1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
A 5let je dnes jako driv 15 - dnes casto lidi najedou za rok, co se driv jezdilo 10let - tzn životnost se da srovnávat uz ted.
Protocil jsem dost služebních aut a troufám si rict ze ty auta jdou kvalitou porad nahoru. To proc mas názor jakej mas a proc ho ma spousta dalších lidi jsou ojetiny - moderni auta diky tomu ze vydrží vic nez driv tak jsou i po 300tis na prvni pohled jako nova, ale fyzika oblbout nejde- opozrebovana proste jsou. Takové auto si pak clovek koupi se 150ti na tachaci za zlomek ceny noveho a diví se ze se tam semtam neco rozbije - bohuzel ty auta funguji tak jak funguji diky tomu, ze použité sYstemy jsou uz dost komplexni a neumi to Franta od vedle opravit kladivem - no a kdyz ma takovej clovek do auta za kilo koupit za 40cerpadlo začne šířit bludy o tom jak se tam dávají zbytečná kurvitka.
Za mého působení přelezla pres 300tis 3 auta od rv 95-2009 a cim novějsi tim lepe ty km zvládly - jasne kdyz dnes nekdo koupi moje volvo za 150 a za rok do nej nasype 100 - bude se čertit - ale ono proc se auto co stalo pred 6ti lety mega a pul dnes prodává za kilo pade ....
já se primárně bavil o motorech...a bavím se o ekologický lobby jenž pokroutila tenhle systém. Ohýbáš to jinam. Je jedno jestli je v dodávce nebo ne. A zrovna v těch kačenách jsou koncernový 1,9ky co se dávali do všeho včetně Oktávek a Superbů ...a 2,5ka dělník která se do žádnýho luxusního auta nedávala...
Nikdo mě nepřesvědčí, že nafouknutá 1,2 na 135kW s dvěma turbama vydrží stejně jako 2litrovej čtyřvál o stejným výkonu s jedním turbem(už jen to, že tam to turbo máš dvakrát tě servisně jednou doběhne) Stejně tak nevěřím že pojede při stejným odběru výkonu za míň.... tam směřovalo i to, jak bych rozřazoval skupiny využití aut...
Protože žádnej laboratorní test není objetkivním záznamem reality a zásadní je, jak je ten či jinej motor využívanej. Jako je nonsens mít na nákupy big block V8 ...je blbost lítat se služebákem 45-60tkm ročně s 1,4l tříválcem ať má třeba 100kW ... protože při takovým využití prostě vydá víc emisí, než 2,5l motor.
Což dokázal vlastně i Clarkson když s 3l BMW honil Priuse ... nakonec mělo BMW při těhlech podmínkách lepší spotřebu. O to tu jde a ne o downsizing za každou cenu.
Naposledy editováno 18.02.2016 12:38:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S | bandit.kenny | 6 | 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny |
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S | Eržebet | 8 | 8.4.2024 v 00:30 alik4321 |
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S | salahadin | 8 | 15.3.2024 v 22:09 salahadin |
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S | Mišáneeek | 8 | 12.8.2023 v 09:03 Strider |