globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

3 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

11.5.2016 v 07:53 | Nahoru | #1
Taky můžu přidat svojí zkušenost, sice s plechovkou, ale...

STK Bohdalec...9.5.2016

Jel jsem tam s otcovým autem.
První zádrhel nastal na emisích, né snad že by zánovní vůz Ford Galaxy r.v.99 neprošel na měření, ale nějaký chytrák na dovozu zapsal typ motoru místo AHU na AHV. (přestože, žádný takový neexistuje). Budiž, postarší technik usoudil, že vzhledem k tomu, že v nabídce počítače žádný takový motor neexistuje, tak je to blbost a po krátké domluvě, že by bylo vhodné to nechat úředně změnit mě pustil dále.
Vyjádření od Fordu/potažmo VW o typu motoru je za 2500,- to si můžou nechat a raději tohle absolvuju každé dva roky znovu.

No ale samotná TK stála opravdu za to. Technik značně ověnčený zlatými doplňky ani nereagoval na slušné pozdravení. Budiž, třeba mě neslyšel, nebo jsem použil špatný výraz. Pro příště se polepším a místo "dobrý den" zvolím "dobrej". To, že si vyžádal klíče od vozu a že si s autem zajede dovnitř sám... budiž, bylo to slabých 15m a jen rovně, neb jsem parkoval přímo naproti vratům. To by se ještě dalo zkousnot. No což. Motorku bych mu do ruky nedal.
No a pak už jsem nevěděl, jestli se smát, brečet nebo mu dát přes držku.
První problém nastal i zde s již propíraným identifikačním štítkem. Auto jej nemá, ale né snad proto, že by s tím někdo manipuloval, nebo se ztratil. Je to rok výroby 1999 a štítky nebyly. Jenže ouha. V TP je dovoz 20.4.2002 z Belgie. Přestože je tam jasně uvedený rok výroby 1999. No začala dlouhá debata, ale slušná (z mé strany) ze strany technika naopak. Dobře, říkám, jdeme dál, tohle tedy pořeším, protože předpokládám, že mě pustíte na 30 dní. No to samozřejmě, zněla odpověď. Jdeme dále. Test zavěšení. K velké smůle technika, byla celá náprava asi před 3000km dělaná, komplet. Takže s tím kvrdlal asi 5 min a snažil se najít sebemenší vůli. Až... Tady se vám hýbe špatný silentblok. Říkám, dobře jdu se podívat. To nemůžete! Jak nemůžu, chci vidět který! Né, musíte stát na brzdě, aby to bylo vidět.... Tak říkám, že je tam všechno nové, že to není možné. Je, opravdu. Dobře...lehce jsem rezignoval... Fajn, tak jedna lehká závada. Né, to je vážná... Říkám, že není, jednak, že je tam všechno nové a jestli se trochu hýbe ( kdo by to byl řekl, že se silentblok hýbe,že?!) Tak že to je lehká závada. Né, to je ohrožující, je to vážná závada. No to už se ve mě pomalu, ale jistě vařila krev. Jdeme dále...
Test brzd, předek, zadek, asi 8x, snažil se najít diferenci, bohužel k jeho velké smůle žádná nenastala. A znechucení z toho, že nic nenašel na něm bylo zcela evidentně vidět. Tak postoupíme k poslednímu kroku. Test světel. Nejprve test naklápění. Pravé světlo se nechtělo naklápět, tak jsem zvedl kapotu, zahýbal konektorem a vše fungovalo. Nastala dlouhá přednáška o tom, jak si tohle mám zkontrolovat před TK, a že tam bude určitě nějaký jiný zádrhel, a že mi to napíše do závad... Následovala asi 2min. skoro hádka, že teď to funguje, tak co by ještě víc chtěl.
No ale pak? Test správného seřízení světel, světla byla asi o 3mm níž, než je křivka na regloskopu. To máte špatně seřízené, s tímhle vás nepustím. Již značně nasrán, jsem konstatoval, že naposled se světla seřizovala na TK, která probíhala právě zde a do světel určitě nikdo nezasahoval. To mě nezajímá, to si máte nechat seřídit před TK. Tak říkám, že je lepší, když to svítí níž, než víš, snad ne, že tímhle nikoho alespoň neoslňuju. Ne, je to závada, a mám si to do opakované prohlídky vyřešit. A že takových jako já, by bylo nejlépe vůbec nepouštět na silnici.
No to byla poslední kapka. Velký, malý TP jsem vzal ze stolku, se slovy, polib si pr*el zm*de jsem odjel bez zaplacení, bez prptokolu a o pár km dál cestou vrátit otci auto jsem v Radotíně na STK prošel.
Takže STK Bohdalec a místní techniky můžu vřele doporučit Arogance jako prase...

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

11.5.2016 v 09:24 | Nahoru | #2
zdenek86> Bohdalec? Není to ta STK, která vyhazuje i kvůli výstražný vestě, pokud je podle starý normy a ne podle nový, i když stanovisko MD je, že platnost nový normy se vztahuje pouze na prodej? Jak může mít takováhle "firma" ještě vůbec nějaký zákazníky?

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

11.5.2016 v 11:02 | Nahoru | #3
zdenek86> slušná story ,ty vole co tady čtu tak to je mazec .podle toho co tady píšeš tak brzo budu bez práce jelikož nebudu mít čim jezdit u Český pošty
To je zajímavé podlo toho to by nám v praci neprošlo ani jedno auto (nad 3,5t) ,kde vše mlátí ,jsou v prdeli tlumiče pokud to auto ještě nějaký má ,zemědělské vůle na podvozku a řízení a o sedačkách nemluvě . ale zatím auta se vracej z technické ze známkou tak ti nevím jestli metr je všude stejný ?( pro státní fimu určitě ne,to by byli proti sobě)

Jinak teď v pátek valím na STK s Jawkou 634 tak jsem zvědav,Před 4 roky remcal že mi nesvítí brzdové světlo když zmáčknu přední brzdu a tím pádem mi nedá TK ,spadla mi čelist až na podlahu jestli to myslí vážně a on že ano, nějak nemohl pochopit že tyto motorky to tak neměli a musel se jít poradit

Naposledy editováno 11.05.2016 11:09:09

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

11.5.2016 v 13:07 | Nahoru | #4

zdenek86 píše: Taky můžu přidat svojí zkušenost, sice s plechovkou, ale...

STK Bohdalec...9.5.2016

Jel jsem tam s otcovým autem.
První zádrhel nastal na emisích, né snad že by zánovní vůz Ford Galaxy r.v.99 neprošel na měření, ale nějaký chytrák na dovozu zapsal typ motoru místo AHU na AHV. (přestože, žádný takový neexistuje). Budiž, postarší technik usoudil, že vzhledem k tomu, že v nabídce počítače žádný takový motor neexistuje, tak je to blbost a po krátké domluvě, že by bylo vhodné to nechat úředně změnit mě pustil dále.
Vyjádření od Fordu/potažmo VW o typu motoru je za 2500,- to si můžou nechat a raději tohle absolvuju každé dva roky znovu.

No ale samotná TK stála opravdu za to. Technik značně ověnčený zlatými doplňky ani nereagoval na slušné pozdravení. Budiž, třeba mě neslyšel, nebo jsem použil špatný výraz. Pro příště se polepším a místo "dobrý den" zvolím "dobrej". To, že si vyžádal klíče od vozu a že si s autem zajede dovnitř sám... budiž, bylo to slabých 15m a jen rovně, neb jsem parkoval přímo naproti vratům. To by se ještě dalo zkousnot. No což. Motorku bych mu do ruky nedal.
No a pak už jsem nevěděl, jestli se smát, brečet nebo mu dát přes držku.
První problém nastal i zde s již propíraným identifikačním štítkem. Auto jej nemá, ale né snad proto, že by s tím někdo manipuloval, nebo se ztratil. Je to rok výroby 1999 a štítky nebyly. Jenže ouha. V TP je dovoz 20.4.2002 z Belgie. Přestože je tam jasně uvedený rok výroby 1999. No začala dlouhá debata, ale slušná (z mé strany) ze strany technika naopak. Dobře, říkám, jdeme dál, tohle tedy pořeším, protože předpokládám, že mě pustíte na 30 dní. No to samozřejmě, zněla odpověď. Jdeme dále. Test zavěšení. K velké smůle technika, byla celá náprava asi před 3000km dělaná, komplet. Takže s tím kvrdlal asi 5 min a snažil se najít sebemenší vůli. Až... Tady se vám hýbe špatný silentblok. Říkám, dobře jdu se podívat. To nemůžete! Jak nemůžu, chci vidět který! Né, musíte stát na brzdě, aby to bylo vidět.... Tak říkám, že je tam všechno nové, že to není možné. Je, opravdu. Dobře...lehce jsem rezignoval... Fajn, tak jedna lehká závada. Né, to je vážná... Říkám, že není, jednak, že je tam všechno nové a jestli se trochu hýbe ( kdo by to byl řekl, že se silentblok hýbe,že?!) Tak že to je lehká závada. Né, to je ohrožující, je to vážná závada. No to už se ve mě pomalu, ale jistě vařila krev. Jdeme dále...
Test brzd, předek, zadek, asi 8x, snažil se najít diferenci, bohužel k jeho velké smůle žádná nenastala. A znechucení z toho, že nic nenašel na něm bylo zcela evidentně vidět. Tak postoupíme k poslednímu kroku. Test světel. Nejprve test naklápění. Pravé světlo se nechtělo naklápět, tak jsem zvedl kapotu, zahýbal konektorem a vše fungovalo. Nastala dlouhá přednáška o tom, jak si tohle mám zkontrolovat před TK, a že tam bude určitě nějaký jiný zádrhel, a že mi to napíše do závad... Následovala asi 2min. skoro hádka, že teď to funguje, tak co by ještě víc chtěl.
No ale pak? Test správného seřízení světel, světla byla asi o 3mm níž, než je křivka na regloskopu. To máte špatně seřízené, s tímhle vás nepustím. Již značně nasrán, jsem konstatoval, že naposled se světla seřizovala na TK, která probíhala právě zde a do světel určitě nikdo nezasahoval. To mě nezajímá, to si máte nechat seřídit před TK. Tak říkám, že je lepší, když to svítí níž, než víš, snad ne, že tímhle nikoho alespoň neoslňuju. Ne, je to závada, a mám si to do opakované prohlídky vyřešit. A že takových jako já, by bylo nejlépe vůbec nepouštět na silnici.
No to byla poslední kapka. Velký, malý TP jsem vzal ze stolku, se slovy, polib si pr*el zm*de jsem odjel bez zaplacení, bez prptokolu a o pár km dál cestou vrátit otci auto jsem v Radotíně na STK prošel.
Takže STK Bohdalec a místní techniky můžu vřele doporučit Arogance jako prase...



Zdá se mně to povídání nějaký divný. Nezažil jsem STK kde by se nemuselo platit předem a nezažil jsem STK kde předem nemusíš odevzdat velký a malý techničák ke kterému se bez konečného absolvování STK nemáš možnost dostat.

Naposledy editováno 11.05.2016 13:10:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist