globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vädnúce brzdy na okruhu
23.2.2016 v 22:11
Na Slovakiaringu som v poslednej dobe začal jazdiť okolo 2:26-28 a odvtedy začali moje problémy s brzdami. Pomerne pravidelne mi začína na cieľovke (260km/hod) vybrovať predok a prestáva to brzdiť, čo ma dosť rozhadzuje a párkrát som skončil v šotoline, niekedy to viem ešte zaklopiť. Tak sa mi do toho začali všetci montovať, preto som dal repas prednej brzdy, repas prednej vidly a nič. Potom som to dal pozrieť importérovi a ten tiež nič zásadné nenašiel - vravel, že sú zasraté brzdové valčeky ale boli po 2-týždňovom repase!
Mám RSV4 2013 s Brembo M430 monoblock, pancierovkami, radial, origo kotúče, doštičky SBS 841HS sinter - akurát zabehnuté. Nechcem tam dať keramiku, lebo chodím na okruh po vlastnej osi a z dôvodu bezpečnosti ma od toho vystríhajú. Myslíte, že je to jednoducho limit cestných bŕzd a budem sa musieť vzdať cesty a prejsť na keramiku alebo by v tom mohol byť iný problém.
Zatiaľ som len zúfalý ale živý!

1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 16:55 | Nahoru | #1
Píšu to naposled pokud se Ti blbě točí kolo a máš tam ložiska tak prostě visí pístek(nechce se buzík vrátit,protože tam je nějakej BORDEL) To,že Ti nějaká píča udělala "repas" brzd(jak píšeš výměna brzdovky )neznamená,že Ti ty pístky někdo vyndal,perfektně vyčistil,profouk brzdič jestli tam není bordel apod. To samý si myslím o tom blbovy,co Ti povolil lanko brzdy .Prostě tam máš téměř tuty bordel,kterej tam nalítal z destiček,který se nejspíš nemaj rády s Tvejma kotoučema a možná už je zkurvily,ale příčina mi příjde(podle dedukcí) jasná. Máš zasraný pístky a smůlu na dementní mechaniky+teď už možná kotouče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 17:51 | Nahoru | #2
Jasek> Tolik práce a přitom taková blbost Tak brzdiče sú už tip top, presne ako píšeš. No a ja sa to naučím rozoberať, čistiť a skladať asi po každom okruhovom jazdení. Ešte musí chalan skontrolovať tie kotúče. A idem dať nové doštičky od SBS ale už nie HS Sinter, ktoré tu má väčšina nekeramických paličov ale po diskusii s dovozcom dám HS Racing Sinter ako pokusný králik (Used to be our Top racing pad for Supersport & Superbike back in the late 90´s, now it is rated as the ultimative and affordable TrackDay pad for your road & track bike.)

rogyze> A to ešte nevieš, že mi tu jedna blondýnka z Východu dáva 4 sec. na 600ke, pričom začala jazdiť okruhy pred dvoma rokmi kvôli frajerovi. No nezabil by si sa

---------------------------------------------------------
Ako 41 ročný som si ako kupoval prvú motorku. Som mal vedieť, že okruhové jazdenie je zábavka len pre automechanikov To som si mohol kúpiť aj lacnú jazdenku, keď sa mám v tom stále vŕtať. Do riti aj s "Ready to Race"!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec
Spotřeba paliva Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... michal_fir 12 12.3.2018 v 11:53 Gahan37


TOPlist