globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pist a valec
7.1.2016 v 20:37
cau mam dotaz kdyz vymenim na yamaze tdr 125 obycejny pist za kovanej protoze budu menit tesneni pod hlavou ktere mi fouklo neodsere to pr zmenu valec? dik

1 reakcí na tento příspěvek pist a valec

7.1.2016 v 20:44 | Nahoru | #1
Ne valci je to jedno valec se pístu nedotyka jen kroužků

(reakce na) pist a valec

7.1.2016 v 20:49 | Nahoru | #2
Duritio> dik

1 reakcí na tento příspěvek pist a valec

7.1.2016 v 21:39 | Nahoru | #3
otázka je proč?
proč tam nedáš to co tam je origo a chceš tam dávat kovaný píst??

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pist a valec

7.1.2016 v 22:03 | Nahoru | #4
Dolph-cz> proc? kdyz uz to menim tak at to vydrzi jinej duvod asi nemam

(reakce na) pist a valec

8.1.2016 v 08:55 | Nahoru | #5

Krassty píše: Dolph-cz> proc? kdyz uz to menim tak at to vydrzi jinej duvod asi nemam


kromě ceny v tom rozdíl není...píst je odlitek hliníku a kovaný je odlitý pod tlakem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pist a valec

8.1.2016 v 10:58 | Nahoru | #6

Krassty píše: Dolph-cz> proc? kdyz uz to menim tak at to vydrzi jinej duvod asi nemam


kovaný píst má nižší hmotnost a je tvrdší-takže píst o něco více vydrří,ale více se poškuzuje válec(že se píst nedotýká válce jak tady někdo psal je samozřejmě blbost)
ta nižší hmotnost je v něčem lepší a v něčem horší.....prostě podle mně tam dej kvalitní píst shodný s originálem.

poslední věc-ty kované písty bývaji často upravené tak,že zvyšují kompresní poměr-což taky není moc dobré,tak si dej na to pozor,pokud ho budeš kupovat.

(reakce na) pist a valec

8.1.2016 v 12:17 | Nahoru | #7

Krassty píše: Dolph-cz> proc? kdyz uz to menim tak at to vydrzi jinej duvod asi nemam


nic není na věky,vydrží tam stejně dlouho jako obyč. záleží jak vypadá válec a jaká vůle je dole na stěnách pístu. jestli to má být pořádně,pak sundej válec a dutinoměrem přeměř .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pist a valec

8.1.2016 v 21:01 | Nahoru | #8

Dolph-cz píše: kovaný píst má nižší hmotnost a je tvrdší-takže píst o něco více vydrří,ale více se poškuzuje válec(že se píst nedotýká válce jak tady někdo psal je samozřejmě blbost)
ta nižší hmotnost je v něčem lepší a v něčem horší.....prostě podle mně tam dej kvalitní píst shodný s originálem.

poslední věc-ty kované písty bývaji často upravené tak,že zvyšují kompresní poměr-což taky není moc dobré,tak si dej na to pozor,pokud ho budeš kupovat.

samozrejme ze se pist dotyka valce ale jen ve chvili kdy se zadira jinak pri beznem provozu je mezi pistem a valcem plejovy film amen

(reakce na) pist a valec

9.1.2016 v 09:47 | Nahoru | #9

Duritio píše: samozrejme ze se pist dotyka valce ale jen ve chvili kdy se zadira jinak pri beznem provozu je mezi pistem a valcem plejovy film amen



aha,takže písty se mění jen tak z nudy a opotřebává je kosmický vítr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2887 Včera v 12:12 Ariete
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist