Téma: U Humpolce v příkrým kopci...
 
4.2.2016 v 23:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) U Humpolce v příkrým kopci...

6.2.2016 v 13:11 | Nahoru | #1

splasenytrubky píše: Přesně tak. Ale problém není jen na správci komunikace, ale dělají to dodavatelské firmy, přesně ve smyslu "z cizího krev neteče". Pokud vědí, že se to zatáhne z povinného ručení, tak si tam do toho rozpočtu nacpou neskutečné věci. Osobní zkušenost z práce. Nákladní souprava zapadla na krajnici (řidič se vyhýbal s protijedoucím vozidlem), jediná stopa po tom autě když jsme ho vyprostili byla vyjetá kolej v hlíně na krajnici. Nechali jsme to na správci komunikace, všechno bylo hlášeno, šlo to z povinného ručení. Srovnání té brázdy v hlíně bylo vyčísleno na cca 20 tis. Kč, ten rozpočet dodneška mám. Správce komunikace nemá žádný zájem náklady rozporovat, proč by to dělal, když to klopí pojišťovna, a pojišťovna na to nemá páky, protože papír samozřejmě při vyčíslování těch nákladů snese všechno. Výsledkem (a nejenom tohoto, ale všech pojišťovacích podvodů) je pokřik pojišťoven, že je třeba zdražit povinné ručení, do čehož se pro zvýšení bezpečnosti, jak jinak, následně vejde třeba i nákup fízlovských aut, aby mohli fízlovat ještě lépe a radostněji.



Ono když budeš postupovat podle zákonů, na zasypání vyjeté brázdy musíš zažádat o povolení k zvláštnímu užití komunikace (ZUK), protože jde o provádění stavebních prací na tělese pozemní komunikace, osadit stavební místo dopravním značením, vlastní práce může provádět jen certifikovaná firma, na provedení musí být zpracován projekt a potom ta cena 20tis. je reálná.
Shrnuto, díky zákonům se nám žije lépe a radostněji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) U Humpolce v příkrým kopci...

6.2.2016 v 13:18 | Nahoru | #2
joone> Ty musíš být v této době šťastný člověk a rok od roku spokojenější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) U Humpolce v příkrým kopci...

6.2.2016 v 13:31 | Nahoru | #3

joone píše: Ono když budeš postupovat podle zákonů, na zasypání vyjeté brázdy musíš zažádat o povolení k zvláštnímu užití komunikace (ZUK), protože jde o provádění stavebních prací na tělese pozemní komunikace, osadit stavební místo dopravním značením, vlastní práce může provádět jen certifikovaná firma, na provedení musí být zpracován projekt a potom ta cena 20tis. je reálná.
Shrnuto, díky zákonům se nám žije lépe a radostněji.


Ale hovno, byla to silnice 3. třídy, a tohle byla práce pro jednoho chlapa s lopatou a hráběmi na 15 minut, aniž by k tomu potřeboval kolečko a nějaký materiál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist