globalmoto_kveten





Téma: Auto vs motorka
 
10.2.2016 v 10:38
Zdravím všechny jednostopáky.
Byť toto téma sem asi moc nezapadá, pro mne to je zásadní otázka. Začíná dělat řidičák A2 a B. Mám nyní motorku, Yamaha YZF-R125 a našetřených 45 000 na auto. Jedná se mi o to, jestli prodat motorku, koupit další a k tomu auto za 45 000 nebo prodat motorku a narvat to vše do auta. Kdybych ale přistoupil k tomu, tak by se mi doma válela helma, kombinéza, boty a než bych našetřil na motku, dalo by to pár let.. Jak by jste se rozhodli vy v mé situaci? Předem dík

Naposledy editováno 10.02.2016 10:39:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto vs motorka

10.2.2016 v 22:44 | Nahoru | #1

Twister píše: Rozdíl mezi autem za 45 a 90 nemusí být notně veliký . A auto znamená mnohem větší svobodu a možnosti než být odkázány na socku. Focus je imho dobrá volba. Sám jsem měl focus 2.0 zetec za 50. A motoricky nesmrtelný auto s kterým se díky dobrymu podvozku i fajn jezdilo. Vzhledem k tomu že to je už 7 let. Tak věřím tomu že ty focusi už půjdou sehnat za flasku a zbyde ti halda prachu na servis. Ale to pouze v případě že mas možnost si to servisovat sám. Na ulici před panelakem se to dělá dost těžko a když to dáš do servisu nemusí to být zrovna levné.. Ale klidně bych se mrknu i na jiné auta a vybíral spíš podle stavu. Fiat punto taky nemusí být špatná volba. A jak už tu padlo babu nesbalis na auto za 50 a ani za 100 takže neresit


Většinou ale je a to ve prospěch toho levnějšího. Auto kolem stovky už bude prošpikovaný zbytečnejma fičurama, který jsou akorát drahý na opravu a serou se.
Dneska např. přišel otec s tím, že v jeho astře byl nějakej problém s kontaktem v sedačce, kterej propojuje pásy a airbagy. Mám taky astru akorát starší - žádný airbagy, žádný dráty v sedačce, žádná porucha

(reakce na) Auto vs motorka

10.2.2016 v 23:00 | Nahoru | #2

Danny350 píše: Většinou ale je a to ve prospěch toho levnějšího. Auto kolem stovky už bude prošpikovaný zbytečnejma fičurama, který jsou akorát drahý na opravu a serou se.
Dneska např. přišel otec s tím, že v jeho astře byl nějakej problém s kontaktem v sedačce, kterej propojuje pásy a airbagy. Mám taky astru akorát starší - žádný airbagy, žádný dráty v sedačce, žádná porucha



Přijde na to, já si třeba potrpim na nadstardantne vybavena auta. Prostě mám rad pohodlí. A sice jsem měl pár aut bez airbagů. A veskrze jsem ochoten i chcipnout jako chlap, takže až nebudu otáčet každou petku tak bych si pořídil nějakého youngtimera. Ale odmítat bezpečnostní prvky považují za blbost. Rozdíl mezi autem za 45 a 90 může být i v časovým horizontu. Pokud auto za 45 bude pojízdné a nezrezne před očima. Za 5 let ho za 20 prodá. Auto za 90 prodá po 5 letech za 40. Nemluvně o tom, že zrovna auta za 100 bývají nejvíc navoneny vrány. U auta za 50 už se to zase nevyplatí si dávat s vonenim tolik práce..

Přijde na to na co to auto chceš. Já třeba vždycky měl rad sedany. Ale nejsou moc praktické. Hatchbacky se mi nelíbí a stará kombi taky moc ne. Ale jak šel čas potřeboval jsem prostorné auto. Takže jsem pořídil kombika. Jestli jde prostě jen o přesun z A do B při minimálních nákladech tak to Punto s tuším 1,2 je hodnoceny docela dobře. Celý auto stojí pár korun a náhradní díly taky za pakatel. Dokonce jsem o tom četl že rozvody se dělají až rupne řemen. Protože konstrukce motoru neumožňuje aby se potkali písty a ventily . Pojistka díky malymu obsahu levná, a spotřeba při lazo plazo jízdě zanedbatelná. Focus je oproti tomu o třídu větší auto. Lze koupit kombi v kterým i odvezes třeba skříň apod. Ale je to už složitější auto, s větším motorem a vsim z toho vyplývající...

(reakce na) Auto vs motorka

10.2.2016 v 23:05 | Nahoru | #3

Danny350 píše: Většinou ale je a to ve prospěch toho levnějšího. Auto kolem stovky už bude prošpikovaný zbytečnejma fičurama, který jsou akorát drahý na opravu a serou se.
Dneska např. přišel otec s tím, že v jeho astře byl nějakej problém s kontaktem v sedačce, kterej propojuje pásy a airbagy. Mám taky astru akorát starší - žádný airbagy, žádný dráty v sedačce, žádná porucha



kazdy ma svoje. ja driv rikal to same co ty - kdyz jsem mel jednickovyho golfa a nemusel jsem na nej sahnout - jenze jsem auto pouzival jako ty - jizda od prdele k prdeli, bez spechu.... ono kdyz se zmeni podminky... spousty kilometru, za par hodin musis byt na druhem konci evropy a tam 10+ hodin fungovat atd to uz starou astrou/golfem nedas... taky roste pravdepodobnost, pri tech najetejch kilometrech, ze se stane nehoda.... a ono by to vypadalo zas jinak kdyz byste si s otcem povidali o tom jak on trefil strom s jeho astrou a ty svoji....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist