globalmoto_kveten





Téma: Pokec pro letecké nadšence
 
24.1.2016 v 23:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

3.4.2017 v 09:52 | Nahoru | #1771

Jarrinn píše: jsme to tak uz koupili i s tema "točenskýma" pruhama na smerovce a nak se nam jeste nechtelo upravit



no hlavne na me pusobi ta bila na blaniku jako kdyz se do bilejch legin navlece nejaka 80 kg matrona

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

3.4.2017 v 10:02 | Nahoru | #1772
gugo> ano, nektere piloty to vzrusuje
ve vzduchu vypada lip. Na fotce nejsou poradne videt ty 15m kridla

Naposledy editováno 03.04.2017 10:04:27

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

3.4.2017 v 12:48 | Nahoru | #1773

Jarrinn píše: Pher> Kundovice obnovily certifikace. Zle jazyky tvrdi, ze skupujou uzemneny blaniky a prodavaji je do Ruska, kam EASA svyma zkurvenyma prstama nedosahne. Ale je to banda idiotu. Curaci to prijeli ve ctvrtek "opravit". Opravili to tak, ze prava spodni brzda je po zavreni asi 5stupnu otevrena. Kdyz se chytne za brzdu na pravym kridle, tak leva brzda ma vychylky 10 stupnu. Co to je dopici za bandu diletantu?! Podotykam, ze ten blanik sel na 1000h prohlidku v perfektnim stavu a vratil se srot, kterej je uzemnenej. Asi to bude mit velice zajimavou dohru...
Nemluvim o tom, ze ten mechanik nevedel jak se dava na kridlo pasnice...! Bohuzel se to zas prebiralo ve spechu a nikdo to po nich nezkontroloval. Ale doprdele jednou jsem leteckej mechanik, tak od toho neodlezu, pokud to neni pintlich.



kolik znas leteckych mechaniku? Ja s nima 4 roky studoval. Pulku z nich bych se bal si i poslat pro obed...

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

3.4.2017 v 14:00 | Nahoru | #1774
Par jich znam a jsou v pohode. Ale je to teda taky diagnoza. Nejradsi by porad uzemnovali a hrabali se v tom

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

4.4.2017 v 08:46 | Nahoru | #1775
Jarrinn> to jsi mne popsal dosti vystizne Uplny zverstvo je, kdyz podobny pacient ma vlastni ero, na kterem je porad co vylepsovat

Pokec pro letecké nadšence

7.4.2017 v 21:43 | Nahoru | #1776
Predseda hlasi, ze kunovicti v tejdnu prijeli, sundali levy kridlo a zavadu opravili. Ze si mame zitra prijit odlitat jarni "skolku".
Tak jsem zvedavej je to jak stiraci los, treba to na potreti vyjde





Naposledy editováno 07.04.2017 21:44:17

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

21.4.2017 v 21:50 | Nahoru | #1777
...a to jsem si myslel, ze u plachtaku nehrozi
prej brzda




(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

21.4.2017 v 21:55 | Nahoru | #1778

Jarrinn píše: ...a to jsem si myslel, ze u plachtaku nehrozi
prej brzda






Ty kravo... To je/byl Twin?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

21.4.2017 v 23:10 | Nahoru | #1779
Jj twin. Mozna to byl jenom zapalenej plachtar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

22.4.2017 v 08:07 | Nahoru | #1780
Jarrinn> to vypada jako obnoveni vyvoje Me 163

Jak dopadlo Solo? Pro zmenu nefunguje vyskovka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

22.4.2017 v 08:19 | Nahoru | #1781
Pher> blanik je uz v cajku. Hned v tom tejdnu odvezli kridlo do letnan a vymenili torzni tyc....od nas zkroucena nebyla . A je to duo

Naposledy editováno 22.04.2017 08:22:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

22.4.2017 v 08:56 | Nahoru | #1782
Jarrinn> mea culpa... Ale nerad zjistuju, ze teorie o zamene dilu pri oprave nebyla asi od veci
Hlavne ze je cajk. Ale docela by mne zajimalo, jak se to da zdeformovat. Nejak se nepamatuju, ze by brzdici klapky mely nejake (rychlostni?) omezeni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

22.4.2017 v 09:03 | Nahoru | #1783
Pher> zdeformovalo se to jednoduse. Blbe nastavili brzdici klapky na kridle. Na jednom se zaviraly driv nez na druhym, takze uplne dovreni do zajisteni slo pres mez te jedne torzni tyce. A ani po zajisteni nebyly klapky na tom druhym kridle plne zavreny.....opravili to napotreti. To uz neni ani diletantismus

Naposledy editováno 22.04.2017 09:05:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

22.4.2017 v 09:08 | Nahoru | #1784

Jarrinn píše: Pher> zdeformovalo se to jednoduse. Blbe nastavili brzdici klapky na kridle. Na jednom se zaviraly driv nez na druhym, takze uplne dovreni do zajisteni slo pres mez te jedne torzni tyce. A ani po zajisteni nebyly klapky na tom druhym kridle plne zavreny.....opravili to napotreti. To uz neni ani diletantismus



Ale to bude, nejaka ta dilatace tam zrejme byla ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

22.4.2017 v 09:13 | Nahoru | #1785
Twister> tam ma E, ty dilatace dilatace nastala (IMHO) po prvni zavreni brzdovych klapek zkusebnim pilotem, ktery do protokolu napsal, ze je potreba opravit brzdove klapky...takze to vlastne oravovali 4x

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

22.4.2017 v 09:38 | Nahoru | #1786

Jarrinn píše: Twister> tam ma E, ty dilatace dilatace nastala (IMHO) po prvni zavreni brzdovych klapek zkusebnim pilotem, ktery do protokolu napsal, ze je potreba opravit brzdove klapky...takze to vlastne oravovali 4x



A v tom je prave ten vtip. Jako v pripade hodinek a holinek

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

29.4.2017 v 18:41 | Nahoru | #1787
Kvalifikace obnovena
Ani jsem toho moc neposral.
Jenom mirnej pad, ostrej pad, vyvrtku, skluz a pristani jsem po tom roce bez litani nejak vymenkl a chybela mi razance. Dam si ted nejakej prelet a muzeme na tu vyhlidku.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

29.4.2017 v 18:53 | Nahoru | #1788
Jarrinn> gratulace.

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

29.4.2017 v 20:42 | Nahoru | #1789
Docela jsem se dnes zasmal. Stoupame v aerovleku a andula zahlasila vysadek. Cumim na to a borci na staterch neovladatelnejch kulatejch padacich vyskocili nad polem uplne mimo letiste. Sleduju jak postupne dopadaj do obili a kolem rybnika asi tak kilometr od letiste. Na to zahlasi do radia vtipalek vlekar: "hele andulo, nejak ti to pada do pole". Pilot Anduly naprosto suse: "chteli vyskocit, jejich problem"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

29.4.2017 v 20:48 | Nahoru | #1790
Jarrinn> Si predtim nehodili fleru nebo co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

29.4.2017 v 20:58 | Nahoru | #1791
gugo> prave ze hodili. Odhazovali ji ze 400m, pak nastoupali do 800 a zacli z toho padat. Je to particka magoru co si jedou starej vojenskej para vycvik a bez baleni padaku a presunu v bojovych podminkach by to pro ne byla nuda...jak jsem pak zjistil . A samozrejme seskok z L-410 by bylo moc imperialisticky
Takze vlastne vse OK ale byla to komedie jako krava...dnesnima ocima
Ale je fakt ze si získali moje sympatie. Ti kluci si ty padaky umej aspon zabalit sami a nemaj to jenom jako prilezitost pro nafoceni selficek pro fb.

Naposledy editováno 29.04.2017 21:08:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

29.4.2017 v 21:27 | Nahoru | #1792
Jarrinn> JO kdyz jsem kdysi litaval v LKHV tak tam zakladaci litali na 68. A bezne chodili z okolnich poli. takovje beznej stav.
Taky jedinej padak, kterej umim slozit

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

29.4.2017 v 21:36 | Nahoru | #1793
gugo> ty vole horovice, ta andula byla z Horovic. Btw. Pribram a Horovice mají stejne stavenou drahu
Plachtarskej padak taky umim zabalit. Jen si ted nepamatuju to oznaceni..ale my to berem jako operku na zada v sedacce

Naposledy editováno 29.04.2017 21:38:25

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

30.4.2017 v 00:42 | Nahoru | #1794

Jarrinn píše: Sleduju jak postupne dopadaj do obili a kolem rybnika asi tak kilometr od letiste..



Kam se podela 7. Rota.. sefe, ja uklouz..

Pokec pro letecké nadšence

1.5.2017 v 03:27 | Nahoru | #1795
dneska prava jarni bojovka v termice. Vytahnul sem z hangaru Vosu (VSO-10), ze ji provetram. Cuknu se z vleku v petistovkach pekne do stoupaku. A klasika jarni temika. Naklon 60 stupne a vario dava 0 az -0,5m/s - takze ztracim vysku. Fajn. Zavru podvozek a jsem na variu v cernejch cislech 0 az 0,5 m/s. Pohoda . Pul hodiny se hrabu do osmistovek, kde najednou vario vystreli na 4m/s a za 3minuty si podavam ruku se zakladnou mraku, kde to uz lezlo pres 5m/s. Zakladny 1350 QFE, jen se to kurva strasne dekovalo. Ve dvou kilometrech inverzni vrstva o kterou se mraky rozplizly do stran a vzajemne se to slejvalo. Po dvou hodinach me navic zacla bolet prdel, tak sem se na to vysral... prulet ve dvoukilech nad letistem, sednout a na pivo...kurva den jak vino

Naposledy editováno 01.05.2017 03:29:17

Pokec pro letecké nadšence

1.6.2017 v 17:05 | Nahoru | #1796
Opraste znalosti starejch letadel... vyrazim na vraky do Francie, bude fotosoutez

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

2.6.2017 v 19:06 | Nahoru | #1797
Aaaa bude zabavicka

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

2.6.2017 v 19:45 | Nahoru | #1798
HornisGSX> uz jsem na ceste .... jen neznam pomer lodi a letadel.

Pokec pro letecké nadšence

7.6.2017 v 19:49 | Nahoru | #1799
Tak sry, souteze o poznavani letadylek nebudou. Dnesni den a vcera odpoledne se sedelo celej den v marine protoze mistral. Letadylka byly celkem extrem ponor a tady je dost nadsencu jinym smerem. Takze ponorky a parniky vyhraly. Prisli jste (a hlavne ja) o wildcata a hellcata.


kdo ma zajem sledovat ponorky tak bude pak nejakej post ve vlakne o potapku.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

20.6.2017 v 11:48 | Nahoru | #1800
to prvni vypada na F4 Corsair
nadherny ero. Ale ve vzduchu mu to slusi vic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist