jinak teda ať si kdo chce co chce říká, myslim, že zrovna Rossi vždycky nejvíc stál o to, aby se zásluhy za jeho vítězství přikládaly jemu a né technice. To, že si dokázal vždycky setavit tým lidí kolem sebe podle svých představ a pak dotáhnout spolupráci s nima k dokonalosti, hlavně svojí zpětnou vazbou, také svědčí pouze o jeho talentu pro motorky. Gumy se pekly všem továrním týmům, tam můžeme pouze spekulovat jak to tenkrát bylo a jaká výhoda konkrétně pro Rossiho to tenkrát byla. Pokud si dokázal nacpecifikovat gumu na míru lépe než ostatní, zase to světčí o tom, že byl o krok před nimi. nicméně to, že dokázal vyhrávat na jednotných gumách je už evidentní, že vyhrál na 125, 250, 500, 990 i 800 taky a stejně tak to, že přestoupil z papírově nejsilnější motorky v poli na papírově nejslabší a zase vyhrál, to mu taky nikdo neodpáře, jakej jinej jezdec v poli by měl na takovej tah koule? žádnej. podle mě v tom nehrály roli ani tak prachy, v roce 2000 mu nabízela Aprilia 3,5 míče, když zůstane ve 250, ale on šel radši za milion do 500 na vysněnou NSR
Naposledy editováno 19.01.2016 13:45:38