Na podzim jsem koupil Kawu KLE500 a super motorka. Bohužel jsem relativně rychle zjistil, že víc než cestování a lehký off mě baví off trochu víc a spíš se jít vyblbnout. Hledám něco lehkého, s čím se bude dát jezdit skoro celoročně (jak je bahno, tak jsou velky cendura prostě v hajzlu - kdo umí, smekám) s relativně dlouhými servisními intervaly. Cenově bych rád kolem 85tis, max řekněme 100t. Za tuhle cenu se dá sehnat (oooobčas) jetý AJP PR5 - tady hrozně chválený a mě sympatický. na offmoto.cz pomlouvaný. Pro mě otázka, jak je to trvanlivý a odolný. Vypadá to pěkně, ale budou po 3 letech všechny KO a nebo budou jezdit 15let jak starý XRka? Lehký, supr naladěněj motor (asi). Líbí se mi to. Dostupnost ND trochu otazník. WR250 (F - to už je ostrá?) a KLX250 taková ověřená klasika. Co jsem načetl naladění motoru horší, podvozek horší, váha vyšší, ale ověřená spolehlivost.
Chci jezdit lehkej a střední off, časem snad nějaké lesní výjezdy (vše co se tak jezdí ve videích s těmahle motorkama), ale hlavně se jít jen tak proletět po nezpevněných cestách. A mít možnost jezdit co největší část roku. Silnice tak 20%-30% max. Tedy samozřejmě homologovaná pro silnici.
Mám 178cm a 100kg.
Pokud je u těhle motorek o tolik lepší koupit novou, pak rozpočet někam ke 125tis dostanu.
Díky za pomoc.
Naposledy editováno 10.02.2016 07:43:14
1 reakcí na tento příspěvek Lehké tupé enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké tupé enduro
assassin píše: animals: pocitej s tim ze za rok to bud prodas ze te to nechytne, nebo prodas protoze budes chtit neco jineho :) ze by ses hned napoprve presne trefil do idealniho stroje moc nehrozi :)
Nebo si ji nechá, páč s pověstí co jí dělají na offmotu je po roce prodejná za cca 90 jestli vůbec než na tom tratit za rok 40 litrů, to ji radši nechám pro svý děcka
COMATIK píše: Nebo si ji nechá, páč s pověstí co jí dělají na offmotu je po roce prodejná za cca 90 jestli vůbec než na tom tratit za rok 40 litrů, to ji radši nechám pro svý děcka
Jo to uz jsem tu jednou (mozna vickrat) zminoval - me by taky stacilo neco takovyho, ale radsi jesm koupil peknou TE300(takze modrou KTM) protoze po roce jsem ji prodal za co jsem ji koupil a to jeste vypadalo, ze se o ni kupci poperou... :) prodat rozumne to ajp asi nebude easy....
1 reakcí na tento příspěvek Lehké tupé enduro
Pro mě fakt nejlepší mi tu napsat pár modelů a já se půjdu projet a uvidíme :)
1 reakcí na tento příspěvek Lehké tupé enduro
AJP tvrdilo, že nemá s čínou nic společného a vždy se řečma nadřazuje nad např. VVMX. Když vyplulo na povrch že je v AJP to neduležitější - motor made in China .. tak se to ututlává (řečma že je shodný v GGCami,VVMX atd...) a přichází nařadu další tahák řidítka Reikon atd....., mě osobně se AJP motorky absolutně nelíběj!!! Čínská produkce z toho čiší (podobně jako z VVMX..), spínačka s trčícím klíčkem jak na čína hračce, startovací páka PR4 úplně mimo rám, Comatik píše jak ztrácí sedlo, nejde povolit víčko nádrže, nejde sehnat řetěz,povolujou se šrouby na rozetě, odcházej ložiska v kolech.....já se svez na předváděčce kde nešlo řadit, podvozek o hovně..,neexistuje eshop dílů!To budeš kůli ložisku volat dovozci z jaký jiný motorky tam pasuje?Nebo z jaký jiný motorky tam pasuje blatník?
Optycky je CRF 250L a nebo Kawa úplně jinej LEVL ....
VVMX - od prvopočátku hovoří o čínské kopii Hondy - nenadřszuje se - je to tak. (ale říct otevřeně je to made in čína, ztrácí u hodně lidí důvěru!) Není lepší pro prodej evropský kabát? - jak vidno asi je
npř. VVMX 250 by měla mít stejnej motor jako AJP PR5 a přitom stojí o 30tis míň...(keci že AJP má navíc podvozek sachs? k čemu? když motorka není prej určená na MX trať...)
u VVMX se mi líbí videa (ze závodů Vizinger cup v Čr, testy známejch lidí co to chválí...) shodnost dílů s Hondou,( na Hondu existuje hodně dílu druhovýrobia), online Eshop dílů s cenou za hubičku....
Ona už není čína jako čína, vše okolo je čínská eloktronika bez ní se neobejdem...
Já to nikomu necpu, je to jen můj pohled ... prostě mi příjde že jsou lidi AJPm dost zmanipulovaný...!
1 reakcí na tento příspěvek Lehké tupé enduro
sirr, chiro2 > z tohoto pohledu to zní trošku jinak. Nezbývá, než se na VVMX zajet podívat. Zeptám se jinak VVMX 250 je kopii Hondy CRF250L (nebo jak se to píše, tenhle název mi pořád neleze do palice), která je ale o 40kg těžší. Nerad bych si to vykládal tak, že se šetřilo na nesprávném místě materiálem :) Jdu se něco najít na web a youtube.
1 reakcí na tento příspěvek Lehké tupé enduro
2 reakcí na tento příspěvek Lehké tupé enduro
tak co jak to dopadlo? já se také rozhodoval mezi těma dvěma AJP PR5 a WR250R. Nakonec jsem vzal AJP a zatím nemám důvod litovat, vzal sem ho protože zrovna bylo k mání a byla to skoro nová motorka oproti jetým WR ale bylo to také proto že WR250 mi někdo vyfoukl.. Nicméně je to težké rozhodnutí co vybrat.. jo yamaha je yamaha ale zase v terenu se zdá AJP dle parametrů schopnejsi...
1 reakcí na tento příspěvek Lehké tupé enduro
Pak jsem jel do AJP do Plzně. Hodinu jsme kecali, pak jsme jeli do lesa a asi 3 hodiny (fakt tak dlouho) jsme jezdili. Pro mě to byla spíš enduro škola, protože prodejce se mi maximálně věnoval - spíše mě učil jezdit, než že bychom řešili AJP. KLE500 je mastodont a krom nejlehčího offu mi to nic nedalo. Takže jsem začínal od nuly a nakonec supr. K PR5 od AJP - nemám to s čím pořádně porovnat, ale za mě super. Lehký moto, motor se super spodkem, což mi dost pomáhalo. O AJP je tu napsáno dost, na offmoto i dost negativního. Já jen můžu říct, že jsem dostal maximální péči a motorka byla super. Bohužel 144tis do nové nedám a ojeté nejsou. Takže hledám dál. Nicméně přístup k zákazníkovi maximálně vstřícný!!
a když porovnáš motor WR a AJP? WR by mělo být výkonnější (23kw ku 20 kw)a asi je víc do otáček... Jak to je ze spodkem oproti AJP? co sem se dival na různý videa apod tak spíš mám pocit že to je potřeba točit aby to jelo, což zase může mít špičku což AJP nemá, ale zase spodek bych řekl že má slušnej.. Co převody, AJP má dost nízkou jedničku, takovou trialovou, obecně i ostatní převody sou spíš do terenu než na silnici, WR bych řekl že to bude mít víc do rychlosti, použitelné i jako dual sport bike? Měl si z toho podobný pocit?
Mimochodem - nezajel jsem na PR5 ani 2% toho, co prodejce na PR3!! NENI TO O MOTORCE
Naposledy editováno 13.02.2016 20:14:03