paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Leo Vince a Akrapovič z Číny
17.2.2016 v 20:49
Už jste někdo zkoušel tyto výfuky?

http://www.aliexpres...23-ab43-9d9755a87c40

Je toho samozřejmě plnej Aliexpress. Cena okolo 1400 Kč a doprava zdarma :D.



Po tom co jsem rozebral originál koncovku Akrapovič za 30 tisíc si nedělám iluze o tom, že by v tom mohl být rozdíl.

Co myslíte kluci?






1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 20:10 | Nahoru | #1
ta 11300 bylo psano z pohledu teplotniho zatizeni, ne vahy..

jinak Ti jako rozumim, ale jako prvni bych proste uprednostnil zrovna treba ty svody, prip. i dalsi soucasti pred tlumicem (ala RC30 vacky, a dobra pulka hlav, atd.. akorat ze RC30 kdyz uz nekdo nabizi tak stoji kolem 0,5M..)

samozrejme ze pocitove to znat je, musi ale tlumic hluku nema z meho pohledu uplne tu prioritu ani vahove ani financne.. jinak tech par set g (nechci sahat vetsine motorkaru do svedomi ) by se dalo usetrit nejen na soucastkach ale i na vaze, ..je to podobny jako resit treba titanovy srouby, pevnostne jako 8.8 nebo 80 austenit, lehci jsou ale za ty penize ? nedal bych to ani na to kolo, to bych si na kolo radsi koupil jeste lepsi loziska do nab. ,nebo motorce USD vidle z NC35ky ci RGV (nevim teda co by na tuhle paradu rekli na STK, uz tak sem zvedavej na laminaty...ale ty maly VFR v cesku moc neznaj nastesti..)

ad cyklo - tak jasne, ta tvoje cyklo disciplina je uplne jinde nez spurtovat prudky kopecky ze sedla (CX) BTW ale tam se vaha kol zas az tolik neresi ne ? spis zdvih a bytelnost co jsem koukal, a napr. co sem videl DH kliky., peknej "kus materialu" ...ale to je pak zas velmi uzka specializace, o tom zadna.. ..a respekt teda 100%

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

14.2.2017 v 20:28 | Nahoru | #2

kerut píše: ta 11300 bylo psano z pohledu teplotniho zatizeni, ne vahy..

jinak Ti jako rozumim, ale jako prvni bych proste uprednostnil zrovna treba ty svody, prip. i dalsi soucasti pred tlumicem (ala RC30 vacky, a dobra pulka hlav, atd.. akorat ze RC30 kdyz uz nekdo nabizi tak stoji kolem 0,5M..)

samozrejme ze pocitove to znat je, musi ale tlumic hluku nema z meho pohledu uplne tu prioritu ani vahove ani financne.. jinak tech par set g (nechci sahat vetsine motorkaru do svedomi ) by se dalo usetrit nejen na soucastkach ale i na vaze, ..je to podobny jako resit treba titanovy srouby, pevnostne jako 8.8 nebo 80 austenit, lehci jsou ale za ty penize ? nedal bych to ani na to kolo, to bych si na kolo radsi koupil jeste lepsi loziska do nab. ,nebo motorce USD vidle z NC35ky ci RGV (nevim teda co by na tuhle paradu rekli na STK, uz tak sem zvedavej na laminaty...ale ty maly VFR v cesku moc neznaj nastesti..)

ad cyklo - tak jasne, ta tvoje cyklo disciplina je uplne jinde nez spurtovat prudky kopecky ze sedla (CX) BTW ale tam se vaha kol zas az tolik neresi ne ? spis zdvih a bytelnost co jsem koukal, a napr. co sem videl DH kliky., peknej "kus materialu" ...ale to je pak zas velmi uzka specializace, o tom zadna.. ..a respekt teda 100%



Vyfuk - tlumic - je prvni a nejsmysluplnejsi vec kterou menit kdyz chces lepsi vahu. Proti serii vetsinou nakou aftermarket koncovkou usetris i kolem 10kg a to uz na zadnym jinym dilu nedas - a pokud muzes u ladaku vybrat, ze karbonovym nebo titanovym plastem usetris jeste par desitek/stovek gramu proti nerezu a jen treba za par tisicovek navic - tak proc ne? Ma to podle me vetsi smysl nez performance upravy ala svody,vacky atd - 10kilo dolu oceni kazdej a vsude, vacky atd casto posouvaji kroutak v otackach nahoru = vetsi vykon pri sportovnim stylu jizdy, pri kochacce je to naopak mene pouzitelne - uzitek sporny.
Hmotnost pilota je uplne jina pohadka... Kdyz zhubnes o 15kg, rozhodne se ti motorka nebude ovladat lepe. Kdyz zhubne o 15kg motorka tak se ti bude ovladat lepe at uz zhubnes nebo ne.

Ad kolo - tomu co jezdim rikaj dnes spis enduro (na dh nemam schopnosti ani odvahu) , freeride jsou bytelny kola a DH je uz zas o gramareni - jezdi se nejlehci komponenty, xtr atd...
Hmotnost se resi na kazdym kole ... I kdyz taham kolo na kopec autem, tak se dolu pozna rozdil uz jen mezi kolama co mam - jedno cca 13kg, druhy cca 15kg...
Oni treba saint kliky vypadaj masivne, ale nejsou nejak zasadne tezsi nez treba xt...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1201, 1202] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36037 Dnes v 09:09 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 634 Včera v 08:56 Krautkopf
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist