Mám RSV4 2013 s Brembo M430 monoblock, pancierovkami, radial, origo kotúče, doštičky SBS 841HS sinter - akurát zabehnuté. Nechcem tam dať keramiku, lebo chodím na okruh po vlastnej osi a z dôvodu bezpečnosti ma od toho vystríhajú. Myslíte, že je to jednoducho limit cestných bŕzd a budem sa musieť vzdať cesty a prejsť na keramiku alebo by v tom mohol byť iný problém.
Zatiaľ som len zúfalý ale živý!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
seikos píše: nebo moc utažené nýty. Kotouč neplave a když jede rychle tu rovinku, kotouče rozžhaví destičky natolik, že změkne kapalina.
Pro rancig use by měly doslova rachrat:
Tipuju, že takovéto OEM kotouče tam asi nemá...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
Chuďas899 píše: BlackSabbath> Já osobně jsem to na sériové motorce ještě nikde neviděl.... V případě Bremba tohle umí asi jen ty jejich HP rotory ne? Nebo mi chcete říct, že si ty nýty někdo "povoluje" to snad ani nejde ne?? PS: Jsem inkoust jo, takže proto se ptám tak blbě :D
Také jsem to sériově ještě neviděl. HP plovoucí jsou, ale ne teda tolik. Takovej cirkus to nedělá...
Naposledy editováno 24.02.2016 15:08:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
sejrac píše: Padlo tady toho spousta... má ta motorka ABS?
ABS to má a ja si ho dávam na stupeň 1, pričom 3 je maximum. Bojím sa to vypnúť úplne, lebo som stále ešte na okruhu nováčik a nechcem pri nejakej panike zablokovať koleso. Ale ešte nikde som nepočul, že ABS na okruhu odpáli brzdy, či?
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
rogyze> A to ešte nevieš, že mi tu jedna blondýnka z Východu dáva 4 sec. na 600ke, pričom začala jazdiť okruhy pred dvoma rokmi kvôli frajerovi. No nezabil by si sa
---------------------------------------------------------
Ako 41 ročný som si ako kupoval prvú motorku. Som mal vedieť, že okruhové jazdenie je zábavka len pre automechanikov To som si mohol kúpiť aj lacnú jazdenku, keď sa mám v tom stále vŕtať. Do riti aj s "Ready to Race"!
Chuďas899 píše: BlackSabbath> Já osobně jsem to na sériové motorce ještě nikde neviděl.... V případě Bremba tohle umí asi jen ty jejich HP rotory ne? Nebo mi chcete říct, že si ty nýty někdo "povoluje" to snad ani nejde ne?? PS: Jsem inkoust jo, takže proto se ptám tak blbě :D
tyhle jsem si pořídil nedávnoNaposledy editováno 24.02.2016 21:49:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
gorkin píše: řek bych že máš desky se směsi ktera kotoučům moc nechutná
Jak píše SEIKOS mrskni tam bremba....a bude po problémech
souhlasím s Gorkinem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
Teď mám zase obyč šroubovaný třmeny a brzdí se mi s nima líp, než s M4.32. Nemám s nima dobrou zkušenost..
Petta píše: Tak M4.32 nejsou zrovna okruhový třmeny a zvlášť s ABS. Měl jsem stejnou kombinaci a málem jsem si rozbil hubu při zapnutym ABS. Brzdná dráha se o dost prodlužuje. Neměj strach a vypni to ABS. A pokud chceš na okruh častěji, kup jiný třmeny. M4, M50 budou mnohem vhodnější..
Teď mám zase obyč šroubovaný třmeny a brzdí se mi s nima líp, než s M4.32. Nemám s nima dobrou zkušenost..
Ako píšem, mám M430, čo je len iný názov pre tebou odporúčané M50!!! (Ducati and Brembo call them M50, Aprilia call them M430, but it is same caliper.). M4 majú len väčší priemer piestikov a nie je to vraj až taká radikálna zmena.
Ale odkedy som spustil tému, začal som sa po vašich radách o to viac zaujímať (prvýkrát som čítal o full-floatingu) a možno príde čas aj na upgrade, lebo s RSV4 jazdím iba na okruh 30km, na okruhu 300 km a z okruhu 30km.
Naposledy editováno 25.02.2016 10:30:26
1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
Stará RSV4 měla tyhle brzdy.... nová od modelového roku 2016 má ty M430 což je jinej název pro M50.
Naposledy editováno 25.02.2016 13:42:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
Chuďas899 píše: Petta> Souhlas šéfe, měl jsi na mysli ty třmeny(M4.32) co jsou např. na malé Panigale 899 či zbytku Monster řady (krom 1200S a R) apod..... To jsou na okruh opravdu NAP**U třmeny.... měl jsem s tím docela peklo, navíc mám krátký prsty, takže tu páku už jsem dál dávat už ani nemohl.
Stará RSV4 měla tyhle brzdy.... nová od modelového roku 2016 má ty M430 což je jinej název pro M50.
M430 minimálne od mojej 2013
Chuďas899 píše: Petta> Souhlas šéfe, měl jsi na mysli ty třmeny(M4.32) co jsou např. na malé Panigale 899 či zbytku Monster řady (krom 1200S a R) apod..... To jsou na okruh opravdu NAP**U třmeny.... měl jsem s tím docela peklo, navíc mám krátký prsty, takže tu páku už jsem dál dávat už ani nemohl.
Stará RSV4 měla tyhle brzdy.... nová od modelového roku 2016 má ty M430 což je jinej název pro M50.
M50 jsou tam už od faceliftu 2013, myslím. Ty M4.32 jsou sice monobloky, ale je to větší šunt, než obyč šroubovaný, co má třeba Monster 1100, 796 atd.
Teď mám tyhle obyč a v porovnání s HM SP brzděj fakt líp..
Zrovna řeším nákup třmenů a uvidím, co nahodím. Tiše ti závidím tu Panigale. Kdybych věděl, že trefím dobrej kus, tak bych hodně uvažoval místo Brutale..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
Chuďas899 píše: sasos69> Panigale je od 2012 a exklusivní smlouva s Brembo bylo, že M50 jsou zapovězeny na 2 roky..... Takže MY2014 je první co to může mít... to nevylučuje, že nemohla být vyrobená ale 2013....ale zdá se mi to nepravděpodobné.
No nechcem sa hádať ale doteraz som bol v tom, že mám na mojej RSV4 R MY2013 monobloky Brembo M430. Tak som si doteraz aj objednával doštičky. Škoda, že to neviem nájsť. Mám len podporné stránky, ktoré to nejako spomínajú v tom duchu:
www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp
www.motorcycle.com/manufacturer/aprilia/2013-aprilia-rsv4-r-aprc-abs-and-rsv4-factory-aprc-abs-review-91519.html
rideapart.com/articles/2013-aprilia-rsv4-r-gets-abs-too
Naposledy editováno 25.02.2016 17:09:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
Jasek píše: sasos69> Proč myslíš,že tomu říkaj M430 když je to M50 prej exkluzivita na 2roky
Někde jsem to kdysi četl o té exkluzivitě, ale jestli to byla pravda, to nevím...Každopádně to taky vidím na M50. Dříve dávali všude M4, teď M50...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
Takže než budeš házet smajlíky že je to volovina, tak si to nejdříve zjisti jo :D
Takže oprava za mě.... BRZDIČ je vyvinut spolu s Ducati v roce 2011 a první motorka co tyto brzdiče dostala po uplynutí 2 let je ANO RSV4 MY 2013.
Poslední věc spíš taková volovina.... to, že máš desky shodné podle čísla automaticky neznamená, že máš ty brzdiče..... prostže desky do M50 jsou stejný jako do "starejch" 1098,1198 apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R | Takheshi_Haka | 3 | 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90 |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MotoBuldocek | 3 | 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek |
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... | MirecekRSV | 3509 | 20.5.2018 v 15:48 hudec |
Spotřeba paliva Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... | michal_fir | 12 | 12.3.2018 v 11:53 Gahan37 |