Téma: parkovací zóny v praze
 
9.3.2016 v 14:15
za měsíc před/za barákem namalují modré, fialové a jiné parkovací proužky - sháním informace, jak řešit svůj problém...když sem zkopíruji konverzaci s nějakým joudou, reagujícím na mé dotazy a neumějícím se ani podepsat, zjistíte, že nebydlet v praze je taky fajn

aktuálně - od sedmi ráno do půl páté odpo se nahrnou mimopražští a je problém zaparkovat, jinak naprostá pohoda

v kostce:
na p4 spoluvlastním dům, kde i bydlím (spíše občas přespím a 3x v týdnu tam pár hodin něco řeším, většinou souvisejícího s chodem bytovky). nemám tam trvalé bydliště, což by nebyl problém zařídit, spíš jsem se vyhýbal té onanii okolo výměn dokladů a změn smluv, když to mám na původní adresu 10 minut.
standardně využívám služebních vozidel zaměstnavatele (většinou jezdím jedním, občas jiným...nezáleží to úplně na mě) a mám dodávku kvůli motorkám.

jelikož nejsem schopen jezdit ve více autech najednou, chtěl jsem "kartu na jméno, nikoli spz".
24.000/rok a občasné přejezdy pro dodávku, která bude parkovat mimo zóny

pokud si napíšu "na kartu" služební spz, občas tam nebudu moct (respektive platit 40 kč za hodinu), pokud soukromou, budu 3-4x týdně střídat 2x denně auto mimo tuhle zónu (pokaždé ztráta půl hodiny času). vychází líp služební spz a pro dodávku si někam dojedu (asi na jižňák, kde se parkuje ještě hůř...zvlášť se sedmimetrovým autem).
1.200/rok za spz + "hodinovou sazbu" a občasné přejezdy
reálně 12.000/rok

nejlevnější, co mě napadá - nechat spz dodávky napsat na sousedy (a dát jim nějaký prezent).
2x 1.200/rok na spz + "hodinovou sazbu"
reálně 6.000/rok

pokud bych neměnil trvalé bydliště, včetně onanie okolo, pak jsem pouze spolumajitelem nemovitosti a kromě prvního případu připočtu 11.000 - jelikož tam ještě chvíli bydlet chci, pak se vyplatí změnit

napadá vás jiná varianta, jak "parkovat v klidu"? pro mě parkování v klidu právě přestává
www.parkujvklidu.cz

2 reakcí na tento příspěvek parkovací zóny v praze

13.3.2016 v 15:52 | Nahoru | #1
No jsem sice velkej nepřítel všech dotací včetně evropskejch, ale jeden z mála případů kde my to trochu smysl dává je dopravní infrastuktura - takže postavit z toho parkovací domy pro celodenní stání někde na metru u výpadovek (třeba zrovna ten Čerňák) a nechat cenu parkování řekněme na úrovni lístku na metro(nebo za pětikilo měsíčně) by asi pomohlo výrazně víc než dotace na cyklostezky, golfový hřiště a Babišový Čapí hnízda
Čau, Tom

(reakce na) parkovací zóny v praze

13.3.2016 v 17:21 | Nahoru | #2
Já bych /když už bych měl hledat řešení tohoto problému v rámci současné role státu/ šel spíš do většího dotování hromadné dopravy /+vstup konkurence do jejího provozování, tak aby v Praze bylo několik provozovatelů/ s možným extrémem hromadné dopravy zdarma. K tomu budování záchytných parkovišť a parkovacích domů jak na okraji Prahy tak i dle možností na různých místech uvnitř města. Pokusit se přesunout v maximální míře přepravu osob v rámci města na MHD, tak aby zůstalo místo na silnicích a parkovištích pro ty, kteří přesunují výrobky nebo se přesunují s nářadím, místo pro individuální dopravu, která ve všech případech není řešitelná mhd a v taky pro ty, kteří si luxus osobní přepravy odpustit nechtějí. Pro ty přijít s překážkami v jejím používání /což je třeba to zavádění zón, nebo pruhy pro mhd/. Pokud se jen rozšíří silnice a postaví parkoviště a parkovací domy, bude to řešení jen na omezenou dobu, než stoupající životní úroveň s sebou přinese mezi stávajícími obyvateli nové uživatele osobní dopravy a než se postaví další byty, kanceláře a tím zákonitě stoupne počet uživatelů infrastruktury.
V rámci omezené role státu, by tento problém stát nijak neřešil. Silnice by vlastnily a provozovaly soukromé subjekty, stejně jako parkoviště, vybíralo se mýto a parkovné, nic by nebylo "zadarmo" /neplatil by stát/. V okamžiku, kdy by Praha narazila na limity v rámci svého rozvoje, rozvíjela by se pouze v rámci technologických a sociálních změn. Nic neroste do nebe a budoucnost lidstva není v supervelkoměstech, ale ve snižování populace na únosnou mez, která je dnes /si myslím/ překročena.

(reakce na) parkovací zóny v praze

14.3.2016 v 10:07 | Nahoru | #3

TomElefant750 píše: No jsem sice velkej nepřítel všech dotací včetně evropskejch, ale jeden z mála případů kde my to trochu smysl dává je dopravní infrastuktura - takže postavit z toho parkovací domy pro celodenní stání někde na metru u výpadovek (třeba zrovna ten Čerňák) a nechat cenu parkování řekněme na úrovni lístku na metro(nebo za pětikilo měsíčně) by asi pomohlo výrazně víc než dotace na cyklostezky, golfový hřiště a Babišový Čapí hnízda
Čau, Tom



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist