Zima v plném proudu, motorka spinká v garáži, vymýšlím blbosti. Montoval jste si někdo na motorku příhřev na chladící směs nebo na olej na 220V? Jezdím brzo ráno do práce a nevím jak dlouhou vydrží skorotchýně ranní zahřívání na sytič. A to nemám žádný laďák, normální sériový lauf. Stěhování je v plánu až na další pětiletku, tak chci eliminovat většinu případných třecích ploch Díky za tipy.
Z kusu jeklu (tuším že asi 50x30) je udělaný domeček, aby tam vlezla áviácká spirála.
Má to na sobě nátrubky na onu hadici.
Zatím jsem to udělal jen elektrické, ale nahřát tu kostku PB hořákem jsem zkoušel a šlo to.
Takže klidně by se ten jekl mohl odělat delší, aby pod spirálu vešel ještě ten plamenec (to by byla trubka přibližně průměru hořáku, procházející tím jeklem), na její druhý konec by se nasunula kovová hadice, směřující na karter a je to.
Obvykle toto zařízení vychází někam do prostoru podběhu předního kola, takže přístup by možný byl.
Gazík to má origo udělané podobně, jen je ten bufík mohutnější a přívod studené vody má z bloku, odvod do hlavy.
Z tohoto jsem vycházel (Gazíka jsem měl a jeden v rodině pořád je), ale zkusil jsem to namontovat do té vratky, protože za dávných motoristických časů se to takto dělalo třebas u škodovek (Spartak, Oktávie...).
Moje obavy, že to bude ohřívat i vodu v chladiči a nebo že voda vyvře, se ukázaly být lichými.
Protože opravdu v té velké světlosti hadice ta voda dokáže cirkulovat, lze se o tom přesvědčit rukou - horní polovina je horká, spodní studená.
Není potřeba žádný termostat, protože při nízké teplotě jsou tepelné ztráty bloku tak vysoké, takže aby voda vyvřela...?
Při vyšších okolních teplotách trocha obezřetnosti potřeba je, ale néni to žádná tragédie.
Motor je to Andoria, v chladicím systému je asi 6l vody a v bloku možů byt tak dva.
Když je opravdu zima, tak to chce zapnůt aspoň půl hodiny dopředu.
Né že by ten motor nechytal při mínus deseti, ale tohle je takové příjemnější pro techniku i pro řidiče, že.
1 reakcí na tento příspěvek Příhřev motoru 220V
1 reakcí na tento příspěvek Příhřev motoru 220V
1 reakcí na tento příspěvek Příhřev motoru 220V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příhřev motoru 220V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příhřev motoru 220V
Hodně se mi líbí ta vyhřívaná dečka. Umístit ji ze spodu na motor, vyvést kabel někde z boku. Někde bych ještě vyhrabal připojovací kabely z defy. Teoreticky by stačila 100W verze. Na Aliexpresu záležitost 30 USD.
Pokud bys motor nezabalil jak mimino.
Když jezdíš s motorků denně, tak by stačil fígl našich dědů - zabalit motor do deky.
Když se třeba jede s autem na hory, zabalí se takto motor (trochu s rozumem, bacha na rozhicované části) a je vyzkoušené, že do rána motor nepromrzne (podle kvality tohoto opatření) a následná procedura nemá tolik negativních důsledků pro vozidlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příhřev motoru 220V
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |