1 reakcí na tento příspěvek ahoj , pomuže my někdo ze zapalováním na MZ 150 ETZ ?
1 reakcí na tento příspěvek ahoj , pomuže my někdo ze zapalováním na MZ 150 ETZ ?
Prerábam MZ 150 na CROSS (žiadné svetlá blinkre NIČ) Bude mi toto zapojenie stačiť aby motorka fungovala ?
Bude to dobíjať baterku ?
Ďakujem :)
Musí tam být minimálně regulátor do něj přijdou zapojit svorky od alternátoru U, V, W,
MZ jsem nikdy neměl, tak ti víc neporadím, ale co píšu tak je pravda
Z usměrňovače jsou tři vývody. Jeden na kostru (D-), jeden na baterii (D+), jeden na regulátor (61+, tři válcové diody na vrchu usměrňovače). Ani mechanický, ani elektronický regulátor nepracuje se střídavým proudem, střídavý proud z altíku je potřeba nejprve usměrnit...
Regulátor snímá napětí z pomocných diod usměrňovače a dle toho budí alternátor - zvyšuje či snižuje napětí v rotoru altíku.
1 reakcí na tento příspěvek ahoj , pomuže my někdo ze zapalováním na MZ 150 ETZ ?
Kotouč přibrzďuje proto, že je křivý. To mám taky - odhadem cca 0,2 mm. Nemám hodinky na změření. Taky jsem spáchal repas a nic. Kolo se otočilo 1,5 krát a stálo. Při nandávání pojistné pružiny - křížová - mi tato praskla. Abych ji objednal a dal čtyřnásokek ceny za poštovný - tak to ani náhodou. vyhodil jsem čepy. Díry pro čepy jsem provrtal 5-tkou vrtákem a přední ještě 6-tkou. Do zadních děr jsem vyřízl M6 závit prvním a druhým závitníkem. Přišrouboval jsem třmen na vidlici, nasunul destičky, našrouboval imbusy M6 x 60 a nasadil kryt destiček. Ještě jsem u destiček pilníkem lehce líznul opěrné hrany - tím jsou malinko užší a v třmenu hrkají.
Zmáčknu brzdu a zatočím kolem a to se točí a točí a točí...
Destičky sice na křivým kotouči dělají trochu kravál, ale to se dá přežít. Kotoučovky bych se nezbavoval.
Spotřeba 6,5 litru je dost. Já jezdím za 4,5 - 5 litrů v kopcovitým terénu a neslevím jí ani náhodou. Vážím s áncámblem přes 100 kg. 150dina se na 3000 probouzí, na 4000 začíná jet a jede dle kvaltu do 6500 až 7000 otáček. Zkus ji trochu osolit.
S karburátorem se můžeš, ale nemusíš inspirovat na Youtube pod mým nickem. Mám na tomhle nastavení najeto asi 1500 km.
Vážně tam chceš dát kladívko?
Pokud přejdeš na buben, tak zkus zkrátit brzdové obložení na úběžné čelisti, pokud bys měl dojem, že to nechce moc brzdit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mz 150 nedobíjí MZ ETZ 150, MZ ETS 150 | simon123 | 7 | 16.9.2024 v 21:44 laďa-prášil |
Enduro pneu na mz etz 150 pomoc s v... MZ ETZ 150 | DejvSimal | 1 | 2.8.2024 v 13:27 Krautkopf |
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |