1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
Ted si to napsal hezky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Murkin píše: Cokoliv co nejde rozebrat a slozit jen otevrenou kapotou 13kou klicem, kladivem a sroubovakem je spatny
Ted si to napsal hezky
Me se zda, ze jsi tu nejak casto, ty se nudis nakladam 60kilo teleciho enginu a vezu ho do Celakovic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
assassin píše: Me se zda, ze jsi tu nejak casto, ty se nudis nakladam 60kilo teleciho enginu a vezu ho do Celakovic
Jo chripajzna je svine,ale uz se to lepsi,prave jsem otevrel lahvinku bileho a dneska uz slozil jedno crf250.
Zejtra mozna prekontroluju jednoho monstrika na brzde,ale v alpach snezi,tak uz mam zase nervozni lyzeo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
assassin píše: Dolph: vy mekanici jste strasny :) ja kdyz privezl bawo tak mi stryc rekl ze jsem magor, ze slozity, zere to k nicemu a jeste benzin... u volva to samy ... ze by mi bohate stacila oktavka 66/81kW ... Cokoliv co nejde rozebrat a slozit jen otevrenou kapotou 13kou klicem, kladivem a sroubovakem je spatny
a má pravdu.moudrý pán!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Dolph-cz píše: a má pravdu.moudrý pán!!!
no je vyhlasenej cerpadlar ... dela prevazne stary diesely... tak to je jasny ze v nazorech na techniku se neshodnem :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Murkin píše: Jo chripajzna je svine,ale uz se to lepsi,prave jsem otevrel lahvinku bileho a dneska uz slozil jedno crf250.
Zejtra mozna prekontroluju jednoho monstrika na brzde,ale v alpach snezi,tak uz mam zase nervozni lyzeo
zijem jenom jednou. ja zjistil, ze po tech letech co jsem se snazil neceho dosahnout uz neumim jet na dovolenou... nevim kam, co tam a tak - no neni to na palici?
Naposledy editováno 18.02.2016 20:14:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
assassin píše: no je vyhlasenej cerpadlar ... dela prevazne stary diesely... tak to je jasny ze v nazorech na techniku se neshodnem :)
motorky jsou pro mně koníčkem a celoživotní závislostí-tam nelituju ničeho.ale jak mám opravit vlastí auto,tak je mi zle auto je pro mně dopravní prostředek a kdo si jednou osedlá 170koní na motorce,tomu je 170kw v autě směšné........
jinak pokroku se nebojím,principy chápu,nemám problém opravovat nové auta,práce je čím dál víc,protože garážníci už to nedávají.......,ale dobrý pocit z toho,jakým to jde směrem nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
assassin píše: zijem jenom jednou. ja zjistil, ze po tech letech co jsem se snazil neceho dosahnout uz neumim jet na dovolenou... nevim kam, co tam a tak - no neni to na palici?
Tak vyraz na Korsiku,byl jsem tam vloni a uz o tom premyslim zas.Ten ostrov je absolutni pecka.Nebavi te to u more,tak muzes vyrazit do hor a koupat se v rekach ve vnitrozemi. Fakt je to pecka a za par kacek,nejdrazsi je asi ten trajekt.
Dolph-cz píše: motorky jsou pro mně koníčkem a celoživotní závislostí-tam nelituju ničeho.ale jak mám opravit vlastí auto,tak je mi zle auto je pro mně dopravní prostředek a kdo si jednou osedlá 170koní na motorce,tomu je 170kw v autě směšné........
jinak pokroku se nebojím,principy chápu,nemám problém opravovat nové auta,práce je čím dál víc,protože garážníci už to nedávají.......,ale dobrý pocit z toho,jakým to jde směrem nemám.
tak to mame rozdilne, ja jsem byl vzdycky magor do aut, jenze tech co si beznej smrtelnik nikdy nekoupi. pak jsem na to rezignoval, rekl si ze kdyz za kilo muzes mit motorku co se muze merit se supersportama, proc resit 4 kola... ale ted kdyz vim, ze ani ty dream cars nejsou nerealny, tak uz zas otacim :) me fakt bavi strasne moc i ta 200konova e36...
