Jaký používáte vzduchový filtr do VNka? Nikde jsem moc na netu nenašel klasické filtry, pouze od KN.
Zajímalo by mne jaký je lepší, zda dát origo nebo třeba právě KN. Předem díky!
1 reakcí na tento příspěvek vzduchový filtr
Naposledy editováno 01.03.2016 14:32:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr
ja1 píše: origo ..kn propouští nečistoty a ničí motor
jasne a v americe mlatej cernochy ...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr
Naposledy editováno 01.03.2016 14:36:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr
ja1 píše: Medved> já nevím k čemu je průhlednej filtr...snad aby zachytil kamení počti si pár témat a recenzí na K+N
a je to tady zase ... na rozdil od drtive vetsiny tech "recenzentu" a diskutujicich jelit tveho typu, ja K&N (a Green a DNA a jine a jine znacky pratelnych filtru) pouzivam 20 let v autech i motorkach. Zatim si zadny motor nestezoval.stačilo napsat jezdím na k+n filtr a dobrý.. nemusíš pak tady nadávat že jsou všichni jelita ..není na to nikdo zvědavej ještě ti rupne cévka a budeš za sebou tahat nohu
Naposledy editováno 01.03.2016 15:25:31
1 reakcí na tento příspěvek vzduchový filtr
Ano směs ochudí, ale to je logický, dáš víc vzduchu (kvůli tomu se propustňák dává ne?), musíš dát víc benzínu. Pořád čekám na někoho, kdo ukáže, jak mu správně udržovanej propustňák prokazatelně zničil motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr
Naposledy editováno 02.03.2016 14:25:25
Paradoxně i zanesenější propustňák filtruje líp, ale to každej typ filtru...
Vyhodil jsem z Horneta BMC a dal papír od Hiflo, bylo dost poznat, že motor přestal reagovat na plyn, vrnělo to jak vysavač a neochotně se to sbíralo z nízkých otáček.. Teď je tam nový K&N a motka zase ožila, reakce na plyn jako předtím a hezky chraptí, nestřílí.
Takže na silnici za mě tyhle filtry OK, když se naladí směs na ně.
No a filtry u starých Jaw... Dvoutakt vzduch, ježdění na 4T oleje tehdy... To nebylo jen kvůli tomu filtru, ikdyž filtr na karbu, žádný airbox, ten žral prach přímo od kol...
Přes zimu jsem tam dal nový K&N. Rozhodně je to filtr, který VNku sluší, jen pozor na opětovné použití -čištění!
Žádné úpravy a ladění nebylo třeba. Jestli je vyšší výkon, nepoznám (teda pocitově možná, ), jednalo by se setejně jen o nepatrné navýšení. Co je ale skutečnost, zmizely mi občasné výstřely do výfuku. A spotřeba? To se uvidí, ale normálně ji mám 4,5l (a to většinou jedeme ve dvou), takže taky asi nebude nižší.
Tolik poznatky po prvních stovkách km.
Naposledy editováno 02.04.2016 17:03:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic | rosak72 | 25 | 15.10.2023 v 11:36 Piwell |
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic | Maro900 | 9 | 10.6.2023 v 09:45 Maro900 |
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic | riderr3 | 18 | 28.5.2023 v 17:09 kratkej01 |
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic | Sumečekk | 8 | 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk |
Jsem přes 1000 km od domova a probl... [1, 2] Kawasaki VN 900 Classic | Dexxteer | 59 | 22.5.2023 v 23:17 Sumečekk |