globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpětné otveření výkonu
 
18.2.2016 v 11:04
Ahoj v 18 jsem kupoval V-Stroma 650 s papírovými 25 kW (jinak otevřená). V jednadvaceti jsem si rozšířil řidičák a teď přemýšlím že nechám papírově motorku otevřít. Četl jsem tu že se to dělá přes ofiko servisy a jelikož jsem z Pardubic, tak jsem psal na Motocentrum HK... "Dobrý den, mám motorku Suzuku DL-650 V-Strom, kterou jsem kupoval v 18 s tím že má v TP 25 kW. Následně jsem si v 21 letech rozšířil řidičák a chtěl bych se zeptat zda je možné motorku papírově otevřít zpět na 49 kW. Tento výkon má motorka teď a já se bojím, aby v případě nehody nenastal nějaký problém. Případně by mě zajímala cena.
Děkuji předem za odpověď." Jejich odpověď:
"Dobrý den,
na základě Vaší poptávky Vám zasílám informace ohledně vrácení původního výkonu do TP. Je zapotřebí objednat originální řídící jednotku, která stojí kolem 20.000,-Kč a poté je možné teprve zapsat výkon do TP. " což samozřejmě nikdy nedám.. Je nějaká cesta.. Prosím o radu.

1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu

23.2.2016 v 11:55 | Nahoru | #1
S tím moralizováním, že jsem to měl doteď a nevadilo mi to, je to pravda. Jenomže doteď jsem na tom jezdil víceméně jen do školy 15 km. Teďka už jsem v práci a vydělaný peníze bych rád utratil za zážitky na motorce. Chtěl bych se podívat do Alp a podobně. Proto teď řeším, aby byla motorka po technické i legislativní stránce naprosto v pořádku a mohl jsem si užívat jízdy, aniž bych musel mít strach, kdyby náhodou něco. To, že to prodám za víc je sice dobré, ale nic to neřeší na mém problému, když jsem s motorkou naprosto spokojený a nemám jinak důvod ji prodávat (problém s otevřením za 20 tisíc by problém byl). Díky za všechny Vaše názory. Doufám, že si mávnem až se třeba potkáme

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

26.2.2016 v 19:06 | Nahoru | #2

Chronos píše: S tím moralizováním, že jsem to měl doteď a nevadilo mi to, je to pravda. Jenomže doteď jsem na tom jezdil víceméně jen do školy 15 km. Teďka už jsem v práci a vydělaný peníze bych rád utratil za zážitky na motorce. Chtěl bych se podívat do Alp a podobně. Proto teď řeším, aby byla motorka po technické i legislativní stránce naprosto v pořádku a mohl jsem si užívat jízdy, aniž bych musel mít strach, kdyby náhodou něco. To, že to prodám za víc je sice dobré, ale nic to neřeší na mém problému, když jsem s motorkou naprosto spokojený a nemám jinak důvod ji prodávat (problém s otevřením za 20 tisíc by problém byl). Díky za všechny Vaše názory. Doufám, že si mávnem až se třeba potkáme



No, pokud tě trápí podobné věci, tak by tě měl hlásit v první řadě ten prodej, protože pokud to koupí někdo s ŘP pro skupinu A2 v dobré víře, že stav motorky odpovídá TP, tak z toho problém být rozhodně může. Pokud bys šel do toho prodeje, rozhodně do kupní smlouvy napiš skutečný výkon stroje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist