globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr pneu na ostřejšího naháče
7.2.2016 v 18:14
Chtěl jsem se zeptat někoho kdo má zkušenosti s výběrem pneu na ostřejšího naháče jako je Yamaha MT 09.
Mám tam zatím originál Bridgestone Batlex Hypersport ve předu S20S 120x70x17 a vzadu S20R 180x55x17 , najeto přes 4000 km a guma už bude asi dost za půlkou životnosti. Při jejich hledání se mi moc nedařilo najít toto přesné označení.
Může někdo kdo má zkušenosti a už nějaký gumy odjezdil poradit jakou pneu zvolit (může být i jiná), aby slušně držela a taky něco vydržela?
Jízdní styl - jak kdy , ale spíš za to beru.
Kdyby pár lidí napsalo kolik na které gumě nalítali, bylo by to super i pro ostatní.
Před 20 lety jsem lítal Yamaze FZR 1000 exup (1992) a Michelinka vydržela jen 3000 Km a stála 6 000 Kč.
Dík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

9.2.2016 v 16:35 | Nahoru | #1

Míra1970 píše: Není s ním nic špatně jen porovnává 2 různé pneu , což jsem chtěl



Porovnává 2 pneumatiky, které mají naprosto odlišné určení, a porovnává je podle jednoho parametru, a to životnosti. Sportovní pneumatika je konstruovaná především na nejlepší trakci při vysoké rychlosti a při velkém zahřátí, životnost je podružná. Cestovně sportovní pneumatika je konstruovaná jako kompromis mezi životností a trakcí v nízkých teplotách. Takže výsledek je předem danej a tudíž nepřekvapivej.

Takže takovýhle srovnání má asi stejnou vypovídací hodnotu, jako třeba srovnat LandRover Defender a Porsche 911, a říct, že Defík je auto na exkrement, protože nejede 200. Nebo říct, že 911 je auto úplně na exkrement, protože v lese zůstane viset na prvník kořenu.

Jestli chceš srovnání, musíš srovnávat v jedný kategorii.

(reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

9.2.2016 v 18:47 | Nahoru | #2

Dráťa píše: Porovnává 2 pneumatiky, které mají naprosto odlišné určení, a porovnává je podle jednoho parametru, a to životnosti. Sportovní pneumatika je konstruovaná především na nejlepší trakci při vysoké rychlosti a při velkém zahřátí, životnost je podružná. Cestovně sportovní pneumatika je konstruovaná jako kompromis mezi životností a trakcí v nízkých teplotách. Takže výsledek je předem danej a tudíž nepřekvapivej.

Takže takovýhle srovnání má asi stejnou vypovídací hodnotu, jako třeba srovnat LandRover Defender a Porsche 911, a říct, že Defík je auto na exkrement, protože nejede 200. Nebo říct, že 911 je auto úplně na exkrement, protože v lese zůstane viset na prvník kořenu.

Jestli chceš srovnání, musíš srovnávat v jedný kategorii.



To máš samozřejmě v tomto srovnání pravdu. Ale mě třeba zajímá jaký je rozdíl v nájezdu mezi sportovní a cestovní gumou. Mohu si podle toho určit jaký jsou pro mě priority a navíc nevím zda Bridgestone Batlex Hypersport S20 je víc sportovní nebo cestovní. Rozhodně ale vím, že na ní víc jak 6 - 8000 km nenajedu.
Když sem někdo napíše , že najel na MT 07 na Michelin Pilot Road 3 13 000 km (dobrá Mt 07 nebude holit gumu jako mt09), tak na MT 09 třeba 11 000 km vydží.
Spousta lidí tu píše ,že se v běžném provozu nedostanu na hranici přilnavosti těchto všech gum. To by teda značilo, že pokud nechci jezdit vyloženě na okruhu je výhodnější tam dát gumy co něco vydrží.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozeta jakoby ohnuta Yamaha MT-09 Krugs 5 4.5.2024 v 16:22 docent
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6


TOPlist