globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

21.2.2016 v 11:45 | Nahoru | #1

Bludevil píše: ... Zajímavé, že dle evropanů "úplně blbí" američani jsou schopni chápat, že to co bliká jen na jedné straně auta je blinkr, zatímco evropan, pokud to není echt oranžové a poctivě s E v kroužku a né DOT v kroužku, tak by přece to že je to blinkr nikdy nepochopil= nebezpečná závada



Zrovna zde bych dovolil nesouhlasit, protože vím jakou měl jeden američan pakárnu dostat Dněpra do země. Jenom aby ho protáhl skrz celnici, musel mít vyražený DOT na spoustě dílů vyjmenovaných v nějakým seznamu. Díly, které ho neměly, třeba ráfky, musel hodit do lisu! Donutili ho ty díly fyzicky zlikvidovat (měl na výběr i je obratem poslat pryč ze země), takže určité díly se u nich bez DOTu nemůžou prostě vyskytnout. A to byl jen dovoz stroje, ne přihlášení na papíry.

My se tady sice můžeme uregulovat k smrti, ale byrokratické škůdce mají i tam. Zřejmě se tam úředníci rozšířili migrací z Evropy a nikdo se nepostaral o odstřel škodné.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

21.2.2016 v 13:16 | Nahoru | #2
Deadman> čoveče a co ten seriál co chodí v televizi, jak tam vyrábí motorky, naplacají na rám věci podle lidové tvořivosti za účelem atraktivity, poprskají ceočkem pobrousí rozbrusem a valí do světa
já se chci právě do té ameriky odstěhovat protože tady za pár let nebudu moc jezdit ani na koloběžce kolem baráku

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

21.2.2016 v 13:35 | Nahoru | #3

Deadman píše: Zrovna zde bych dovolil nesouhlasit, protože vím jakou měl jeden američan pakárnu dostat Dněpra do země. Jenom aby ho protáhl skrz celnici, musel mít vyražený DOT na spoustě dílů vyjmenovaných v nějakým seznamu. Díly, které ho neměly, třeba ráfky, musel hodit do lisu! Donutili ho ty díly fyzicky zlikvidovat (měl na výběr i je obratem poslat pryč ze země), takže určité díly se u nich bez DOTu nemůžou prostě vyskytnout. A to byl jen dovoz stroje, ne přihlášení na papíry.

My se tady sice můžeme uregulovat k smrti, ale byrokratické škůdce mají i tam. Zřejmě se tam úředníci rozšířili migrací z Evropy a nikdo se nepostaral o odstřel škodné.


My jsme kdysi dělali na export nějaký stroje (elektriku), takže mi o tom povídej... Všechno muselo mít UL, ovšem co se týče amerického importu do Evropy (kvality zpracování etc, tak věřím jedině na "Apollo 13". Ostatní musí být fejky jaxswiňa. Když jsme montovali cosi ve Švédsku, tak jediné co nefungovalo, bylo z Améru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

21.2.2016 v 14:16 | Nahoru | #4
Deadman> Jestli to nebylo tím, že to byl individuální dovoz, neboť jak je zřejmé z dokumentu natáčeného v Irbitsku, tak právě vývoz do USA a Rakouska je živí, neboť se jedná o sérii 20000 ks ročně a divil bych se, kdyby to neměli ošéfované, ale je fakt, že se nyní vyváží Ural a Dněpr už je veterán...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist