globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpětné otveření výkonu
 
18.2.2016 v 11:04
Ahoj v 18 jsem kupoval V-Stroma 650 s papírovými 25 kW (jinak otevřená). V jednadvaceti jsem si rozšířil řidičák a teď přemýšlím že nechám papírově motorku otevřít. Četl jsem tu že se to dělá přes ofiko servisy a jelikož jsem z Pardubic, tak jsem psal na Motocentrum HK... "Dobrý den, mám motorku Suzuku DL-650 V-Strom, kterou jsem kupoval v 18 s tím že má v TP 25 kW. Následně jsem si v 21 letech rozšířil řidičák a chtěl bych se zeptat zda je možné motorku papírově otevřít zpět na 49 kW. Tento výkon má motorka teď a já se bojím, aby v případě nehody nenastal nějaký problém. Případně by mě zajímala cena.
Děkuji předem za odpověď." Jejich odpověď:
"Dobrý den,
na základě Vaší poptávky Vám zasílám informace ohledně vrácení původního výkonu do TP. Je zapotřebí objednat originální řídící jednotku, která stojí kolem 20.000,-Kč a poté je možné teprve zapsat výkon do TP. " což samozřejmě nikdy nedám.. Je nějaká cesta.. Prosím o radu.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

22.2.2016 v 16:20 | Nahoru | #61

JimmyFL píše: S pojistovnou je spis blby ze ani tak nemusi dokazovat ze vykon souvisi s nehodou, ale pokud zjisti ze moto neodpovida TP, proste zpetne "zrusi" povinné protoze moto neodpovida smlouve (za vetsi vykon by byla logicky i vetsi pojistka).

Emailem a po telefonu nic nevyresis, musis obchodit par dealeru/servisu a poptat se, popripade po znamych a znamych-znamych. Ono to urcite "nejak" pujde, jen o tom nesmi byt nikde ofiko zprava (email a tak). A na "administrativni" otevreni neni potreba zadny papir co prijde s novou jednotkou, staci potvrzeni od dealera/servisu (alespon u kawasaki). S tim pak zajdes na urad a dal to znas.

Osobne bych ji prodal (jasne, milujes ji, ale tady je co resit). Za otevrenou s 25kw v TP se zaprasi a ty budes mit spoutu penez na novou. Bude s tim urcite min starosti nez shanet nekoho kdo ti to udela.

A osobne te naprosto chapu. Mit bordel v papirech je v pohode dokud se nic nestane. Pak je to z toho vetsinou vic nez pruser.



pořádně si to po sobě přečti ty dušíne

Naposledy editováno 22.02.2016 16:29:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

22.2.2016 v 17:04 | Nahoru | #62
ZombiRider> ?

Jestli ti jde o to s pojistovnou, tak se staci zajit zeptat jakehokoliv likvidatora jak by se to resilo. Moto neopovida vykonu ve smlouve a uz vubec ne v TP? Plnit se nebude a hotovo, ty se muzes jit klouzat.

A pokud o potvrzeni o otevreni/uzavreni, tak to mam z vlastni zkusenosti ;)

Naposledy editováno 22.02.2016 17:13:15

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

22.2.2016 v 17:18 | Nahoru | #63
JimmyFL>jen že dušínský radíš ať to prodá a má průser třeba potom ten co na už vúbec nemá papíry příjde ti to normální

E: takých odborníků je tu víc a majitel jakbysmet bez řidičáku mu na tom jezdit nevadilo, ale když ho má, tak je najednou nějak moudrej , tak už mi nedalo tento paradox nezmínit, ale proti gustu

Naposledy editováno 22.02.2016 17:27:54

1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu

22.2.2016 v 17:27 | Nahoru | #64
Jasny, neni to nejlepsi reseni. A asi ani spravny reseni. Ale je jednoznacne nejjednodussi (pokud nebudeme brat v potaz ze mu to motosoukup zlegalizuje)

Zaklad je aby kupujici vedel co kupuje a aby to bylo cerne na bilem v kupni smlouve. A tohle presne tohle jsem napsal napoprve.

Naposledy editováno 22.02.2016 17:31:45

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

22.2.2016 v 17:43 | Nahoru | #65
JimmyFL> A to jako pojišťovna bude dávat na expertizu?................................ stejně to je nakonec mnoho povyku pro nic.


Naposledy editováno 22.02.2016 17:50:49

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

22.2.2016 v 20:44 | Nahoru | #66

JimmyFL píše: ZombiRider> ?

Jestli ti jde o to s pojistovnou, tak se staci zajit zeptat jakehokoliv likvidatora jak by se to resilo. Moto neopovida vykonu ve smlouve a uz vubec ne v TP? Plnit se nebude a hotovo, ty se muzes jit klouzat.

A pokud o potvrzeni o otevreni/uzavreni, tak to mam z vlastni zkusenosti ;)



Ptát se likvidátora, jestli ti pojišťovna musí vracet peníze . To už můžeš rovnou jít půjčit náhodnému kolemjdoucímu peníze a pak se ho zeptat, jestli ti je musí vracet .

1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu

22.2.2016 v 20:46 | Nahoru | #67
Pridej tam 2-3 mrtve a budes se divit kolik je toho pojistovna schopna pokud ji jde o par (desitky) milionu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

22.2.2016 v 21:10 | Nahoru | #68

JimmyFL píše: Pridej tam 2-3 mrtve a budes se divit kolik je toho pojistovna schopna pokud ji jde o par (desitky) milionu.



S motorkou 2-3 mrtvé? To možná, pokud si koupíš tu nacistickou s kulometem, jinak ti moc šancí nedávám, ale je fajn, že nejsi žádný troškař a míříš vysoko .

1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu

23.2.2016 v 11:55 | Nahoru | #69
S tím moralizováním, že jsem to měl doteď a nevadilo mi to, je to pravda. Jenomže doteď jsem na tom jezdil víceméně jen do školy 15 km. Teďka už jsem v práci a vydělaný peníze bych rád utratil za zážitky na motorce. Chtěl bych se podívat do Alp a podobně. Proto teď řeším, aby byla motorka po technické i legislativní stránce naprosto v pořádku a mohl jsem si užívat jízdy, aniž bych musel mít strach, kdyby náhodou něco. To, že to prodám za víc je sice dobré, ale nic to neřeší na mém problému, když jsem s motorkou naprosto spokojený a nemám jinak důvod ji prodávat (problém s otevřením za 20 tisíc by problém byl). Díky za všechny Vaše názory. Doufám, že si mávnem až se třeba potkáme

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

23.2.2016 v 16:52 | Nahoru | #70

Mr.Dreamer píše: S motorkou 2-3 mrtvé? To možná, pokud si koupíš tu nacistickou s kulometem, jinak ti moc šancí nedávám, ale je fajn, že nejsi žádný troškař a míříš vysoko .


Ty plus spolujezdec jsou už dva a ten třetí byl v sajdce


Naposledy editováno 23.02.2016 16:55:07

1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu

23.2.2016 v 20:36 | Nahoru | #71
Možná už trochu od tématu - malý Strom se vyráběl i originálně škrcený z fabriky - má jinou řídící jednotku a vyražen jiný typ motoru - P510. Pro odškrcení na plný výkon stačí u řídící jednotky vycvaknout jeden káblík... nevím jestli by zpětně Suzuki zapsala plný výkon s tímto typem motoru.

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

24.2.2016 v 21:32 | Nahoru | #72
5548> mám i TP prvního majitele z Německa a je tam 49kW.

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

26.2.2016 v 19:06 | Nahoru | #73

Chronos píše: S tím moralizováním, že jsem to měl doteď a nevadilo mi to, je to pravda. Jenomže doteď jsem na tom jezdil víceméně jen do školy 15 km. Teďka už jsem v práci a vydělaný peníze bych rád utratil za zážitky na motorce. Chtěl bych se podívat do Alp a podobně. Proto teď řeším, aby byla motorka po technické i legislativní stránce naprosto v pořádku a mohl jsem si užívat jízdy, aniž bych musel mít strach, kdyby náhodou něco. To, že to prodám za víc je sice dobré, ale nic to neřeší na mém problému, když jsem s motorkou naprosto spokojený a nemám jinak důvod ji prodávat (problém s otevřením za 20 tisíc by problém byl). Díky za všechny Vaše názory. Doufám, že si mávnem až se třeba potkáme



No, pokud tě trápí podobné věci, tak by tě měl hlásit v první řadě ten prodej, protože pokud to koupí někdo s ŘP pro skupinu A2 v dobré víře, že stav motorky odpovídá TP, tak z toho problém být rozhodně může. Pokud bys šel do toho prodeje, rozhodně do kupní smlouvy napiš skutečný výkon stroje.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist