globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ahoj , pomuže my někdo ze zapalováním na MZ 150 ETZ ?
21.2.2016 v 21:46
















Ahoj , potřeboval bych pomoct. Co mám všechno sehnat pro to abych nastartoval (aby házela jiskru) .
potřebuji nejednoduší schéma nebo kdo je z prahy nebo okolí aby my pomohl samozřejmě zaplatím !!
je to MZ 150 ETZ .

1 reakcí na tento příspěvek ahoj , pomuže my někdo ze zapalováním na MZ 150 ETZ ?

30.5.2016 v 14:23 | Nahoru | #1
Já mám opačný problém. Chtěl bych bezkontaktní zapalování předělat na kladívkové, tak bych chtěl vědět, co z toho původního zapalování může zůstat. Na mašině normálně jezdím, ale oproti fichtlu mi chybí to věčný šťourání se v tom. Pak mi přibržduje kotouč i přes to, že je brzda zrepasovaná. Chci se zeptat jak velký legislativní problém je, dát tam buben, když ho Etz normálně měly. Myslím, že by mi to mohlo snížit spotřebu, protože za 6.5l, i když jezdím kolem 4tis. otáček a moc to nehoním, fakt jezdit nebudu. Se spotřebou si fakt nevím rady, motor se mi nechce generálkovat, má najeto jen 28800 km a tahá docela dobře. Možná za to můžou vytahaný řetězy nebo já nevím, ale ten kotouč se mi zdá nejpravděpodobnější. Karbec je nastavenej podle příručky.

(reakce na) ahoj , pomuže my někdo ze zapalováním na MZ 150 ETZ ?

30.5.2016 v 19:12 | Nahoru | #2
Koprkam> S kladívkovým zapalováním zkušenosti nemám, ale sehnal bych to, co je vidět na obrázku: vačka, plsť na olej, kondenzátor, kladívko a spolu s indukčkou a dobíjením by to mělo makat.
Kotouč přibrzďuje proto, že je křivý. To mám taky - odhadem cca 0,2 mm. Nemám hodinky na změření. Taky jsem spáchal repas a nic. Kolo se otočilo 1,5 krát a stálo. Při nandávání pojistné pružiny - křížová - mi tato praskla. Abych ji objednal a dal čtyřnásokek ceny za poštovný - tak to ani náhodou. vyhodil jsem čepy. Díry pro čepy jsem provrtal 5-tkou vrtákem a přední ještě 6-tkou. Do zadních děr jsem vyřízl M6 závit prvním a druhým závitníkem. Přišrouboval jsem třmen na vidlici, nasunul destičky, našrouboval imbusy M6 x 60 a nasadil kryt destiček. Ještě jsem u destiček pilníkem lehce líznul opěrné hrany - tím jsou malinko užší a v třmenu hrkají.
Zmáčknu brzdu a zatočím kolem a to se točí a točí a točí...
Destičky sice na křivým kotouči dělají trochu kravál, ale to se dá přežít. Kotoučovky bych se nezbavoval.
Spotřeba 6,5 litru je dost. Já jezdím za 4,5 - 5 litrů v kopcovitým terénu a neslevím jí ani náhodou. Vážím s áncámblem přes 100 kg. 150dina se na 3000 probouzí, na 4000 začíná jet a jede dle kvaltu do 6500 až 7000 otáček. Zkus ji trochu osolit.
S karburátorem se můžeš, ale nemusíš inspirovat na Youtube pod mým nickem. Mám na tomhle nastavení najeto asi 1500 km.
Vážně tam chceš dát kladívko?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 32 5.5.2024 v 22:22 Zdenalbenal
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist