bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vzduchový filtr
1.3.2016 v 14:19
Ahoj,
Jaký používáte vzduchový filtr do VNka? Nikde jsem moc na netu nenašel klasické filtry, pouze od KN.
Zajímalo by mne jaký je lepší, zda dát origo nebo třeba právě KN. Předem díky!

1 reakcí na tento příspěvek vzduchový filtr

1.3.2016 v 14:23 | Nahoru | #1
origo ..kn propouští nečistoty a ničí motor parts depot za 892 kč

Naposledy editováno 01.03.2016 14:32:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr

1.3.2016 v 14:30 | Nahoru | #2

ja1 píše: origo ..kn propouští nečistoty a ničí motor

jasne a v americe mlatej cernochy ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr

1.3.2016 v 14:34 | Nahoru | #3
Medved> já nevím k čemu je průhlednej filtr...snad aby zachytil kamení počti si pár témat a recenzí na K+N

Naposledy editováno 01.03.2016 14:36:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr

1.3.2016 v 14:43 | Nahoru | #4

ja1 píše: Medved> já nevím k čemu je průhlednej filtr...snad aby zachytil kamení počti si pár témat a recenzí na K+N

a je to tady zase ... na rozdil od drtive vetsiny tech "recenzentu" a diskutujicich jelit tveho typu, ja K&N (a Green a DNA a jine a jine znacky pratelnych filtru) pouzivam 20 let v autech i motorkach. Zatim si zadny motor nestezoval.

(reakce na) vzduchový filtr

1.3.2016 v 14:59 | Nahoru | #5
Medved> rozdíl máš i v ceně..proč kupovat dražší kn + lepidlo na prach-když si můžu koupit obyčejný levný papírák origo.. ani kn není nesmrtelný a těsnění okolo vložky vydrží stejně jezdit ti to bude i bez filtru...otázka za kolik a jak dlouho.

stačilo napsat jezdím na k+n filtr a dobrý.. nemusíš pak tady nadávat že jsou všichni jelita ..není na to nikdo zvědavej ještě ti rupne cévka a budeš za sebou tahat nohu

Naposledy editováno 01.03.2016 15:25:31

vzduchový filtr

1.3.2016 v 17:53 | Nahoru | #6
Po tom co jsem se díval na klapky po sezoně tam už nic jiného než origo nedam

vzduchový filtr

1.3.2016 v 21:21 | Nahoru | #7
ještě takový detail ke K+N ..filtr nemá správný odpor ,pujde tam víc vzduchu a ochudí ti směs. jestli chceš aby motorka střílela do výfuku nebo si chceš hrát s bohatostí směsi a ladit to už je na tobě

1 reakcí na tento příspěvek vzduchový filtr

2.3.2016 v 13:34 | Nahoru | #8
Ach jo, od čeho má asi K&N ten olej (nezasychající) na sobě? Na silnici bych se ho vůbec nebál.
Ano směs ochudí, ale to je logický, dáš víc vzduchu (kvůli tomu se propustňák dává ne?), musíš dát víc benzínu. Pořád čekám na někoho, kdo ukáže, jak mu správně udržovanej propustňák prokazatelně zničil motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr

2.3.2016 v 14:20 | Nahoru | #9
ElFidel> nemusíš chodit daleko..jawa mněla na karbci v minulosti drátěné sítko a výbrus se dělal často.. pak vývojem přešli na papíráky..a nemyslím že výroba byla levnější ale nikomu to nenutím to lepidlo je dobrá věc na molitanový filtr kde ty pory nejsou tak veliký,ale díry v k+n filtru to nezmenší

Naposledy editováno 02.03.2016 14:25:25

(reakce na) vzduchový filtr

3.3.2016 v 11:41 | Nahoru | #10
ja1> Však v K&N vzali technologii z dob před papírákama a trochu ji upravili, o tom žádná.
Paradoxně i zanesenější propustňák filtruje líp, ale to každej typ filtru...
Vyhodil jsem z Horneta BMC a dal papír od Hiflo, bylo dost poznat, že motor přestal reagovat na plyn, vrnělo to jak vysavač a neochotně se to sbíralo z nízkých otáček.. Teď je tam nový K&N a motka zase ožila, reakce na plyn jako předtím a hezky chraptí, nestřílí.
Takže na silnici za mě tyhle filtry OK, když se naladí směs na ně.

No a filtry u starých Jaw... Dvoutakt vzduch, ježdění na 4T oleje tehdy... To nebylo jen kvůli tomu filtru, ikdyž filtr na karbu, žádný airbox, ten žral prach přímo od kol...

vzduchový filtr

3.3.2016 v 15:34 | Nahoru | #11
KN filtry se dávaj i na Dakar, před to se cpou drátěnky, ale takové podmínky tu na silnicích nemáme. Pokud by bylo více vzduchu o více než 10%, tak se musí upravit poměr vzduchu a benzínu, Kn má asi 4-8%, podle toho jesli byl praný, je to naopak, 2x praný KN funguje lépe než nový, za ředpokladu , že mu dáte ten správný postřik, na mé motce funguje už skoro 25 tis. a po namontování jsem sice nepoznal, že by se zdvihhl výkon, ale začalo to "žrát" asi o 0,7 litru méně. Kupujte ale jen origo KN olej, jak na praní, tak na postřik, vyplatí se to a na netu jsou občas dobré nabídky. Ahoj Aleš

vzduchový filtr

2.4.2016 v 17:03 | Nahoru | #12
Jen v rychlosti:
Přes zimu jsem tam dal nový K&N. Rozhodně je to filtr, který VNku sluší, jen pozor na opětovné použití -čištění!
Žádné úpravy a ladění nebylo třeba. Jestli je vyšší výkon, nepoznám (teda pocitově možná, ), jednalo by se setejně jen o nepatrné navýšení. Co je ale skutečnost, zmizely mi občasné výstřely do výfuku. A spotřeba? To se uvidí, ale normálně ji mám 4,5l (a to většinou jedeme ve dvou), takže taky asi nebude nižší.
Tolik poznatky po prvních stovkách km.

Naposledy editováno 02.04.2016 17:03:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic rosak72 25 15.10.2023 v 11:36 Piwell
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic Maro900 9 10.6.2023 v 09:45 Maro900
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic riderr3 18 28.5.2023 v 17:09 kratkej01
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 8 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk
Jsem přes 1000 km od domova a probl... [1, 2] Kawasaki VN 900 Classic Dexxteer 59 22.5.2023 v 23:17 Sumečekk


TOPlist