Téma: EU - ano, nebo ne?
 
24.2.2016 v 15:08
Na odlehčení trochu politiky

Na seznamu píšou, že hrozí odchod jiných států z EU, pokud v červnu odejdou Britové. Totéž by prý mohlo nastat u nás.

23.6. 2016 - Velká Británie se rozhodla. Její voliči mají názor, že bez Unie u nich bude líp.

Jak by jste v případným českým referendu hlasovali vy?

Naposledy editováno 24.06.2016 08:28:05

Blokovaní uživatelé: kerut, eMnatřetí
Anketa: Měla by Česká republika zůstat v EU?
ANO
29%
92
NE
71%
225

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?

4.1.2020 v 17:42 | Nahoru | #1
assassin>
Neuvedu své nápady, nejsem ekonom. Říkám jen svůj názor. Já bych zase až tak moc nic neměnil, ono to ani nejde. Aby každá oblast, kraj, město, atd.... měla svůj vlastní zdroj "obživy", muselo by se vše vrátit do doby snad před 200 lety - každej měl svoje políčko, živnost a teprve ten zbytek pracoval za mzdu. To dnes nejde aplikovat, žije a pracuje se úplně jinak.
Pokud bude na auta odbyt, proč je nevyrábět. A ten odbyt byl, jen se rozhodlo, že se tomuto odvětví půjde tvrdě po krku z jakéhosi samozvaného zeleného náboženství. Podle mě, když se bude používat přijatelná cenová politika, aby nový auta auta byly dostupný většině lidí, může to takto fungovat roky. A klidně i s přísnými emisními normami. A elektromobilitu vyrábět současně, a když bude o ní zájem, klidně i většinově.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EU - ano, nebo ne?

4.1.2020 v 18:00 | Nahoru | #2

Yura píše: assassin>
Neuvedu své nápady, nejsem ekonom. Říkám jen svůj názor. Já bych zase až tak moc nic neměnil, ono to ani nejde. Aby každá oblast, kraj, město, atd.... měla svůj vlastní zdroj "obživy", muselo by se vše vrátit do doby snad před 200 lety - každej měl svoje políčko, živnost a teprve ten zbytek pracoval za mzdu. To dnes nejde aplikovat, žije a pracuje se úplně jinak.
Pokud bude na auta odbyt, proč je nevyrábět. A ten odbyt byl, jen se rozhodlo, že se tomuto odvětví půjde tvrdě po krku z jakéhosi samozvaného zeleného náboženství. Podle mě, když se bude používat přijatelná cenová politika, aby nový auta auta byly dostupný většině lidí, může to takto fungovat roky. A klidně i s přísnými emisními normami. A elektromobilitu vyrábět současně, a když bude o ní zájem, klidně i většinově.



Ten odbyt byl? Automobilovej průmysl je na pokraji krize - v nemecku uz to jede na plny pecky, velky konstrukční kanceláře jedou ve ztrátách milionu Eur a propouští tisíce lidi...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist