Téma: Pokec pro letecké nadšence
 
24.1.2016 v 23:13

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

3.7.2016 v 16:51 | Nahoru | #1
vyslýchal jsem nepilota, tak jen mohl připustit, že tam rozdíl je
Můžeš rozvinout tu "prasátkovitost"?
Jediný, co se mi vybaví, je rytí čumákem v zemi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

4.7.2016 v 21:48 | Nahoru | #2
Pher>
Tak jsem to konzultoval s borcem co lítal oboje. Prý jsou letové vlastnosti i pocity s řízení zcela stejné. Hmotnosti i výkony taky. Naše Mi-171 mají motory s lepší výškovou charakteristikou a tak u země jsou prý trošku horší jako MI-17 a ve výšce zase o dost lepší. Ta verze s rampou prý při brždění nad zemí trošku víc plave, má placatější spodek trupu a zřejmě to způsobuje vyšší vztlak. No a mne se to trošku prasátkovité zdá proto, že 171 má elektronické řízení motorů , to si víc hlídá limity a nepustí tam všechen výkon tak snadno. Starší Mi-17 tahá co to dá, elektronické omezení nemá a dá se dostat na limity snadněji ( dokonce je i trochu přelézt) a proto se to mně osobně zdá taková trošku svižnější. Je to ale ovšem jenom můj pocit a srovnání na základě dosti značného počtu hodin s MI-17 , ale jenom pár hodin na simu s Mi-171.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist