Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
ST4Marc píše: To mi řekni, co budou dělat na STK tihle fajn kluci: https://vimeo.com/151884486
Kur... ! Všichni chceme takhle jezdit, tak co s tím!?!
Fantastické video....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
ST4Marc píše: To mi řekni, co budou dělat na STK tihle fajn kluci: https://vimeo.com/15188448
Kur... ! Všichni chceme takhle jezdit, tak co s tím!?!
Budou jezdit pořád stejně jako do teďka. Ani nyní by správně neměli na STK projít. Takže projdou i nyní a i za deset roků.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Podle Dekry by při evidenčce měly být zkontrolovány hlavně administrativní věci t.j. VIN, typ motoru, rozměr kol a gum, štítek pokud ho motorka má mít, a tím by to mělo končit. Technický stav by se při evidenčce řešit neměl, přepisují se přeci i motocykly havarované, nepojízdné a nekompletní. Od toho je STK. A moje povinnost ze zákona je přepsat na sebe motocykl do 10 dnů od koupi. A za 10 přece nejde všechny odchylky odstranit, ne ?
Co jsem tu zatím četl, tak někdo musel i při evidenčce sundat motorku z vozíku aby ji mohli vyfotit v hale.
Záleží, jestli člověk kápne na někoho normálního, nebo přeaktivního blba.
Dám sem potom info, jak to proběhlo.
Co se technicke tyce, je mi jasny, ze se namakam nez bude "odpovidajici" pro STK. Ale stejne to nechapu s tema fotkama....
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
E-Fox píše: Tak evidencka nedopadla. Mam na motce jiny rozmer pneu nez v TP a tudiz je nevyhovujci. Jinak jen prehodim pneu a bez ohledu na technicky stav bude evidencka ok. Ale technicka, to uz bude mega boj.
Tak asi po padesáté druhé: jiný rozměr gum je sice závada z hledisak evidenčky (na protokolu bude uvedeno, že z hledika EK nevyhovuje, pod tím bude kód a slovní popis závady). To ale není to důvod, aby motorka nemohla být převedena na nového majitele. Takže přepis na nového majitele jde normálně dokončit. To je tak, když si někdo chce zjednodušit práci a jiný si při tom nechá kydat na hlavu.
vilemx píše: Tak asi po padesáté druhé: jiný rozměr gum je sice závada z hledisak evidenčky (na protokolu bude uvedeno, že z hledika EK nevyhovuje, pod tím bude kód a slovní popis závady). To ale není to důvod, aby motorka nemohla být převedena na nového majitele. Takže přepis na nového majitele jde normálně dokončit. To je tak, když si někdo chce zjednodušit práci a jiný si při tom nechá kydat na hlavu.
presne tak, ja jsem na sebe prehlasoval nedavno totalku - ta motorka mela pulku veci na vozejku a evidenckou normalne prosla - s kupou zavad, ale cislo ramu a motoru OK... tzn jsem ji prepsal na sebe - jen mi hned sebrali znacky a dali je do depozitu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
ST4Marc píše: To mi řekni, co budou dělat na STK tihle fajn kluci: https://vimeo.com/151884486
Kur... ! Všichni chceme takhle jezdit, tak co s tím!?!
ja mam treba jednu GSX400 v original stavu a jednu jako zaklad na kaface.... s kterym se samozrejme nebude jezdit po komunikacich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
assassin píše: ja mam treba jednu GSX400 v original stavu a jednu jako zaklad na kaface.... s kterym se samozrejme nebude jezdit po komunikacich
A právě na STK ti nafotí a do databaze hodí fotky té "správné" a cajti uvidí v počítači jak vypadala ta "správná", takže jak tě zastaví na kafáči, bude problém. Chápu to správně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
xtas píše: To ti přesně řeknu - nechají to důkladně prozkoumat jestli s číslem nebylo manipulováno, a pokud dospěje technik k závěru že je vše ok a číslo jen nečitelný, přidělí ti nový a musíš si ho nechat úředně vyrazit. Co na tom, že to bude něco náhodnýho co si nějaká kráva vycucala z prstu a už si podle toho u výrobce neobjednáš ani blatník..
Je to jinak. Teď to řešíme ve firmě a jednu záležitost máme úspěšně za sebou. Musíš na dopravku kvůli nečitelnému VINku. Dostaneš povolení na obnovení VINu
a vyrazit znovu ti ho může kdokoli, kdo má raznice.. Vše musí být podobné originálu, ale číslo zůstane stejné. Stačí hvězdička na začátku a na konci..
vilemx píše: Tak asi po padesáté druhé: jiný rozměr gum je sice závada z hledisak evidenčky (na protokolu bude uvedeno, že z hledika EK nevyhovuje, pod tím bude kód a slovní popis závady). To ale není to důvod, aby motorka nemohla být převedena na nového majitele. Takže přepis na nového majitele jde normálně dokončit. To je tak, když si někdo chce zjednodušit práci a jiný si při tom nechá kydat na hlavu.
Sakra, tak proc ti idioti tak strasne lzou?! To me fakt stve tohle
A ty fotky se delaj teda proc, vi to nekdo?
„Povinnost vést obrazový záznam z STK je pak součástí novely zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích,“ uvádí Zdeněk Neusar z ministerstva dopravy. „Je jedním z nástrojů, jak zabránit podvodům s technickými kontrolami, kdy oprávnění k provozu dostanou i vozidla, která na kontrolách fyzicky nebyla,“ vysvětluje.
Cílem je zajistit obrazovou dokumentaci, která dokazuje přítomnost vozidla na STK. Povinností STK bude zdokumentovat výrobní štítek, tachometr, VIN („rodné číslo“ vozu vyražené na různých místech karoserie) a pohled na auto zepředu i zezadu. Tuto obrazovou dokumentaci pak musí nahrát do Centrálního informačního systému STK a dále podklady pět let archivovat.
Zdroj: http://auto.idnes.c...729_auto_ojetiny_fdv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
melman píše: Dnes jsem byl na STK s autem a vzal s sebou fotky naší ER6N která má od Givi kouřový štítek, nosič se zadním kufrem a padací protektury od Rutana. Slo mi hlavně o ty padáky . Technik se na fotky se zájmem podíval a konstatoval že nevidí nejmenší problém. Dále mi pak řekl, že zpřísněné kontroly směřují hlavně proti vykuchaným výfukům a zásahům do osvětlení a dalším věcem které otravují ostatní řidiče nebo obyvatele (oslňování, hluk). Řekl, že u nich (Praha 9, ČM) jsou v těchto případech nekompromisní a že výmluvy typu potřebuji být vidět a slyšet neobstojí. Na ostrou STK tam pojedu cca za měsíc tak uvidíme.
Praha 9 CM - to myslis ty zmrdy z TuV Nord?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petta píše: Je to jinak. Teď to řešíme ve firmě a jednu záležitost máme úspěšně za sebou. Musíš na dopravku kvůli nečitelnému VINku. Dostaneš povolení na obnovení VINu
a vyrazit znovu ti ho může kdokoli, kdo má raznice.. Vše musí být podobné originálu, ale číslo zůstane stejné. Stačí hvězdička na začátku a na konci..
fakt? V Praze ještě někdy před rokem a půl tvrdili, že vyražení stejnýho čísla není možný, že se musí jedině úředně přidělit a vyrazit nový. Tak na další technický uvidíme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
xtas píše: fakt? V Praze ještě někdy před rokem a půl tvrdili, že vyražení stejnýho čísla není možný, že se musí jedině úředně přidělit a vyrazit nový. Tak na další technický uvidíme
Fakt, teď jsem měl ten papír v ruce, kde máme povoleno obnovu VIN. Písmo je jim buřt, jen v textu je naznačená hvězdička, která má být na obou koncích čísla.
Technickou tě nenechají projít, takže Lesy ČR budou u nás nechávat obnovovat desítky strojů..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
gugo píše: Medved> co proti nim mas ? Ja tam zatim byl vzdycky docela ok. Tedy asi takhle s nicim me zatim nevyhodili.
sice nejsem medved, ale TUV Nord CM je jedina STK kde mi u 4 roky staryho auta, tj púrvni technicka, rozhrabali dokonce i lekarnicku a zkoumali expiraci obvazu.... vyslechl jsem si hromadu kecu o tom ze japonsky auta stojej za hovno, ze technik ma doma renaulta kterej je mnohem lepsi atd atd... tam uz nikdy
vilemx píše: Tak asi po padesáté druhé: jiný rozměr gum je sice závada z hledisak evidenčky (na protokolu bude uvedeno, že z hledika EK nevyhovuje, pod tím bude kód a slovní popis závady). To ale není to důvod, aby motorka nemohla být převedena na nového majitele. Takže přepis na nového majitele jde normálně dokončit. To je tak, když si někdo chce zjednodušit práci a jiný si při tom nechá kydat na hlavu.
A co když na tu evidenčku dojedu s motorkou na vozíku se sundanejma gumama ( protože jsou sjetý na plátno a stejně budu dávat nový ).
A když motorka EV neprojde z tohoto důvodu. přepis se asi dokončí, ale nový majitel nedostane malý TP. Ten dostane až bude absolvovat další EV už s opravenou motorkou, nebo musí na STK ?
KarlosCZ píše: sice nejsem medved, ale TUV Nord CM je jedina STK kde mi u 4 roky staryho auta, tj púrvni technicka, rozhrabali dokonce i lekarnicku a zkoumali expiraci obvazu.... vyslechl jsem si hromadu kecu o tom ze japonsky auta stojej za hovno, ze technik ma doma renaulta kterej je mnohem lepsi atd atd... tam uz nikdy
Tak to jsme narazili na stejneho blba ... ja tam byl s motorkou a nelibila se mu sklapeci zrcatka (homologovana), ze pry nejsou origo, nelibily se mu E09 Dakar (homologovane pro provoz na silnici, skoro nove, ve spravnem rozmeru) - ze pry az mi to uklouzne po kocicich hlavach, tak se budu divit, vadila mu RZ prisroubovana skrz ty dementni hvezdicky - vsechny hvezdicky jsou videt, citelnost plna, hromadu kecu mel kolem toho, ze pro lekarnicku jsem si sel do batohu ... bylo toho na me vic nez dost.Staci popojet o nejakych 200 - 300m do STK Na Vybezku. Uplne jiny pristup, daleko prijemnejsi lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
gugo píše: Medved> co proti nim mas ? Ja tam zatim byl vzdycky docela ok. Tedy asi takhle s nicim me zatim nevyhodili.
me taky nevyhodili, ale proste me z principu serou ti premoudreli mudrlanti, co se tam kolem toho motaj ... zbytek viz moje odpoved Karlosovi.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
PetrL3 píše: A právě na STK ti nafotí a do databaze hodí fotky té "správné" a cajti uvidí v počítači jak vypadala ta "správná", takže jak tě zastaví na kafáči, bude problém. Chápu to správně?
je fakt ze tenhle plan jsem naplanoval v dobe kdy fotky nebyly... holt se na kaface vyseru. koupim naky lahvace a zacnu koukat na fotbal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petta píše: Fakt, teď jsem měl ten papír v ruce, kde máme povoleno obnovu VIN. Písmo je jim buřt, jen v textu je naznačená hvězdička, která má být na obou koncích čísla.
Technickou tě nenechají projít, takže Lesy ČR budou u nás nechávat obnovovat desítky strojů..
to by byla pecka, ale nějak mám u nás pořád problém věřit tomu, že by někdo začal používat hlavu a řešit problémy logicky a nejsnažší cestou Ono je taky možný že to jsou v praze č*****, protože třeba sajdu ti tu nezapíšou a jinde klidně jo. On práve píčoval na technický, bylo to pajero, který má hlavní vin na nosníku u předního kola, kde na to samozřejmě lítá bordel a šutry, a po patnácti letech bylo jedno číslo úplně nečitelný a druhý hodně blbě. Proto jsem zjišťoval, jestli to nejde zvýraznit, vyrazit o kus vedle apod. Nakonec to těsně prošlo, že si tam to písmeno při troše dobrý vůle jde představit, ale příště už asi ne.
Největší ironie je, že to auto má celou dobu jeden majitel, kterej to kupoval v r. 2000 nový v čr, takže v tp je jedinej záznam
Fakt jsi mě potěšil, už jsem přemejšlel jak to budu zvýrazňovat raznicema sám, protože ta demence s přidělením novýho čísla, to už musel někdo hodně přemejšlet..
xtas píše: to by byla pecka, ale nějak mám u nás pořád problém věřit tomu, že by někdo začal používat hlavu a řešit problémy logicky a nejsnažší cestou Ono je taky možný že to jsou v praze č*****, protože třeba sajdu ti tu nezapíšou a jinde klidně jo. On práve píčoval na technický, bylo to pajero, který má hlavní vin na nosníku u předního kola, kde na to samozřejmě lítá bordel a šutry, a po patnácti letech bylo jedno číslo úplně nečitelný a druhý hodně blbě. Proto jsem zjišťoval, jestli to nejde zvýraznit, vyrazit o kus vedle apod. Nakonec to těsně prošlo, že si tam to písmeno při troše dobrý vůle jde představit, ale příště už asi ne.
Největší ironie je, že to auto má celou dobu jeden majitel, kterej to kupoval v r. 2000 nový v čr, takže v tp je jedinej záznam
Fakt jsi mě potěšil, už jsem přemejšlel jak to budu zvýrazňovat raznicema sám, protože ta demence s přidělením novýho čísla, to už musel někdo hodně přemejšlet..
Tak jsme na tom naprosto stejně. mám to nečitelný 4 x TK ale teď to musím řešit.