jo toho, ze by sis neporadil se nebojim. ja se soucasnej trend naucil brat po svem - za prve me to zivi - jako tebe - za druhe je to porad neco noveho, spousta chyb, ale ucis se nove veci... nejhorsi je nekde stagnovat, ono menit ulozeni stabiku na starejch skodovkach by te taky nebavilo porad :) na jezdeni do prace budu mit nove auto co je sice bez emoci, ale s komfortem bez ktereho uz neumim zit a na zabavu neco z devadesatejch let (nebo starsi, kdyz se mi bude dobre darit :) )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
assassin píše: zijem jenom jednou. ja zjistil, ze po tech letech co jsem se snazil neceho dosahnout uz neumim jet na dovolenou... nevim kam, co tam a tak - no neni to na palici?
Copak bys jel sam? Tyhle starosti nech povolanejsim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Stev píše: Copak bys jel sam? Tyhle starosti nech povolanejsim
kdybych to nechal na povolanejsich tak jedem autem do svedska pro dalsiho vipeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
t_freedom píše: A teď mi napiš jestli v tom vidíš nějakej smysl. Ani tyhle lowsize motory ne žerou o moc míň. Prostě ty koně živit musíš(kór v benzínu ). Krom toho, dostaváš je díky xturbům, čidlům, klapkám, servomotorkům a ventilům...a o materiálovým namáhání a možné výdrži už nemluvím. Všechno je to hnaný jen"hypotetickým" snížením emisí v testech, který reálnýmu provozu absolutně neodpovídaj. Při odběru těch 160kW z tohdle tříválce a 2,5 čtyřky nebo šestky nebude podle mýho názoru vyšší objem vůbec horší ohledně emisí. Výrobcům to ale vyhovuje. Víc plastů a míň dražších materiálu a obecně míň materiálu ....jak tu už Dolph psal... vyrábí se šmejdy s menší vydrží. ..o zákazníka a ekologii tady vůbec nejde. Pouze se automotiv pokroutil pod diktát technologie neznalých úředníků. ...
A ve svý podstatě se na ně začal vymlouvat a zcela záměrně snížil výdrže a kvalitu, zkrátil cyklus - tedy zvýší prodeje a obrátkovost ... i to je důsledek konzumu. Auta se budou pronajímat a budeme jezdit v uniformních přetechnizovaných krabičkách a každý rok, dva nám pronajmou novou. Luxusní značky asi zůstanou...ale na ty budeme moc koukat jen v katalogu. Auta s pořádnejma motorama nebudou.
Přemejším jestli ty dnešní teorie o tom, že díky recyklaci je vlastně jedno jak dlouhej je užitkovej cyklus a že se vše vrátí, jsou pravda. A hlavně, do jaký míry se opravdu recykluje, protože zrovna u plastů se myslím recyklace zdaleka nevyplácí a právě plastů, díky svý ceně je v autech víc a víc.
Smysl vidm ve vyssi ucinnosti. Pokud se neco vyslovene nezkazi tak je BSFC maleho turbomotoru v cele mape nizsi nez u vetsi atmosfery. Dalsi objektivni vyhodou je nizsi cena. Mensi mnozstvi materialu vice nez vyvazuje nektere dilci nakladnejsi technologie a system cost je az o 25% nizsi v porovnani s obdobnou atmosferou.
Ohledne spolehlivosti elektronickych komponent mam velmi slusny prehled (sensory, aktuatory) a jeda se o jednomistna ppm. Vyjimky najdes, ale tyto komponenty skutecne dnes uz nepredstavuji zadny spolehlivostni problem.
btw: sam jezdim a vlastnim ak v turbodiesel, tak turbobenzin, tak V6 3.8L atmosferu a v minulosti i V8 a V12. Nemam vyhranenou technologii. Horses for courses.
t_freedom píše: assassin> ...nevím jak Vipeti...ale nám stačí bulík jeden... a je to jak pytel blech...
Vipetari jich maj vzdycky smecku, oni ti psi jsou asi "stastnejsi" kdyz jich je vic. My mame jen 1 - druhej je madarskej ohar.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
MichalR66 píše: Jo jo. Jen při tom brždění. Mocně si to pobrblává a sem tam práská. Ale jinak jezdí super a spotřeba je při svižný jízdě 5 litrů,
což je k neuvěření.
Doufám že to nějakou tu šikovnou jednotku, jak jste tu psali, má. Protože střídám ten jejich Triumph 15 kg dvojitej lauf s katem za jednu rouru Arrow po straně bez katu a žádnou úpravu kvůli tomu nedělám.
U Triumphu je to jednoduché, stačí zajet k nejbližšímu prodejci na nechat si tam nahrát předpřipravenou mapu k dané koncovce, cena kolem 700,-
Já si nechal v Olmiku nahrávat a max spokojenost, žádný střílení a i koníci šli nmahoru ze 112 na 118
Teď koukám po nějakých koncovkách na Hayabusu, nejvíc se mi líbí Yoshimury R 77. Měly by být na Busu už nachystané, takže další ladění by nemělo být potřba.
Naposledy editováno 21.02.2016 11:25:03
Střílení nepozoruju, motor funguje uplně normálně. Na svíčky sem nekoukal. Znám docela dost lidí s touhle motorkou, co dávali nějaký otevřený systém ale nikdo neupravoval na palivu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
MilanTST píše: U Triumphu je to jednoduché, stačí zajet k nejbližšímu prodejci na nechat si tam nahrát předpřipravenou mapu k dané koncovce, cena kolem 700,-
Já si nechal v Olmiku nahrávat a max spokojenost, žádný střílení a i koníci šli nmahoru ze 112 na 118
Teď koukám po nějakých koncovkách na Hayabusu, nejvíc se mi líbí Yoshimury R 77. Měly by být na Busu už nachystané, takže další ladění by nemělo být potřba.
Zdar,jestli chces na Busu super vyfuk,tak bych mel uplne noveho kompletniho Akrapa za dost zajimavej peniz.
Naposledy editováno 21.02.2016 14:29:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Dawe02 píše: Smysl vidm ve vyssi ucinnosti. Pokud se neco vyslovene nezkazi tak je BSFC maleho turbomotoru v cele mape nizsi nez u vetsi atmosfery. Dalsi objektivni vyhodou je nizsi cena. Mensi mnozstvi materialu vice nez vyvazuje nektere dilci nakladnejsi technologie a system cost je az o 25% nizsi v porovnani s obdobnou atmosferou.
Ohledne spolehlivosti elektronickych komponent mam velmi slusny prehled (sensory, aktuatory) a jeda se o jednomistna ppm. Vyjimky najdes, ale tyto komponenty skutecne dnes uz nepredstavuji zadny spolehlivostni problem.
btw: sam jezdim a vlastnim ak v turbodiesel, tak turbobenzin, tak V6 3.8L atmosferu a v minulosti i V8 a V12. Nemam vyhranenou technologii. Horses for courses.
ty uz ses youngtimeru zbavil? muzu znat duvod?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
assassin píše: ty uz ses youngtimeru zbavil? muzu znat duvod?
Mozna ho nebavilo "charakterni" jezdeni, abys nedopadnul stejne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Stev píše: Mozna ho nebavilo "charakterni" jezdeni, abys nedopadnul stejne
snad ne. par modernich, efektivnich a opravdu rychlych aut uz jsem vyzkousel.... je to super, ale ty stary me porad bavi vic. nejsem pilot co zvladne GT3 na ctyrech kolech a treba RSV4 na dvou. dawe bude "nadanejsi" tak mozna budes mit ZASE pravdu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 34 | Dnes v 09:16 Kohlstein |
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S | bandit.kenny | 6 | 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny |
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S | Eržebet | 8 | 8.4.2024 v 00:30 alik4321 |
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S | salahadin | 8 | 15.3.2024 v 22:09 salahadin |
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S | Mišáneeek | 8 | 12.8.2023 v 09:03 Strider |