastnou ruku.
P.S: při nákupu si vem k sobě někoho, kdo tomu aspoň trochu rozumí. ND na motorky nejsou zrovna nejlevnější. Nejdražší opravy nejsou na první pohled vidět!!!


Konečně příspěvek o něčem. Nejdřív musíš vědět, co si pod pojmem jízda na motorce vlastně představuješ a pak se teprve vrhat po nějakém konkrétním stroji. Motorek je moc druhů a ježdění je moc stylů. Terén, cestování do dálek v pohodlné pozici, sporťáky na okruh...,Prostě jak a kde budeš jezdit. Pak si vybereš.

(reakce na) rada pro začátečníka

15.3.2016 v 13:09 | Nahoru | #89
Potok01> Souhlasim, prispevek o necem. Z me zkusenosti musim rict, ze naked bike byl fajn prave proto,ze jsem citil ten vitr a tak nejak vnimal na zacatku rychost atd. Jezdil jsem na CZ 175 a pak mi znamy pujcil CB750 na delsi dobu a dalsi rok mi znamy dotahl bandita 1200 KN filtr, pretryskovano atd. a rekl to zvladnes nejsi malej kluk. I dkyz jsem jezdil na CB750 Nejdriv jsem mel docela strach jelo to jak blazen a nevedel jsem jestli to vubec chci :o) bylo to tezsi a horsi ovladani nez CB750 par mesicu prani a szil jsem se s tim a pak me to bavilo. Kazdopadne to nebyla uplne dobra varianta puvodne jsem chtel horneta 600 nicmene financi jsem mel malo a tohle bylo za 25 000 :o) a servisak moto byl kamos . Ted jsem bandita prodal a vybiral jsem to co opravdu presne chci.
1) Vybral jsem kategorii - Nahac respektive polokapota,
2) Motor - dvouvalec, vstrikovani,
3) posez - mirne sportovni nebo rekneme cestovne sportovni.
Z toho mi vypadly motorky na bazaru respektive v katalogu. Mrknul jsem na dalsi detaily - servis, dostupnost dilu recenze atd --------to je pro upnost, kdyz najdes co se ti libi stejne to koupis Ja to mel do prace 30km tam a 30 zpet. A bylo mi jedno kolik je spotreba - moto je pro radost ne kvuli spotrebe Ale ted to podstatny - vybiral jsem asi pul roku najel autem spoustu km...... Nema cenu to uspechat vyplati se projet na vsem co se ti libi nebo alepson na to jen sednout jak se na tom citis.

Za me jako doporuceni pro mensi postavu z moji kategorie co se mi libilo a na cem jsme se svezl -
Monster 650 - paradne ovladatelna motorka hlavne fajn pro mensi postavy.
SV 650 - trochu horsi ovladani, polokapota
GS500 - fajn ovladani, trochu tezsi - mel jsem ji v autoskole a monster mi prisel lepsi

Vyber dobre at ti dela moto radost :)

Naposledy editováno 15.03.2016 16:57:17

rada pro začátečníka

15.3.2016 v 21:36 | Nahoru | #90
Tak já taky poradím tu svojí Yamaha Mt-03 (660 ccm, ale nově mají i v obsahu 300 ccm, ta možná bude pro tebe to pravé ořechové, zdá se mi i menší..).. Jednoválec, 35 kw (já už přestupuji na silnější, ten výkon mě "omrzel"), výška sedla 810 mm (snad se nepletu) - já mám 170 cm a dosáhnu úúúplně v poho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist