Na podzim jsem koupil Kawu KLE500 a super motorka. Bohužel jsem relativně rychle zjistil, že víc než cestování a lehký off mě baví off trochu víc a spíš se jít vyblbnout. Hledám něco lehkého, s čím se bude dát jezdit skoro celoročně (jak je bahno, tak jsou velky cendura prostě v hajzlu - kdo umí, smekám) s relativně dlouhými servisními intervaly. Cenově bych rád kolem 85tis, max řekněme 100t. Za tuhle cenu se dá sehnat (oooobčas) jetý AJP PR5 - tady hrozně chválený a mě sympatický. na offmoto.cz pomlouvaný. Pro mě otázka, jak je to trvanlivý a odolný. Vypadá to pěkně, ale budou po 3 letech všechny KO a nebo budou jezdit 15let jak starý XRka? Lehký, supr naladěněj motor (asi). Líbí se mi to. Dostupnost ND trochu otazník. WR250 (F - to už je ostrá?) a KLX250 taková ověřená klasika. Co jsem načetl naladění motoru horší, podvozek horší, váha vyšší, ale ověřená spolehlivost.
Chci jezdit lehkej a střední off, časem snad nějaké lesní výjezdy (vše co se tak jezdí ve videích s těmahle motorkama), ale hlavně se jít jen tak proletět po nezpevněných cestách. A mít možnost jezdit co největší část roku. Silnice tak 20%-30% max. Tedy samozřejmě homologovaná pro silnici.
Mám 178cm a 100kg.
Pokud je u těhle motorek o tolik lepší koupit novou, pak rozpočet někam ke 125tis dostanu.
Díky za pomoc.
Naposledy editováno 10.02.2016 07:43:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké tupé enduro
Kome píše: Crf250l ma 144kg a dz-r ma mit s náplněmi snad 145kg, mam v planu se projet kamosem co dzr ,tak si to od nej chvili pujcim. Ale on jaksi zajede se vsim, ma pomerne dost odzavodeno jak v enduru tak v mx.
Edit: možná ma crf lip rozlozenou hmotnost
To srovnani by me zajimalo...pak ppreferuj