Děkuju.
2 reakcí na tento příspěvek Od 18ti mám A do 25 kW mohu mít od 20 A bez omezení?
Rozšíření řidičského průkazu na motorku
K rozšíření ze skupiny A1 na A2, nebo A2 na A, již není předepsaný povinný výcvik. Postačí pouze doplňková zkouška, při které už nepíšete testy. Cena doplňkové zkoušky je 4.990 Kč. Před touto zkouškou Vám doporučujeme alespoň jednu vyučovací hodinu na našem motocyklu.
Ceny výcviků na řidičský průkaz skupiny A
Standardní AM 1-4 měsíce 14.490 Kč
Standardní A1 1-4 měsíce 14.490 Kč
Standardní A2 1-4 měsíce 14.990 Kč
Standardní A 1-4 měsíce 14.990 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od 18ti mám A do 25 kW mohu mít od 20 A bez omezení?
Naopak na neomezenou motorku na kterou naložíte tak maximálně jeden otravnej baťůžek, pujdete ve 24 letech za 15 000,-
A to se ještě můžete bát jestli tu zkoušku vůbec splníte napoprvé...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od 18ti mám A do 25 kW mohu mít od 20 A bez omezení?
Míra1970 píše: Podle toho jak kde:
Rozšíření řidičského průkazu na motorku
K rozšíření ze skupiny A1 na A2, nebo A2 na A, již není předepsaný povinný výcvik. Postačí pouze doplňková zkouška, při které už nepíšete testy. Cena doplňkové zkoušky je 4.990 Kč. Před touto zkouškou Vám doporučujeme alespoň jednu vyučovací hodinu na našem motocyklu.
Ceny výcviků na řidičský průkaz skupiny A
Standardní AM 1-4 měsíce 14.490 Kč
Standardní A1 1-4 měsíce 14.490 Kč
Standardní A2 1-4 měsíce 14.990 Kč
Standardní A 1-4 měsíce 14.990 Kč
Nevím, jakou cenu jste měli před novelizací, ale můžete mi sdělit co přesně způsobilo takové navýšení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od 18ti mám A do 25 kW mohu mít od 20 A bez omezení?
Dněprák píše: Nevím, jakou cenu jste měli před novelizací, ale můžete mi sdělit co přesně způsobilo takové navýšení.
Mrkni se do týhle diskuse www.motorkari.cz/tema/
Míra1970 píše: Mrkni se do týhle diskuse www.motorkari.cz/tema/
Diskuzi jsem četl, dokonce jsem do ní i přispíval. Ale pořád se nemůžu dostat k takovému navýšení. U některých autoškol o 100 %.
Pokud je daný zákonem minimální počet povinných odježděných hodin na motocyklu, což je našem případě 13, tak pokud to žákovi stačí nemůže být navýšení v takové míře. Navýšení vznikne pouze hodinami, které budou s doprovodem druhého motocyklu a případně dokoupenými hodinami, pokud žákovi nebude těch 13 stačit.
Samozřejmě, že ve velké míře to nebude stačit těm, kteří na motocyklu nikdy nejezdili. A těch je v dnešní době hodně. Není to jako dřív, když si před hodně lety nazpátek většina patnáctiletých kluků šla do autoškoly řidičák zlegalizovat, protože už jezdili na Pionýrech, Simsonech dávno před autoškolou. Teprve se bude cena navyšovat. A u některých hodně. Jestli mi do dnešní doby stačila na cvičišti jedna hodina jízdy a mohl jsem jet s velkou většinou žáků již mimo cvičiště, to již dnes nepůjde. Jsem přesvědčen, že u některých mi nebude stačit ani těch základních 13 hodin na to, aby zvládli požadované úkony ke zkoušce na cvičišti.
Takže výcvik jako takový bude kvalitnější, ale poklesne počet žadatelů o tato řidičská oprávnění. Jestli dnes přijde patnáctiletý kluk nebo slečna domů s tím, že by chtěl řidičák na skůtr a že to bude stát jenom 14 490 Kč, nevím, nevím jakou dostane odpověď. A pokud se dítě podřekne a prozradí, že v 16 letech na skupinu A1 bude zase potřebovat 14 490 Kč, protože ho čeká ten samý výcvik, asi neuspěje.
V naší autoškole jsme to propočítali právě na 13 hodin výcviku , kde je zahrnutý i počet nezbytných hodin s doprovodem druhého motocyklu a vyšlo nám u skupiny AM 6 500 Kč, A1 6500 Kč, A2 7500 Kč , A 8 000 Kč.
Je možné, že během prvních kurzů zjistíme, že bude potřebná úprava. Ale to až opravdu vyzkoušíme jak to bude vycházet.