globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016
20.1.2016 v 07:58
Zdravím všetkých motorkárov.
Potreboval by som počuť - čítať názory od ľudí, ktorí už majú nejaké osobné skúsenosti s týmto motocyklom: Kawasaki Versys 1000, model 2015 - 2016.....Lebo si ju chcem teraz na jar kúpiť úplne NOVÚ.
Mám už odjazdenú Yamahu 600XT a posledných 8 rokov Suzuki 650DL, V-Strom......mimochodom - absolútna spokojnosť.!
Len.......už by som chcel prejsť na silnejšiu turistiku a veľmi sa mi teraz zapáčila táto Versyska, aj testy sú fajné.

Len by som potreboval vedieť aj názory a skúsenosti iný motorkárov, lebo napísať test a hodnotenie z praxe je niečo úplne iné!
Budem veľmi rád, ak mi napíšete vaše postrehy celkovo na Kawasaki a hlavne na Versys 1000.
Zatiaľ dakujem.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 09:39 | Nahoru | #1
Tady máš stránku, kde je o té mašině celkem dost napsáno. Jsou tam i její majitelé.
Ten nový model moc asi ještě jezdit nebude. Mě osobně se Versys 1000 strašně líbí protože má z mého pohledu
výborné parametry, je hodně univerzální a hlavně čtyřválec!
http://www.motorkar...aki-versys-1000.html

Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 10:41 | Nahoru | #2
Ahoj. Měl jsem půjčeno na Kawasaki Day. Uvažoval jsem také o koupi,ale předváděčka byla stále nad moje finanční síly. Je to pohodlný cesťák. Mě se líbilo,že je to 4-válec a jede to hladce. Na zkoušeném modelu bylo ABS a kontrola trakce (nevyzkoušel jsem ani jedno) a výběr palivových map. Na můj vkus trošku širší řidítka,ale to je věc názoru. Pokud jezdíš s baťůžkem,tak je to pohodlný pro oba. Jinak za tu jednu projížďku nemám víc zkušeností. Myslím si,že to zvládne nějakou šotolinovou cestu,ale na nějaký těžší terén zapomeň. Pokud,jak píšeš,to chceš na turistiku,tak špatně neuděláš,pokud nemáš nějaký extra nároky. Za mě je to dobrý cesťák,který tě doveze kam potřebuješ a to celkem pohodlně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 12:49 | Nahoru | #3
-HARYS->

dík za koment..........aj mne sa veľmi pozdáva, ked ju na jar kúpim, tak ju tu isto zhodnotím a verím že len pozitívne...

Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 13:28 | Nahoru | #4
myslím si,že je to velmi dobrá motorka,určitě bych do ní šel.

Naposledy editováno 20.01.2016 13:29:14

Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 14:51 | Nahoru | #5
Má ji kamarád, ale sem nechodí, tak to písnu za něj. Bydlíme od sebe 100m, tak ty zážitky vzájemně přenášíme, takže to není jedna baba povídala. Měl i starší model, kupoval obě nový, starší jsem mu doporučil já, za novější už se rozhodl vyměnit sám.
Nemůže si ho vynachválit, proto u něj zůstal a udělal jen upgrade na nový model v plný palbě.
Oproti staršímu modelu – má antihop a jak jde mačkat luxusně spojka, to bych řekl, že je největší vyplepšení oproti staršímu modelu. Elektronika stejná, omezení výkonu na 70% + kontroly trakce. To omezení je vcelku zbytečný a stačí využívat jen ty kontroly. kamarádovi se to s tím omezením zdá trochu ucukaný, tak to nepoužívá.
Co mi docela vadí, tak na novým vypadají strašně blbě padáky, takže tam má jen ty slidery. U starýho jsem byl přítomen vyzkoušení jejich fukce a padáky fungovaly tak, jak jsem ještě nikdy neviděl. Mašina na silnici na padáku o 360° a krom úchytu kapoty na deklu čidla na klice jen odřenej padák a bastr, jinak nic. ten novej typ je vzhledem spíš sportovní motorka, tak ty padáky s tím nejdou dohromady.
Origo uchycení kufrů vypadá děsně fórový, ale snad to mají vyřešený. Nákupem modelu s origo příslušenstvím se připravil o 10l na každým kufru, což mu docela vadí, jezdí štreky. Prostě oproti klasickým nosičům s kufry to vypadá lagricově a i prázdný to dost pruží, ale asi to tak má být. Uváděná nosnost kufrů je 5kg boční a 8kg topcase. Docela jsem čuměl, jak s tímto cestovat.
Jezdí v klidu kolem 5l, naloženej s báglama a ženou (nesou žádní střízlíci) do 6l. Přes 6l tam moc nemívá, max když se jede sám provětrat.
Ukazatel kvaltu jak na starým, tak na novým doplňková výbava a využívá ho. Akorát při montáži v rámci výbavy je to integrovaný do palubky v krytu s nápisem kawasaki, ale jinak asi červený gipro DS (myslím velikostně).
Co se týká jízdy, tak asi není co vytknout. Akorát na starým by potřeboval přepáčko na zadní tlumič, protože jezdí 99% ve 2 os a připadal mu měkký. u novýho by to mělo být řešený, tak uvidíme v létě zátěžovky.
Blastry jsou lepší origo, mají fešný uchycení. Na starýho jsme bastlili od motechu a stálo to za prd.
Jinak mě nic nenapadá. Na starým něco najel (jezdí Evropu) a asi je fakt spokojenech, když vyměnil to samý. Co teda ale nejvíc chválí, tak je fakt ta spojka. I mě to hodně překvapilo, jak brutální je to rozdíl v síle stisku.

Naposledy editováno 20.01.2016 14:54:00

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 14:57 | Nahoru | #6
Jo a co mi vadí asi nejvíc, ale on s tím nemá problém, je, jak motorku vypucovat. To množství záhybu a otvorů v nový kapotáži, škoda mluvit. Jinak mě docela zarazilo, jak u tý nový všechno lícuje, kapoty na černý plast palubky, fakt si s tím vyhráli.
A i když to má si gelový sedlo, tak si na ty dlouhý štreky koupil airhawk a nemůže si ho vynachválit.

(reakce na) Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 15:20 | Nahoru | #7
oldy>

super.........dík, ale rád by som vedel ako to je s poruchovosťou, či sa mu niečo pokazilo a po koľkých najazdených km a či to má tiež nejaké " detské " choroby, a jazdné vlastnosti.

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 16:27 | Nahoru | #8
Moc toho v ČR nejezdilo. Když jsme starší model kupovali, moc referencí k dispozici nebylo, ale co jsem kde na netu pochytal, tak krom kritiky vzhledu předchozího modelu jsem nenašel jedinou kritiku na cokoli a testy v čr to jen potvrzují. Co se týká novýho modelu, tak v Brně je myslím už 5 kousků prodaných.
Kupoval ji předminulou sezónu a prodával s necelýma 30 tis. Za tu dobu jen garančky. Je to klasika ověřenej motor ze Z1000 a elektronika tam moc žádná není, krom kontroly trakce a ABS, tak by se tam nic moc srát nemělo.
Jízdní vlastnosti já neposoudím. Od kamaráda jen samý superlativy. Na cesty dobrý krytí posádky, výkon, spotřeba, pohodlí (manželka má na sedadle protiskluzovou podložku) a když shodí baťoh, tak se dá jet jak se sportem. Původně měl chvíli stroma, tak chtěl zachovat jízdní pozici, jakoby na cenduru a přitom něco výkonnějšího na cestování. Vylučovací metodou nám z toho tehdy i dneska vyšel versys. Toho novýho má měsíc z obchodu, takže jen začátkem prosince kolečko kolem baráku, najeli jsme 50km + z obchodu, takže tam zatím ani přeneseně nic z hodnocení. Jen říkal, že mu připadá trochu lepší zátah od spoda oproti starýmu, ale s ohledem na funglovku a očekávání nevím, jestli to není placebo.

(reakce na) Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 16:35 | Nahoru | #9
oldy>

Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

20.1.2016 v 20:12 | Nahoru | #10
Skvělej popis

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

23.1.2016 v 18:45 | Nahoru | #11
Ahoj. Versyse 1000 2015 mám od července 2015 a v létě jsem najezdil 3500 km. předtím jsem měl 5 let Bandita 650. Přečti si i test tady na motorkářích z prosince. Co Ti mám říct za sebe. Podívej se na můj záznam http://www.motorkar...motorka/?mid=101332.

Jetě jsem tam nepsal aktuální zkušenosti, tak pro Tebe: Klid a síla je přesný pocit. Ta motorka jede neskutečně klidně, bez cukání, plynule jako elektromotor. Takže jestli chceš brutalitu, tak si to nekupuj. Jestli chceš jet plynule, v pohodě a když máš náladu, tak zatahat naplno, tak ji ber. Jsem malej, 172 cm a měl jsem z toho obavy. Měl jsem plán, že si přešiju sedlo aby bylo nižší. Ale po zkušenostech jsem se na to vykašlal. Ta motorka je tak perfektně vyvážená a těžistě dole, že nemám žádný problém při stání na místě a ovládím ze sedla. Na zemi se dokonce ovládá snadnějc, než předchozí Bandit (váží to obojí skoro stejně).
Sedlo je jak křeslo. Super pohodlí. Na Banditu jsem po 100 km hledal zastavení na kafe, tady mě prdel a záda volají až po 150 km. Ještě furt mám pocit radosti, když na ní sednu. Jedeš, kocháš se a když vidíš volnou silnici - můžeš jet na sportovno s nesnkutečnýma náklonama. Z fabriky to má plně cestovní gumy, takže si to na enduro do terénu vůbec nehraje. Je to jako SUV - vzhled a pohodlí endura, ale je to plně cestovní mašina. V plným tourer paketu za 375 tis. mám všechny 3 kufry, vyhřívaný hefty, ... Objedeš celou Evropu. Boční kufry se nasouvají na výstupky v podsedlovce - žádný hnusný rámy, vše odemykáš jedním klíčem od zapalování. Bomba.
Tak se rozhoduj, jak umíš. Čau.

Naposledy editováno 23.01.2016 18:49:26

(reakce na) Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

24.1.2016 v 09:52 | Nahoru | #12
VasonPN>
Díky za užitečné komentáře. Taky zvažuji o koupi nového Versyse 1000. Výběr se asi zúžil mezi ním a Crossrunnerem800.
"VasonPN", na svém profilu píšeš, že jsi také Crossíka800 zvažoval Můžeš porovnat trochu víc? Jedná se mi především o motor a pohodlí na cestování - ne offroad (krytí před větrem a pod) Jezdil jsem TDM 900, mám 180cm. Diky

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

27.1.2016 v 19:45 | Nahoru | #13
Romane, psal jsem odpověď asi ne tady na fóru, ale jako odpověď. Došlo Ti to? Poku jo, pověs to sem. Díky.

(reakce na) Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

27.1.2016 v 23:19 | Nahoru | #14
Ahoj Pavle,
Diky za tvou obsáhlou odpověď, tady je

Crossíka jsem měl na den půjčenýho před koupí Versyse. Na rorvinu - obě to jsou super motorky a nezkazíš to ani jednou.
Cena: Versys vychází o něco líp (beru po doplnění výbavy). Není to velkej rozdíl.
Motor: Versys je plynulejší s vyšším krouťákem a o něco silnější. Runner při popojíždění někdy občas cukne, po zapnutí VVT o něco agresivnější. Jde teda o Tvou povahu, co od toho očekáváš. Právě sametová plynulost byl pro mě hlavní argument pro Versyse.
Sedlo: lepší u Versyse.
Display: jasně vede Cross. Černobílý LCD je o generaci lepší, než palubka Versyse.
Vyhřívání gripů: profi řešení Crosse. Versys, byť origo doplněk, je domontovávaný něco jako Oxford. Ovládací krabička je fakt jako pěst na oko.
Kufry: super u Versyse - i do bočňáků se vejde odklápěcí Integrála (ta je největší)! Součástí jsou ui vnitřní tašky. A přitom uchycení je už součástí motorky a vůbec neruší pohled na motorku jako dodělávky. Nepamatuji si, jak to má Cross.
Posez: podobný a pohodlný u obou.
Se svou vejškou Ti bude jedno, že Versys nemá stavitelný sedlo (Hond amá).
Tak asi tak. Přeju spokojenost s volbou.
Pavel

(reakce na) Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

9.3.2016 v 17:27 | Nahoru | #15
oldy> Ahoj, už sme spolu písali a mám na teba otázku. Od včera som čerstvý majiteľ Kawasaki Versys 1000, r.v.2016

Len problém, nemám k nemu návod na obsluhu ani v SK, ani CZ..........len ENG. a ten mi je na dve veci....(
Si písal, že tvoj kamoš má tiež Versysa.
Nevieš mi poradiť kde by som ten návod zohnal? Na nete nieje, len všetko po ENG.
Stačil by mi aj v elektronickej podobe.
Vďaka.

(reakce na) Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

9.3.2016 v 17:30 | Nahoru | #16
VasonPN> Ahoj, už sme spolu písali a mám na teba otázku. Od včera som čerstvý majiteľ Kawasaki Versys 1000, r.v.2016

Len problém, nemám k nemu návod na obsluhu ani v SK, ani CZ..........len ENG. a ten mi je na dve veci....(
Si písal, že tvoj kamoš má tiež Versysa.
Nevieš mi poradiť kde by som ten návod zohnal? Na nete nieje, len všetko po ENG.
Stačil by mi aj v elektronickej podobe.
Vďaka.

Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

9.3.2016 v 19:38 | Nahoru | #17
A dát ještě do srovnání litrovýho V-stroma?

Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

19.4.2016 v 11:03 | Nahoru | #18
len doplnim k vyssie pisanemu:
ani ten ofik nie je upne zabity. V terene sa bez problemov vyrovna V-stromu, Supertenerke, GS1200 atd...(po montazi zvysovacieho prepakovania +3,5cm)
Tvrda spojka na starom modeli ma ale jednu velku vyhodu - v terene ju nespalis. Inak pomoze tomu preroutovanie spojkoveho lana-potom ide lahsie, original vedenie ma tri ostre zahyby, da sa to aj s jednym.
Po 35000km mi odislo hydraulicke stelovanie tuhosti pruziny zadneho tlmica. Po oprave (doliatie kvapaliny) a vymene struny za Hyperpro je to uz paradne tvrde a citlive.

(reakce na) Kawasaki Versys 1000, r.v.2015 - 2016

30.9.2019 v 19:12 | Nahoru | #19

Xblue píše: -HARYS->

dík za koment..........aj mne sa veľmi pozdáva, ked ju na jar kúpim, tak ju tu isto zhodnotím a verím že len pozitívne...


ahoj,koupil si versyse? jak si spokojený?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Balkán 2024 Kawasaki Versys 1000 TomVersys 26 11.4.2024 v 16:49 TomVersys
ukazatel zařazené rychlosti Kawasaki Versys 1000 Irwing_W 2 7.4.2024 v 08:32 krokoš
nový versys 1000,H2 Relevation, 200... Kawasaki Versys 1000 mmr 1 27.3.2024 v 13:59 TaťusPájus
Zavrčení elektroniky po zapnutí klí... Kawasaki Versys 1000 oldy 7 14.3.2024 v 16:53 PavelGT
Kontrolka motoru Kawasaki Versys 1000 Crexcrex 4 26.2.2024 v 19:31 pepe100


TOPlist