bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cruiser pro začátečníká
 
7.2.2016 v 13:45
Zdravím,

po 20 letech ježdění autem jsem se odhodlal přesedlat na motorku.
Chtěl bych nějakého cruiesera neboť se mi tento styl líbí a pro mé účely
jízda na pohodu mi vyhovuje. Nelákají mě vysoké rychlosti,
spíše si to bublat 90 po okresce a kochat se.

Mohli by jste mi prosím poradit jaké stroje v této kategorii jsou vhodné
pro začátečníka ( jediné zkušenosti co mám jsou mustang ale to už je přes 20let),
a také vzhledem k mým proporcím 187cm 90kg.

Určitě chci aby to byl dvou-vál a preferuji kardan nebo řemen.
Rozpočet mám do 100 000kč za stroj.

Děkuji všem za rady

Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:31 | Nahoru | #151

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:35 | Nahoru | #152

Hughes.de.Payns píše: Tak ještě jednou a k tomuto tématu se vyjadřuju naposled. ........................


Kde se todle podepisuje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:37 | Nahoru | #153
Plazivec> já ti to neberu ,ale jediná legenda není ,tady máš malý příklad http://www.motoclassic.cz/cz/znacka .
Prostě máš rád na HD jeho charakter a kult . Hodně lidí se diví ,že takový mlaďoch jako já jezdí na cruiseru,ale prostě mám od mala na ně takovou slabost a třeba moje Kawa mi právě plně vyhovuje ,neboť tak vypadá,ale na druhou stranu má toho naháče v srdci a mohu se prostě občas vyblbnout .

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:39 | Nahoru | #154
Hughes.de.Payns>
Je to marný, je to marný, je to marný....vždycky se najde nákej čikus nebo dráťa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:44 | Nahoru | #155
Saxn> Pokolikáté mám napsat, že to není jediná legenda, jen jediná značka, co vyrábí nepřetržitě?

Edit. Aby bylo jasno, chtěl bych mít doma také Royal Enfield, Triumph, Indián. Protože to jsou legendy bezesporu také.

Naposledy editováno 09.02.2016 20:46:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:46 | Nahoru | #156
Plazivec> koukal jsi na ten odkaz ? první věta : Royal Enfield je dnes nejstarším existujícím výrobcem motocyklů na světě. Původní anglická značka vyrábí stroje nepřetržitě od roku 1901 .

Chápeme se jako myslím ,že taky vyrábí NEPŘETRŽITĚ .

Naposledy editováno 09.02.2016 20:49:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:48 | Nahoru | #157

Saxn píše: Plazivec> koukal jsi na ten odkaz ? první věta : Royal Enfield je dnes nejstarším existujícím výrobcem motocyklů na světě. Původní anglická značka vyrábí stroje nepřetržitě od roku 1901 .



Mateřská společnost zavřela roku 1967 svůj závod ve Velké Británii a výroba pokračovala dále již jen pod hlavičkou společnosti Enfield India. V roce 1993 získala společnost německá skupina Eicher a od královské rodiny dostala opět souhlas s používáním přívlastku Royal a jméno značky se tedy vrátilo do původní podoby "Royal Enfield".

Více na: http://www.motorkar...g/royal-enfield.html
Copyright © Motorkari.cz

1 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:50 | Nahoru | #158
Hughes.de.Payns> ámen, bratře

Plazivec> a co ten Royal Enfield, ten má tradici výroby asi taky nepřerušenou, ne?

Motor Victory Freedom má s H-D Twin Cam společnýho asi tolik, že jsou to oba vzduchem chlazený dvouválce. V technických detailech si jde naprosto vlastní cestou, o nějakém kopírování tu nemůže být řeč. Myslím, že s jeho vývojem pomáhal Cosworth.

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:51 | Nahoru | #159
Plazivec> tak proč tam pak píšou nepřetržitě,tak asi v tom maji bordel

Naposledy editováno 09.02.2016 20:52:20

1 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:51 | Nahoru | #160
nemohli byste se shodnout na tom, že legend může bejt víc ?

1 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:53 | Nahoru | #161
jongi> '"vždycky se najde nákej čikus nebo dráťa" - no on se taky dycky najde nějakej Plazivec. Mám takovej dojem, že za jeho adorací H-D nestojí ani tak snaha dokázat něco nám, jako spiš naha dokázat něco sám sobě...

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:54 | Nahoru | #162

JohnnyS08 píše: Hughes.de.Payns> ámen, bratře

Plazivec> a co ten Royal Enfield, ten má tradici výroby asi taky nepřerušenou, ne?

Motor Victory Freedom má s H-D Twin Cam společnýho asi tolik, že jsou to oba vzduchem chlazený dvouválce. V technických detailech si jde naprosto vlastní cestou, o nějakém kopírování tu nemůže být řeč. Myslím, že s jeho vývojem pomáhal Cosworth.



Jak se traduje, první kroky směřovaly do obchodu, kde byl zakoupen HARLEY DAVIDSON (FXRS) a HONDA SHADOW, ta se už vyráběla v USA. Oba stroje byly na dílně rozebrány do posledního šroubu a velmi důkladně prozkoumány. Vedoucí tohoto projektu byl GEOFF BURGESS bývalý konstruktér NORTONU a v roce 1995 byl do týmu přibrán konstruktér MARK BADER, který zodpovídal za vývoj motoru.

Tady jsem se zmýlil, nebyl to Indián, ale japonec.

Více na: http://www.motorkar...katalog/victory.html
Copyright © Motorkari.cz

Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:54 | Nahoru | #163
Hele víte kdo je tenhle týpek :




Ten založil značku Kawasaki už v roce 1878 sice nedělali přímo motorky ,ale značka hold značka

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:55 | Nahoru | #164

jongi píše: nemohli byste se shodnout na tom, že legend může bejt víc ?



Po milionté, legend je víc.

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:55 | Nahoru | #165
djastin> Tak potom OK Môžem fakt len odporučiť Volusiu.Vypadá dospelo,výkon na taký malý obsah celkom slušný,podvozok je oproti vs 800 už úplne iný level a určite minimálne 2-3 roky ti vydrží,kým nepresedláš do vzššej kategórie

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:57 | Nahoru | #166

JohnnyS08 píše: jongi> '"vždycky se najde nákej čikus nebo dráťa" - no on se taky dycky najde nějakej Plazivec. Mám takovej dojem, že za jeho adorací H-D nestojí ani tak snaha dokázat něco nám, jako spiš naha dokázat něco sám sobě...



Jen se nechci nechat bezdůvodně urážet. Ale už jsem si říkal, že se na to vyseru, pač je to marný boj.

Naposledy editováno 09.02.2016 20:57:27

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 20:57 | Nahoru | #167

Plazivec píše: djastin> Do draka 650 bych nešel, osobní zkušenost nemám, ale hodně jsem toho kdysi pročetl a prý mu chybí kapka výkonu. Shadowka 750 už něco lepší krouťák. Jde o předjíždéní a situace, kdy potřebujes zrychlit.
Jinak já jsem také nemoh jít hned do HD, ale jsi mnohem mladší, máš čas, pojezdiš, setkáš se s lidma, uvidíš, budeš moudřejší a možná bude časem i více peněz.


djastin píše: Ono to co teď koupím mi musí vydržet alespoň 3 - 4 roky, dřív na jinou nebudu mít. Ale jak říkáš pojezdím, setkám se s lidma a je také možné že pak přesedlám uplně jinam.


Ahoj,
snad se tu chlapci kvůli dvou třem továrnám navzájem nepobijou :)

Pokud netrváš do začátku nutně na HD, možná by Tě to mohlo zajímat:
Téma: Poradíte do začátku? Honda Shadov 750 Spirit
http://www.motorkari.cz/tema/?t=145584

Jen ve stručnosti pro základní orientaci:

1)
Honda Shadow VT 750 je cruiser a Honda Shadow Spirit VT 750 je chopper, ale konstrukčně jsou tam velmi malé rozdíly v podvozku, kosmeticky víceméně jen v blatnících, světlech a sedadle, a jinak motoricky a spolehlivostí je to stejné.

2)
Od roku 2004 je vzadu kardan a od roku 2007 je tam místo dosavadního karbecu vstřikování.
Karbec/vstřikování je společný pro oba Véčkové válce (je uprostřed mezi válci) a tudíž odpadá jinak běžná nutnost synchronizace podtlaků

3)
Základní charakteristika:
- v rámci čoprkrujzerů dobře ovladatelný a zvládnutelný i začátečníkem
- plynulý krouťák použitelný už kousek nad volnoběhem a jako podlitrový stroj je ideální pro pohodové jízdy okolo 80 až 100 km/h (maximálka sice okolo 140 až 150 km/h, ale to už je trápení motoru i jezdce)
- Shadowka je notoricky známa jako velmi spolehlivý, nezáludný a navíc úsporný stroj

Tady když tak podrobnější souhrnné informace:
Téma: Honda Shadow Spirit VT750
http://www.motorkari.cz/tema/?t=150156

Naposledy editováno 09.02.2016 21:00:35

Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 21:25 | Nahoru | #168
Dovi - dík za odkazy, další info na studování

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 21:49 | Nahoru | #169

Plazivec píše: To nepůjde, sic jsem to ani nezkoušel, ani neviděl, ale rozhodně je tady jedna věc, co si myslím, že to zabije. japonci mají dvojitou kliku a tudíž se ojnice nedrží za ruce, jak je to u HD.


Já to nezkoušel ale viděl. Co je "dvojitá klika"? Hodně Japonců jsou taky V-twiny, jen nemají ojnice vložené do sebe a to nemá na časování motoru vliv.

1 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 22:07 | Nahoru | #170
A mají ty ojnice na jednom hřídeli?

Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 22:12 | Nahoru | #171
Plazivec> ano, čtyřtaktů s více klikami je jak šafránu. Některé japonky mají dokonce obě ojnice na stejném zalomení hřídele, pokud máš na mysli toto.

Naposledy editováno 09.02.2016 22:15:40

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 22:13 | Nahoru | #172

SuperSic58 píše: 125 nebo 1800, rozdíl moc nebude, správnej čoprák víc jak 60 stejně nejede. To aby správně vlál plnovous a konfederační vlajka
A víte proč maj čopráci místo helmy šátek? No aby po nehodě zůstal ten bordel aspoň pohromadě to byla odpověď jednoho čopraře na srazu, když sem se ho ptal, jesli se nebojí jezdit bez škopku... Humor mu nechyběl



No, z tvýho profilu není možno vyčíst na čem jezdíš,pokud na něčem jezdíš,možná je to čínskej skůtr,ale v každým případě ať je to co je to ,ty by jsi ten šátek měl nosit v každým případě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 22:25 | Nahoru | #173

Plazivec píše: A mají ty ojnice na jednom hřídeli?


Myslíš na jednom čepu kliky. Ano, mají - jinak by pro ně neplatilo označení "twin". Intruder má třeba kliku přesazenou a čepy dva, takže pravý twin není, Virago má jeden čep společný a takových motorů je víc.

Ale i s přesazeným řaďákem jde dosáhnout Harley-efektu. Jde o to, že HD mají časování takové, že v jedné otáčce pálí postupně oba válce, ve druhé ani jeden. Japonci preferují vyváženější chod kdy v každé otočce pálí jeden válec - díky tomu je sice menší krouťák, ale taky slabší vibrace a netrpí tolik uložení kliky, nemusí být předimenzovaná ložiska. A zvětší se rozsah použitelných otáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 22:32 | Nahoru | #174
1100Virago> No a právé tím se japonci připraví o ten HD - efect, nebo jak bych to nazval. Tímpádem mají také vše lehčí a hejblata nemají potřebnou setrvačnost. Proto lehčeji chcípnou, když se malinko zatíží na volnoběhu. O převodovce nevíš něco? Převodovka vydává pištivý zvuk, zvláště při brždění motorem, a to jsem si všimnul i na VL1500, tam hodně hlučí i v záběru, třebas na 5ku.

Naposledy editováno 09.02.2016 22:33:14

Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 23:07 | Nahoru | #175
Virago je bezvadná mašinka, lehce se vodí......ALE pozor jseš na ni velikej. Jak se u nás říká, abys nevypadal jak opice na brusu. Moje zkušenost s kardanem je taková, že jedinej jsem z naší 11 člené party mám řetěz. Tiše jsem záviděl, ale chtěl jsem Kawu Vulcana a to je řetěz.
Už jsem z kardanu vyléčenej. Musím říct, že v létě odešli dvou kolegům kardany na Ymahách XVS 650. Měli najeto 60.000 km, žádnej fofr, čoprácky a v jednom! A ta sranda stála každého 35.000,- Kč!!! Tak já 2x ročně řetěz osprejuju a vyčistím a kdyby to odešlo tak řetězová sada vč. řetězových kol příjde od 2.660,- Kč.
A k mašině - vyber si k sobě něco většího. Já jsem příznivec ať si každý vybere podle sebe, ale taky příznivec Kawasaki. Tak co VN 800 nebo VN 900? To by na začátek mohlo bohatě stačit a pak uvidíš. A kdybys potom chtěl třeba VN 1700, tak každej slušnej prodejce ti ji vezme protiúčtem.

(reakce na) Cruiser pro začátečníká

9.2.2016 v 23:17 | Nahoru | #176
Plazivec: Ne, převodovky si porovnávat netroufám. Příčinou hvízdání bývá často hypoidní ozubení u pohonů hřídelem, ale ono celkově záleží na tvaru zubů a uložení převodových hřídelů.

Cruiser pro začátečníká

10.2.2016 v 00:19 | Nahoru | #177
Píšeš i o výšce a váze, tak se divím, že ti ještě nikdo neporadil toto . Podíváš se, jak bys asi na vybrané motorce vypadal. Je to jen přibližné, pro orientaci. Ještě k řetězu, souhlasím s Wenci, neviděl bych to jako tak zásadní problém. Motorku, která ti bude ve všem naprosto vyhovovat asi těžko najdeš. Vždy tam bude nějaké ale. Jak ti radí přede mnou, podívej se někde, zkus se posadit a uvidíš jak ti padne do ruky.

Cruiser pro začátečníká

10.2.2016 v 05:43 | Nahoru | #178
k těm převodovkám - H-D má oddělené olejové náplně - jeden olej pro motor, druhý pro primár a převodovku. Primár je řešený řetězem, převodovka je tříhřídelová - pětka je přímý záběr. Mazání převodovky je řešeno rozstřikem. Popsaná situace platí pro Sportster - big twiny jsou ještě ortodoxnější, převodovka u nich vůbec není integrována s blokem motoru a dohromady jsou zde tři oddělené olejové náplně.

Konfekční japonka má společnou olejovou náplň, primár ozubenými koly, dvouhřídelovou převodovku s tlakovým mazáním.

Zdroj vyšší mechanické hlučnosti bych viděl zejména v použití primárního převodu ozubenými koly.

Cruiser pro začátečníká

10.2.2016 v 06:58 | Nahoru | #179
To je fakt dobrá stránka




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká

10.2.2016 v 09:11 | Nahoru | #180
djastin> No být tebou, tak bych o Dragstaru 650 vůbec neuvažoval. To fakt nejede. Dragstar 650 je podle mně ta nejzoufalejší motorka v kategorii cruiser pod litr. Hrdí majitelé těchto strojů snad prominou. Je nebetyčný rozdíl mezi 650 a 1100. Na Dragstaru 650 jsem najel asi 100 km. Tragedie.
Volusia
VN 800
Shadow 750
případně Dragstar 1100.
Přeji šťastnou ruku při výběru. To se týká hlavně Dragstara.

Naposledy editováno 10.02.2016 09:13:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist