Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
fazko píše: doucha> Dobrý den, vzhledem k tomu že jste mi už velmi kvalifikovaně poradil se na vás obracím znovu
Nevydržel jsem to a trochu se svezl na Vraždě i přes karanténu.
Mám takový testovací úsek kde je to dost zatáčkovité a když se to trochu zahřálo tak mi při podřazování začal motor dost střílet do svodů.
Vzhledem k tomu že mám obrácené tlumivky tak ty plameny jsou vidět a dost mě to vyděsilo.
Mohl by to být vliv "starého" benzínu nebo něco se vstřikovači? Mám zavodní svody bez přívěry takže tady problém nebude.
Jinak motor jede čistě, drží otáčky, nemá propady jenom ty rány mě trochu znervózňují.
Díky, Fazko
na 99 kdyz to pali do bejfuku, tak mas chudou smes, a ta je chuda typicky proto, ze si neco zmenil :) A je potreba to doladit. Dlouhodobe litat s chudou smesi neni dobru vubec pro nic (ventily, vejfuk, atd)
Naposledy editováno 07.04.2020 15:48:12
Jediné co jsem dělal a mohlo mít vliv je vzduchový filtr (MWR), rozebírka, vyčístění a skládačka mi trvala dva dny protože to je DUCATI
Domnívám se že jsem to složil správně, nicméně to překontroluju.
Mám tam závodní svody a mapu RACE PRO a do toho teda nelezu protože tomu moc nerozumím.
Zkontroluju ten filtr a vstřikovaní a podám hlášení.
Díky, Fazko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale | TheRovy | 34 | 26.8.2016 v 10:08 MichalR66 |